Сабақ жоспары: Дене тәрбиесі
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады
Сабақ жоспары: Дене тәрбиесі
Автор: Омрзакова Айым Дауренбековна
Бағыты: Балабақша Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: Мектепке дейінгі балалар
Жарияланған уақыты: 2019-02-21
Материал туралы қысқаша түсінік
Балаларға дені сау, деңсаулық туралы түсінік беру.
Іс-әрекет | Тәрбиешінің іс-әрекеті | Баланың іс-әрекеті | Жағымды | Жағымсыз |
Ынталаныру кезеңі
Негізгі бөлім Қорытынды |
Балалардың назарын жаңа сабаққа аудару.
Балалар алдымен арнаулы жаттығуларды орындап алайық. Қане сапқа тұрайық. Жаттығуларды орындап болған соң екі топқа бөлінейік. Бірінші топ «Дос», екінші топ «Ақыл» болсын. Екі топ қане тұра қалайық. Біз бүгін белгі бойынша шеңбер құраймыз.Ал қане бастайық.Екі топ жарысады.Қимылды ойын: «Кім жылдам» Ойын шарты: балалар шеңбер бойына тұрады. Балалар сендерге сабақ ұнады ма?Қандай жаттығулар жасадық?Несімен ұнады? |
Балалар екінші сабаққа дайын екендерін білдірді.
Арнаулы дамыту жаттығуларын барлығы бірге орындады. Екі топқа бөлініп, жарысқа деген қызығушылықтары артты. Жарыста «Дос» тобы жеңіске жетті. Қимылды ойынға барлығы белсене қатысты. Иә ұнады.Барлық жаттығулар жасадық.Ойындар ойнаған ұнады. |
Күтілетін нәтиже:Білуі тиіс: жаттығулардың орындалу ретін;Меңгеруі: шеңбердің түрін;
Күні: 09.09.2014жБілім беру саласы: ДенсаулықБөлімі: Дене тәрбиесіТақырыбы: «Екі аяқпен секіру»Мақсаты: Екі аяқпен секіруді (аяқтарды бірге және алшақ) үйрету. Шеңбер бойынша жүруді бекіту.Әдіс-тәсілі: көрсету, қайталауКөрнекіліктер: Кубик-4, доп
Іс-әрекет | Тәрбиешінің іс-әрекеті | Баланың іс-әрекеті | Жағымды | Жағымсыз |
Ынталаныру кезеңі
Негізгі бөлім Қорытынды |
Балалардың назарын жаңа сабаққа аудару.
Балалар алдымен арнаулы жаттығуларды орындап алайық. Қане сапқа тұрайық. Жаттығуларды орындап болған соң екі топқа бөлінейік. Бірінші топ «Дос», екінші топ «Ақыл» болсын. Екі топ қане тұра қалайық. Бүгін біз секіреміз.Екі аяқты қосамыз, қоян секілді секіреміз. Ал қане бастайық.Екі топ жарысады.Қимылды ойын: «Қояндар» Балалар сендерге сабақ ұнады ма?Қандай жаттығулар жасадық?Несімен ұнады? |
Балалар екінші сабаққа дайын екендерін білдірді.
Арнаулы дамыту жаттығуларын барлығы бірге орындады. Екі топқа бөлініп, жарысқа деген қызығушылықтары артты. Жарыста «Дос» тобы жеңіске жетті. Қимылды ойынға барлығы белсене қатысты. Иә ұнады.Барлық жаттығулар жасадық.Ойындар ойнаған ұнады. |
Күтілетін нәтиже:Білуі тиіс: жаттығулардың орындалу ретін;Меңгеруі: секіру түрін;
Күні: 03.10.2014жБілім беру саласы: ДенсаулықБөлімі: Дене тәрбиесіТақырыбы: Белгілі бір затқа қолымен жанап өтіп жоғары секіруМақсаты: Белгілі бір затқа қолымен жанап өтіп жоғары секіруді үйрету.Түрлі бағытта жүгіруді бекіту. Әдіс-тәсілі: көрсету, қайталауКөрнекіліктер: Жіп, доптар
Іс-әрекет | Тәрбиешінің іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті | Жағымды | Жағымсыз |
Ынталандыру кезеңі
Негізгі бөлім Қорытынды |
Біз кішкентай баламыз,Өсіп-өніп толамыз.Күнге қарай талпынып,Көкке қолды созамыз.Көкке қолды созамыз,Қанат қағып ұшамызҚарлығаштай самғаймыз.
