САБАҚ |
Мектеп: А.Жами ЖОМ |
Күні: |
Мұғалімнің есімі: Кенжеева Улбосын |
СЫНЫП: 10Тақырыбы: Тас дәуірін кезеңдерге бөлу. Адам баласының пайда болуы, даму эволюциясы |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
Адам баласының пайда болуы және оның дамуы, ежелгі тас дәуірі, тас дәуіріндегі адамдардың қоғамдық құрылысы Палеолит кезеңінің зерттелуі туралы оқушыларға түсінік қалыптастыру. |
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: |
|
Мәтінмен жұмыс жасай алады, суретке қарап әңгіме құрастыра алады |
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|
Тақырыпты еске түсіру барысында оқушылардың басым бөлігі сұрақтарға жауап бере алады. Мәтінді талдай алады. |
|
Кейбір оқушылар: |
|
Көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіре алады, салыстырады, шығармашылық тапсырмалар орындай алады |
Бағалау критерийлері:(жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже) |
Тірек тақырыптармен жұмыс жасай аладыКестемен толтыра аладыТірек-сызбаны толтыра отырып, салыстыра алады.Сұрақтарға жауап бере алады. |
Тілдік мақсат |
Тілдік дағдылар: айтылым, жазылым, оқылым, тыңдалым |
|
Терминология: хронологиялық шеңбері, палеолит, мезолит, неолит, Homo sapiens |
|
Сөз тіркестері: тарихи кезеңдер атауы, тарихи уақыт шеңбері |
Құндылықтарды дарыту |
«Мәңгілік Ел» — бұл — тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы. |
Пәнаралық байланыстар |
Биология, география |
АКТ қолдану дағдылары |
Графопроектор, бейнежазба |
Алдыңғы оқу/Бастапқы білім |
6-9 сыныптарда алған білімдері |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңіҮй тапсырмасын сұрау: Тірек-тақырыптарды талдау:
Адам баласының пайда болуы және оның дамуы
Ежелгі тас дәуірі
Орта палеолит және соңғы палеолит
Ежелгі тас дәуіріндегі адамдардың қоғамдық құрылысы
Сұрақ-жауап әдісімен:Оқушыларға берілетін сұрақтар:
Қазақстан тарихы курсы қандай кезеңдерден тұрады?
Тас дәуірі нешеге бөлінеді?
Тас дәуірінің хронологиялық шеңберін атаңдар.
Қола дәуірінің хронологиялық шеңбері.
Қола дәуіріндегі өмір сүрген тайпалар?
Темір дәуірінің хронологиялық шеңберін ата.
Темір дәуіріндегі өмір сүрген тайпалар?
Өтпелі кезең деп қай кезеңді атаймыз?
|
Оқулық |
Ортасы |
Жаңа тақырыпты меңгерту.Тірек-сызбамен жұмыс: |
Қазақстан картасы
Оқулық
|
Кестемен жұмыс
Оқушылармен тірек-сызба жұмысын жүргізу.
|
Оқушыларға толтыру үшін кесте ұсынылады.
Ежелгі Қазақстанның тарихи кезеңі
|
Кеспе қағаздар
|
Аяқталуы |
Сабақты бекіту.Үйге тапсырма беру: тақырыпты оқу. Сұрақтарға жауап іздеу.Оқушыларды бағалау. |
Смайликтер |
Қосымша ақпарат |
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз? |
|
Бағалау – оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
|
|
Қорытынды бағамдау |
|
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1.2.Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек? 1.2. |