Циклограмма — Әр түрлі — Bilim
Күн тәртібі
Уақыты
Дүйсенбі
Сейсенбі
Сәрсенбі
Бейсенбі
Жұма
Балаларды қабылдау
Ата-аналармен әңгімелесу
Ойындар(үстел үсті,саусақ т.б )
Таңертеңгілік жаттығу
8.30 – 9.00
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: Балалардың өз балабақшаларына деген ыстық сезімдерін дамыту. Балабақшада қызмет істейтін апайларға құрмет көрсетіп, топта тазалық сақтай білу сияқты әдептілік дағдыларын қалыптастыру
Үстел үсті ойыны
«Мозайка»
Мақсаты: Балаларға берілген суреттердің бөлігін тауып орналастыра білуге үйрету. Тапқырлықа баулу
Дидактикалық ойын«Бауда әлде бақшада?»
Мақсаты: Балаларға көкөністер мен жемістердің қайда өсетінін атап айтқызу, ажырата білуге үйрету.
Дидактикалық ойын
«Зат неге ұқсайды»
Мақсаты: Балалар бөлме ішіндегі заттардың қандай пішінге ұқсайтынын ажыратып айта білуге үйрету.
Саусақ ойыны
«Бақшадағы қызанақ пен қияр»
Мақсаты: бақша туралы түсінік бере отырып қызанақ пен қияр көкөніс екенін ажырата білуге үйрету
Суретпен әңгіме:
«Менің балабақшам»
Мақсаты:
Балалармен балабақша туралы әңгімелесу.
Жаттығулар кешені
Таңғы ас
9.00-9.30
Ойын- жаттығу:Ас ішерде күнде біз
Сөйлемейміз күлмейміз
Астан басқа өзгені
Елемейміз, білмейміз
Ойындар,
(ҰОҚ)
10.00-10.35
Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар
Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: «Достық неден басталады?»
Мақсаты: Балаларға көңіл күй сыйлау топ болмелерімен, заттармен таныстыру, атауға үйрете отырып, сөздегі дыбыстарды анық айтуға үйрету.
Д/ойын: «Біздің балалар қайда екен?»
Мақсаты: Балалардың көңіл-күйін көтере отырып, ойынға қызығушылығын дамыту.
Құрастыру
Тақырыбы: «Тар және кең жолдар»
Мақсаты: Балаларды тар және кең ұғымдарымен таныстыру, құрылыс материалдарымен жұмыс жасай білуге, олардың түсін,пішінін, көлемін ажырата айтуға тәрбиелеу.
Д/ойын: «Қандай пішін?»
Мақсаты: Заттардың көлемін көрсету арқылы пішіндермен таныстыру, атауға үйрету.
Жаратылыстану
Тақырыбы: «Балабақша өз үйім»
Мақсаты: Балалардың өз балабақшасына деген ыстық сезімдерін дамыту. Балабақша ауласындағы гүлдер мен ағаштарды күтіп баптауға тәрбиелеу.
Д/ойын:«Бақшамызға барамыз»
Мақсаты: Балаларға суреттер арқылы сұрақ қойып сөздік қорын дамыту.
Сурет
Тақырыбы:«Қағаз карандашпен таныстыру»
Мақсаты:Карандаштың ізі арқылы балабақша ауласындағы жолдарды бояумен солдан оңға қарай салуға үйрету.
Д/ойындар:«Ұқсас затты топта»
Мақсаты:Балаларға әртүрлі заттардың суретін көрсете отырып бірдей заттың суретін топтап жинауға үйрету.
Суретпен жұмыс
Тақырыбы: «Балабақша»
Мақсаты: Балаларға балабақша суреттерін көрсету арқылы сұраққа жауап беруге үйрету.
Д/ойын: «Заттар»
Мақсаты: Балаларға екі түсті заттардың ішінен бір түсті заттарды таңдап топтастыруға үйрету.
Серуен
10.50-11.30
Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру.
Күнді бақылау
Мақсаты: Күн туралы түсінік беру. Күннің түсін, оның жылуы табиғатқа пайдасы туралы таныстыру.