Балалар алдымен арнаулы жаттығуларды жасап алайық. Қазір балалар екі топқа бөлінеміз. Мына тұрған арқаннан екі сызық берілген сол сызықтың арасымен баспай жүгіреміз, секіреміз жоғары.Қай топ тапсырманы дұрыс орындайды, сол топ жеңімпаз атанады.Қимылды ойын: «Қасқыр мен лақтар» Балалар бүгін біз оқу іс-әрекетінде не істедік? Сендерге сабақ ұнадыма?Жақсы балалар барлықтарын жарайсындар. |
Барлығы бірге қимылмен көрсетіп орындады.
Арнаулы дамыту жаттығуларын барлығы бірге орындады. Екі топқа бөлініп, берілген тапсырманы орындайды. Қимылды ойынға барлығы белсене қатысты.Әр түрі жаттығулар жасадық, екі топқа бөлініп жарыстық. Ойын ойнадық.Ұнады. |
Күтілетін нәтиже:Білуі тиіс: жаттығулардың орындалу ретін Меңгеруі: ойын шарттарын;
Күні: 07.10.2014жБілім беру саласы: «Денсаулық»Бөлімі: Дене тәрбиесіТақырыбы: Допты тұрып домалатуМақсаты: Допты тұрып домалатуды үйрету. Жоғары секіруді бекіту.Әдіс-тәсілі: көрсету, қайталауКөрнекіліктер: доптар
Іс-әрекет | Тәрбиешінің іс-әрекеті | Баланың іс-әрекеті | Жағымды | Жағымсыз |
Ынталандыру кезеңі
Негізгі бөлім Қорытынды |
Біз кішкентай баламыз,Өсіп-өніп толамыз.Күнге қарай талпынып,Көкке қолды созамыз.Көкке қолды созамыз,Қанат қағып ұшамызҚарлығаштай самғаймыз.
Балалар алдымен арнаулы жаттығуларды жасап алайық. Қазір балалар екі топқа бөлінеміз. Бір бірімізге допты домалатамыз.Қай топ тапсырманы дұрыс орындайды, сол топ жеңімпаз атанады.Қимылды ойын: «Допты қағып ал» Балалар бүгін біз сабақта не істедік?Сендерге сабақ ұнадыма?Жақсы балалар барлықтарын жарайсындар. |
Барлығы бірге қимылмен көрсетіп орындады.
Арнаулы дамыту жаттығуларын барлығы бірге орындады. Екі топқа бөлініп, берілген тапсырманы орындайды. Қимылды ойынға барлығы белсене қатысты.Әр түрі жаттығулар жасадық, екі топқа бөлініп жарыстық. Ойын ойнадық.Ұнады. |
Күтілетін нәтиже:Білуі тиіс: жаттығулардың орындалу ретін;Меңгеруі: ойын шарттарын;
Күні: 04.11.2014жБілім беру саласы: ДенсаулықБөлімі: Дене тәрбиесіТақырыбы: Аяқтың ұшымен жүру Мақсаты: Басын жоғары ұстап аяқтың ұшымен жүруді үйрету. Түрлі бағыттарда жүгіруді бекіту. Әдіс-тәсілі: көрсету, қайталауКөрнекіліктер: Кубик-4, «Гүл алаңқай», доптар
Іс-әрекет | Тәрбиешінің іс-әрекеті | Баланың іс-әрекеті | Жағымды | Жағымсыз |
Ынталандыру кезеңі
Негізгі бөлім Қорытынды |
Балалардың назарын жаңа сабаққа аудару.
