Ашық сабақ «Қалай дұрыс тамақтану керек» 1-сынып

0
Сабақ: 12 Мектеп: Т. Рысқұлов атындағы №48 орта мектебі Күні: 1.10.2018 ж Мұғалімнің аты: Туребекова Меруерт Жумабековна Сынып: 1 Пәні: жаратылыстану Ортақ тақырып:Мен және менің отбасым Бөлім: 3Адам Сабақтың тақырыбы:Қалай дұрыс тамақтану керек? Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 1.2.3.3 адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтау1.1.1.1 қоршаған әлем құбылыстары, үдерістері мен нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіру Сабақ мақсаты Барлық оқушы: Дұрыс тамақтану ережесін айту

Көптеген оқушы: Адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтау Кейбір оқушы: Қоршаған әлем құбылыстары, үдерістері мен нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіру

Бағалау критерийлері Адамның өсіп-дамуына қажетті жағдайларды атайды Қоршаған ортаны зерттеудің маңыздылығын түсіндіреді Қалай дұрыс тамақтану керектігін біледі; Тілдік мақсат -адамның өмірінің кезеңдерін сипаттайды -адамның тіршілігі үшін қажет жағдайларды атай алады Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: саумал, гамбургер, фри, пайдалы тағам, тамақтану пирамидасы, таңғы ас, түскі ас, кешкі ас Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі: ауызша, жазбаша Талқылауға арналған сұрақтар: Балалар сендер қандай тағам түрлерін сүйіп жейсіңдер? Кім аналарына тағам дайындауда көмектеседі? Не үшін тамақтанамыз? Ал балалар қандай тағам түрлерін көріп тұрсыңдар? Қазақтың ұлттық тағамдары туралы не білесіңдер?Балалардың дені сау болып өсуі үшін қандай тағамдар қажет? Балалардың дені сау болып үшін қандай тағамдар қажет? Не себепті……деп ойлайсыз?Не себепті дұрыс тамақтан у керек? Дұрыс тамақтану қаншалықты біздің ағзамызға пайдалы? Ишара: қызыл түс – түсінбедім, сары түс – көмек керек, жасыл түс – тамаша Құндылықтарды дарыту Ынтымақтастық, зерттеу, шығармашылық пен сын тұрғысынан ойлау, жауапкершілік. Пәнаралық байланыстар Көркем еңбек (тамақ түрлерінің суретін салу)Математика (есеп және сан) анықтайды АКТ I.mektep.kz Тамақтану ережесін көрсету, слайд, бейнежазба Бастапқы оқу: Оқушылар тамақ түрлерін атай біледі Жоспар Жоспарланған уақыт есебі Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз) ресурстар Басы ҰйымдастыруПсихологиялық ахуалШаттық шеңбері«Ыстық жүрек» әдісіОқушылар бір-біріне жүрекшені ұсына отырып жылы лебіздерін айтады.«Сиқырлы сандық» ішінен гүл күлтешелерін алуды ұсынамын. Гүл күлтешелерінде жазылған сөздер бойынша топқа бөлінеді1 топ- «Таңғы ас» 2 топ – «Түскі ас»3 топ – «Кешкі ас»

«Миға шабуыл» әдісі бойынша сұрақ қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашуСуретпен жұмысҚұпия зат Суреттерді конвертке салып алдыларына тастаймын.Олардан оның не екенін сұрап,топтарға біріктірулерін сұраймын..Алма, алмұрт, газдалған сусын, сәбіз, жұмыртқа, кәмпит,картоп, балық, йогурт пен балмұздақ, шоколад батончигі,сағыз .

Біріктіру арқылы қандай топтар шыққанын сұраймын.Пайдалы және зиянды деген топ шықты.-Ендеше,бүгін сабағымызда осы тағам түрлерінің зиянды және пайдасы туралы танып білеміз.

Ортасы «Кластер» әдісі Тұжырымды ойларымен бөлісіп, топтық жұмыс қорғайды (постер)1-тапсырмаПайдалы тағамдардың тұсына «таңбасын, зиянды тағамдардың тұсына «» таңбасын қой.