Тақпақ айту: Жарқырап күн ашылды,
Шуағы жерге шашылды.
Біз бақытты баламыз,
Күндей өсіп толамыз.
Қимылды/ойын: «Күн мен түн»
Мақсаты:Балаларды ептілікке, жылдамдыққа, ажыратуға баулу.
Ойын мазмұны: Балалар бірі « Күн» , екіншісі « Түн» тобы болып екіге бөлінеді. Олардың бір-бірінен бөлек, өз үйлері болады. Тәрбиешінің көрсетуі бойынша екі команда да жаттығулар жасап тұрады. Тәрбиеші « Күн» деп белгі берген кезде, сол топтың балалары үйіне жеткізбей қуып жетулері керек. Қолға түскен балалар қуушылар қатарына қосылады. Сөйтіп, ойын осылайша алма-кезек жүріп отырады. Көп бала ұстаған команда жеңіске жетеді.
Серуеннен оралу
11.30-12.00
Балалардың киімдерін шешуі, гигиеналық шараларды ұйымдастыру.
Түскі ас
12.00-12.30
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі.
Түскі ұйқы
12.30-15.00
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату.
Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары
15.00-15.30
Баларға әр түрлі қимылда жаттығулар жасату, шынықтыру жұмыстарын жүргізу
Ойын- жаттығу :Сылдырлайды мөлдір су,
Мөлдір суға қолыңды жу.
Жуынсаң сен әрдайым,
Таза бетің, маңдайың.
Бесін ас
15.30-16.00
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс
Ойындар, дербес әрекеттер
16.00-16.20
Үстел үсті театры:
«Жеті лақ пен қасқыр » ертегісі
Мақсаты: Балаларға үстел үстінде ертегі кейіпкерлерін көрсету арқылы әңгімелеп беру
Сюжетті-рөлдік ойын:
«Қуыршақты тамақтандыр»
Мақсаты: Балаларға өздері қалаған қуыршақпен ойнауға, тамақтауға мүмкіндік беру. Ойынға қызығушылықтарын арттыру.
Ойын – жаттығу «Қуыршықты жуындыр»
Мақсаты: Балаларға тазалық туралы үйрету.
Ірі құрылыс материалдарымен ойындар.
Ойын «Кімнің заттары?» (Балабақша заттарын анықтау);
Қимылды/ойын:
«Жанды ойыншықтар»
Мақсаты: балаларды аңдардың жүрісін келтіріп жүруге үйрету.
Балалармен жеке жұмыс жүргізу
16.20-16.40
Жыл мезгілі туралы әңгімелесу
«Күз»(сурет қарастыру)
Мақсаты:Қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету.
Әңгіме құрастыру «Балабақша туралы әңгімелеп бере»
Мақсаты:баланың сөздік қорын заттардың атауларын білдіретін сөздермен байыту.
Дидактикалық ойын «Ғажайып қапшық»
Мақсаты: баланың сөздік қорын ойыншықтардың атауларын білдіретін сөздермен байыту.
Жыл мезгілі туралы әңгімелесу
Мақсаты:қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету.
Дидактикалық ойын:«Атын атап бер»
Мақсаты: түсті қабылдауды және қолдың ұсақ моторикасын дамыту.
Серуенге дайындық
16.40-17.00
Киіну: серуенге шығу.
Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу: « Кім қайда барғысы келеді бар?» және т.б.
Балалардың үйге қайтуы
17.00
Ата-аналарға кеңес:
«Үйде ойын бұрышын ұйымдастыру».
Кеңес: мысалы:«Егер ата-аналар дүкеннен баланың ұнатқан ойыншығын сатып әпермеген жағдайда, өзін қалай ұстау қажет.
Балалар отбасында өздері не істей алатындары туралы әңгімелесу.
Кеңес:
«Бала өміріндегі ойыншықтың маңызы».
Ата-аналарға тапсырма беру, жақсы демалуға тілек білдіру