Балалар алдымен арнаулы жаттығуларды жасап алайық. Қазір балалар екі топқа бөлінеміз.Қазір бір кубиктан екінші кубикка аяқтын ұшымен жүреміз.Қай топ тапсырманы дұрыс орындайды, сол топ жеңімпаз атанады.Ал ендеше бастайық.Бізде бірінші топ жеңіске жетті. Рахмет балалар сендерге. Аяқ ұшымен жүруге барлығымыз дайын екен біз. Балалар қазір қимылды ойын: «Секір шапалақта» ойынын ойнаймыз.Тағы ойын ойнағыларың келе ме?«Кім күшті?» ойынын ойнаймыз. Балалар сендерге бүгінгі сабақ ұнады ма?Қандай жаттығулар жасадық?Мақтау,мадақтау. |
Балалар сабаққа айындалып шеңдерге тұра қалды.
Жаттығуларды ретімен орындап, барлығы бірге қайталады. Бөренеден аттауда өте белсенді болды. Екі топқа бөлініп, жарысуға дайын екендерін білдірді. Екінші топ жеңіске жетті. Құттықтаймыз! Қимылды ойынға барлығы белсене қатысты. «Кім күшті» ойынына балалар жарыса қатысты. Иә ұнады.Әр түрлі жаттығулар жасадық. |
Күтілетін нәтиже:Білуі тиіс: Жаттығулардың орындалу ретін;Меңгеруі: Аяқ ұшымен жүрулері:
Күні: 14.11.2014жБілім беру саласы: ШығармашылықБөлімі: Дене тәрбиесіТақырыбы: «Допты бастан асыра лақтыру»Мақсаты: Допты бастан асыра лақтыруды үйрету.Кеуде тұсынан лақтыруды бекіту.Әдіс-тәсілі: көрсету, қайталауКөрнекіліктер: Доптар.
Іс-әрекет | Тәрбиешінің іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті | Жағымды | Жағымсыз |
Ынталандыру кезеңі
Негізгі бөлім Қорытынды |
Балалардың назарын жаңа сабаққа аудару.
Балалар алдымен арнаулы жаттығуларды жасап алайық. Қазір балалар екі топқа бөлінеміз. Мына тұрған орындықтан еңбектеп жарысамыз. Қай топ тапсырманы дұрыс орындайды, сол топ жеңімпаз атанады.Ал ендеше бастайық.Бізде екінші топ жеңіске жетті. Рахмет балалар сендерге. Орындықтан еңбектеп жүруге дайын екенбіз. Балалар қазір қимылды ойын: «Ақ қоян» ойынын ойнаймыз.Тағы ойын ойнағыларың келе ме?«Кім күшті?» ойынын ойнаймыз.Балалар сендерге сабақ ұнады ма?Бүгін не істедік?Мақтау,мадақтау. |
Балалар екінші сабаққа дайын екендерін білдірді. Барлығы сапқа тұра қалды.
Жаттығуларды ретімен орындап, қимылдарымен көрсете білді. Екі топқа бөлініп, әркім өз топтарына тұра қалды. Қойылған орындықтардың үстінен еңбектеп жүрді. Екінші топ жеңіске жетті. Қимылды ойындарға балалар белсене қатысты. Иә ұнады.Бүгін біз орындықтан еңбектеп жүруді үйрендік. |
Күтілетін нәтиже:Білуі тиіс: жаттығулардың орындалу ретін;Меңгеруі: орындықтан еңбектеп жүруін;
Күні: 28.11.2014жБілім беру саласы: «Денсаулық»Бөлімі: Дене тәрбиесіТақырыбы: Орында адымдап, бұрылу арқылы қатардағы өз орнын табу.Мақсаты: Қимылдың негізгі түрлерін орындаудың қарапайым дағдыларын қалыптастыру.еңбектеуді бекіту.Әдіс-тәсілі: көрсету, қайталауКөрнекіліктер: Кубик-4, құрсау
Іс-әрекет кезеңдері | Тәрбиешінің іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті | Жағымды | Жағымсыз |
Ынталандыру кезеңі
Негізгі бөлім Қорытынды |
Балалардың назарын жаңа сабаққа аудару.