Кейбір оқушы: Адамның өсуі үшін тамақтанудың пайдасы туралы әңгімеле.ДескрипторБілім алушы— адам ағзасына пайдалы тағамдарды белгілейді;— адам ағзасына зиянды тағамдарды анықтайды;— адам үшін тамақтанудың пайдасын түсіндіреді.Кері байланысБағалау: «Бағдаршам» әдісі

2-тапсырма «Дастарқан» Ұ.ж-Балалар сендер қандай тағам түрлерін сүйіп жейсіңдер? —Кім аналарына тағам дайындауда көмектеседі?— Не үшін тамақтанамыз? Әрдайым уақытында дұрыс тамақтану керек. Артық тамақ жеу – денсаулыққа зиян. Адамдар күніне үш рет тамақтанады. Олар «таңғы ас», «түскі ас», «кешкі ас» деп аталады. -Қане, балалар суреттегі тағам түрлеріне назар аударып қарайықшы. -Ал балалар қандай тағам түрлерін көріп тұрсыңдар? «Тамақтану ережесі» — Қазақтың ұлттық тағамдары туралы не білесіңдер? -Негізгі тағам түрлерін атату. Дескриптор:-Тағам түрлерін ажыратады;-Қалай дұрыс тамақтану керектігін біледі;-Пайдалы тағамдарды бояйды;Кері байланысБағалау «От шашу» әдісі

Ширату жаттығулары «Бұзық телефон» ойыны Оқушыларды дұрыс тыңдауға ынталандыру. Сергиді 3-тапсырма «Аспазшы» ойыны Т.жҚалай дұрыс тамақтану қажет?І топ«Таңғы ас» «Күніне неше рет тамақтану керек?» Тамақтың мөлшерін жазІІ топ «Түскі ас»Қай кезде тамақтанған дұрыс? Өз ойларыңды жазІІІ топ «Кешкі ас»Қай тағамды таңертең, ал қайсысын кешке жеген дұрыс?Дескриптор: -Күніне неше рет тамақтану керегін түсінеді;-Тамақтану уақытын біледі;-Тамақтану тәртібін біледі;Кері байланысБағалау «Күлегештер» әдісі

4- тапсырма Шеңбердегі азық – түлік Т.жШеңбер ішіндегі азық – түліктерді ата. Оларды неге көп мөлшерде жеуге болмайды? Неліктен?І топ «Таңғы ас» — газдалған тәтті сусынІІ топ «Түскі ас» — фри ІІІ топ «Кешкі ас» — жылдам әзірленетін тағамдарДескриптор:-Шеңбердегі тағам түрлерін ажыратады;-Олардың зиян екенін түсінеді;-Жылдам әзірленетін тағам түрлерін біледі; Кері байланысБағалау «Бағдаршам» әдісі

Аңдатпа «Сен білесің бе?» қосымша мәлімет Ұ.жКейбір оқушылар Саумал дегеніміз не?Саумал – биенің жаңа сауылған сүті. Оның көптеген пайдалы қасиеттері бар.Қымыздың пайдалы қасиеттерін атаАсқазан, ішек жолдарына пайдасы өте зор.Дескриптор: -Саумал туралы біледі;-Қымыздың пайдалы қасиеттері туралы айтадыЫм ишара арқылы бағалау

i.mektep.kz сайтынан «Тамақтану ережесін» көрсету

Соңы 5– тапсырма «Зерттейік» (Ж. ж)Толтырылмаған тамақтану пирамидасы бар парақшалар таратылады. Өздерінің тамақтану пирамидасын жасайды. Таратпалы суреттер арқылы

Дескриптор:-Жиі тұтынатын тағам түрлеріндегі суреттерді жапсырады;-Пирамида арқылы дұрыс тамақтану ережесін түсінеді;Кері байланысБағалау «Қошемет көрсету» әдісі «Аспан әлемі»

Қосымша мәліметтер