Балалар алдымен арнаулы жаттығуларды жасап алайық. Қазір балалар екі топқа бөлінеміз. Мына тұрған орындықтан еңбектеп жарысамыз. Қай топ тапсырманы дұрыс орындайды, сол топ жеңімпаз атанады.Ал ендеше бастайық.Бізде екінші топ жеңіске жетті. Рахмет балалар сендерге. Орындықтан еңбектеп жүруге дайын екенбіз. Балалар қазір қимылды ойын: «Ақ қоян» ойынын ойнаймыз.Тағы ойын ойнағыларың келе ме?«Кім күшті?» ойынын ойнаймыз.Балалар сендерге сабақ ұнады ма?Бүгін не істедік?Мақтау,мадақтау. |
Балалар екінші сабаққа дайын екендерін білдірді. Барлығы сапқа тұра қалды.
Жаттығуларды ретімен орындап, қимылдарымен көрсете білді. Екі топқа бөлініп, әркім өз топтарына тұра қалды. Қойылған орындықтардың үстінен еңбектеп жүрді. Екінші топ жеңіске жетті. Қимылды ойындарға балалар белсене қатысты. Иә ұнады.Бүгін біз орындықтан еңбектеп жүруді үйрендік. |
Күтілетін нәтиже:Білуі тиіс: жаттығулардың орындалу ретін;Меңгеруі: орындықтан еңбектеп жүруін;
Күні: 02.12.2014жБілім беру саласы: «Денсаулық»Бөлімі: Дене тәрбиесіТақырыбы: Допты лақтыру және педагогтан допты қағып алу.Мақсаты: Дене күшінің қасиетін, қол бұлшық еттерін дамыту, допты лақтырып және қағып алуды үйрету.Әдіс-тәсілі: көрсету, қайталауКөрнекіліктер:доптар, құрсау
Іс-әрекет кезеңдері | Тәрбиешінің іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті | Жағымды | Жағымсыз |
Ынталандыру кезеңі
Негізгі бөлім Қорытынды |
Балалардың назарын жаңа сабаққа аудару.
Балалар алдымен арнаулы жаттығуларды жасап алайық. Қазір балалар екі топқа бөлінеміз. Мына тұрған бөренеден аттап жарысамыз.Қай топ тапсырманы дұрыс орындайды, сол топ жеңімпаз атанады.Ал ендеше бастайық.Бізде бірінші топ жеңіске жетті. Рахмет балалар сендерге. Бөренеден аттап жүруге барлығымыз дайын екенбіз. Балалар қазір қимылды ойын: «Ақ қоян» ойынын ойнаймыз.Тағы ойын ойнағыларың келе ме?«Кім күшті?» ойынын ойнаймыз. Балалар сендерге бүгінгі сабақ ұнады ма?Қандай жаттығулар жасадық?Мақтау,мадақтау. |
Балалар сабаққа айындалып шеңдерге тұра қалды.
Жаттығуларды ретімен орындап, барлығы бірге қайталады. Бөренеден аттауда өте белсенді болды. Екі топқа бөлініп, жарысуға дайын екендерін білдірді. Екінші топ жеңіске жетті. Құттықтаймыз! Қимылды ойынға барлығы белсене қатысты. «Кім күшті» ойынына балалар жарыса қатысты. Иә ұнады.Әр түрлі жаттығулар жасадық. |
Күтілетін нәтиже:Білуі тиіс: Жаттығулардың орындалу ретін;Меңгеруі: Бөренеден аттап жүрулері:
Күні: 26.12.2014жБілім беру саласы: «Денсаулық»Бөлімі: Дене тәрбиесіТақырыбы: Тізені жоғары көтеріп жүруМақсаты: Басын жоғары көтеріп тізені жоғары көтеріп жүруді үйрету. Түрлі бағытта жүтіруді бекіту.Әдіс-тәсілі: көрсету, қайталауКөрнекіліктер:доптар, жіп 2м
Іс-әрекет кезеңдері | Тәрбиешінің іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті | Жағымды | Жағымсыз |
Ынталандыру кезеңі
Негізгі бөлім Қорытынды |
Балалардың назарын жаңа сабаққа аудару.
Балалар алдымен арнаулы жаттығуларды жасап алайық. Қазір балалар екі топқа бөлінеміз. Мына тұрған бөренеден аттап жарысамыз.Қай топ тапсырманы дұрыс орындайды, сол топ жеңімпаз атанады.Ал ендеше бастайық.Бізде бірінші топ жеңіске жетті. Рахмет балалар сендерге. Бөренеден аттап жүруге барлығымыз дайын екенбіз. Балалар қазір қимылды ойын: «Ақ қоян» ойынын ойнаймыз.Тағы ойын ойнағыларың келе ме?«Кім күшті?» ойынын ойнаймыз. Балалар сендерге бүгінгі сабақ ұнады ма?Қандай жаттығулар жасадық?Мақтау,мадақтау. |
Балалар сабаққа айындалып шеңдерге тұра қалды.
Жаттығуларды ретімен орындап, барлығы бірге қайталады. Бөренеден аттауда өте белсенді болды. Екі топқа бөлініп, жарысуға дайын екендерін білдірді. Екінші топ жеңіске жетті. Құттықтаймыз! Қимылды ойынға барлығы белсене қатысты. «Кім күшті» ойынына балалар жарыса қатысты. Иә ұнады.Әр түрлі жаттығулар жасадық. |
Күтілетін нәтиже:Білуі тиіс: Жаттығулардың орындалу ретін;Меңгеруі: Жаттығуларды жасау.
Күні: 30.12.2014жБілім беру саласы: «Денсаулық»Бөлімі: Дене тәрбиесіТақырыбы:Түрлі бағыттарда жүгіруМақсаты: Еркін жүру және жүгіруді, кеудесін түзу ұстау, тепе теңдікті сақтауға үйрету.Допты жоғары лақтыруды бекіту.Әдіс-тәсілі: көрсету, қайталауКөрнекіліктер:Доптар, жіп 2м
Іс-әрекет кезеңдері | Тәрбиешінің іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті | Жағымды | Жағымсыз |
Ынталандыру кезеңі
Негізгі бөлім Қорытынды |
Балалардың назарын жаңа сабаққа аудару.
Балалар алдымен арнаулы жаттығуларды жасап алайық. Қазір балалар екі топқа бөлінеміз. Мына тұрған бөренеден аттап жарысамыз.Қай топ тапсырманы дұрыс орындайды, сол топ жеңімпаз атанады.Ал ендеше бастайық.Бізде бірінші топ жеңіске жетті. Рахмет балалар сендерге. Бөренеден аттап жүруге барлығымыз дайын екенбіз. Балалар қазір қимылды ойын: «Ақ қоян» ойынын ойнаймыз.Тағы ойын ойнағыларың келе ме?«Кім күшті?» ойынын ойнаймыз. Балалар сендерге бүгінгі сабақ ұнады ма?Қандай жаттығулар жасадық?Мақтау,мадақтау. |
Балалар сабаққа айындалып шеңдерге тұра қалды.
Жаттығуларды ретімен орындап, барлығы бірге қайталады. Бөренеден аттауда өте белсенді болды. Екі топқа бөлініп, жарысуға дайын екендерін білдірді. Екінші топ жеңіске жетті. Құттықтаймыз! Қимылды ойынға барлығы белсене қатысты. «Кім күшті» ойынына балалар жарыса қатысты. Иә ұнады.Әр түрлі жаттығулар жасадық. |
Күтілетін нәтиже:Білуі тиіс: Жаттығулардың орындалу ретін;Меңгеруі: Бөренеден аттап жүрулері:
Материалды сайттан тегін жүктеу
Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.