Негізгі және туынды зат есім

0
Сабақтың тақырыбы Негізгі және туынды зат есім Мұғалімнің аты-жөні: Халжанова АКүні: 22 01.2019ж СЫНЫП: 3 Қатысқан оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар саны: 0 Сабақ негізделген оқу мақсаттары

3.4.2.4 негізгі, туынды зат есім/сын есім/етістікті анықтау3.2.3.1 мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру;3.4.2.4 негізгі, туынды зат есім/сын есім/етістікті анықтау;3.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық және стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету;3.1.3.1 түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада) қатысымдық әрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлеу.

Сабақ нәтижесі: Барлық оқушылар жасай алады:Сөз таптарын анықтайды. Олардың түрлерін ажырата алады.Оқушылардың көбі жасай алады:Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен мәтіндегі негізгі ойды анықтай алады.Оқушылардың кейбірі жасай алады:Берілген тақырып бойынша өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай алады. Бағалау критерийлері мәтіннің тақырыбы мен берілген суреттер/фото/диаграмма бойынша мәтіннің мазмұнын болжайдысөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табады Тілдік мақсат Өнер Құндылықтарды дамыту Өнер түрлерінің адам өміріндегі маңыздылығын ұғындыру ;Оқушыларды өнерді бағалай  білуге, өнер иелерін,туындыларын қастерлей білуге тәрбиелеу. АКТ дағдылары Проектор ноутбук Пәнаралық байланыс Музыка, қазақ тілі. Сабақтың жоспары Жоспарланған уақыт Сабақ барысы : Ресурстар Басталуы5 минут

Жаңа топ құруПсихологиялық ахуал қалыптастыру.(Ұ) «Сәлемдесу» ойыны. Бір-біріне жақсытілектер тілеп, ынтымақтастық атмосферасын құру. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, бір- бірімен тез-тез көзбен, қолмен, иықпен амандасу керек.Оқушылардың сыныптағы өзіндік, жұптық жұмыстарын орындау барысында «5-Т» ережесі стратегиясы қолданылады. «5-Т» ережесін еске түсіру: Талап. Тәртіп. Тыныштық. Татулық.Тазалық.Асық арқылы бөлуСыныптағы бала санына қарай 3 түрлі асық шашылады, әр оқушы өзіне ұнаған түсті алады түстер бір-бірін тауып, бір топ құрайдыЖұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!
  • Уақытты үнемдейміз!
  • Нақты,дәл жауап береміз!
  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!
  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!
  • Жаңа білім10 минут Жұмыс ережесін келісу Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз! Уақытты үнемдейміз! Нақты,дәл жауап береміз! Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз! Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)(Ө; Қ) Миға шабуылЖаңа сабаққа кіріспе. Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы өткен сабақтардан игерген білімдерін пысықтайды:Зат есім дегеніміз не?Зат есімдерге қандай сұрақтар қойылады?Дара зат есем дегеніміз не?Күрделі зат есім дегеніміз не?Жалпы есім дегеніміз не?Жалқы есім дегеніміз не?ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.Оқу мақсатын таныстыруКүтілетін нәтижені анықтау Оқулық111-бет.Пирамида суреттері

    Тақта№2 Дәптермен жұмыс

    Ортасы10 минут Ширату тапсырмасы.3.2.3.1 (МК; Ө) Мәтінді тыңдау.21-жаттығу. Оқушыларға «Ананың асыл арманы» мәтіні тыңдатылады. Түсіндірме сөздікпен жұмыс ұйымдастырылады.(Т; Қ) Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастыру. Сұрақтарға жауап беру.Оқушылардың оқу рефлексиясын дамытуға бағытталған «Аквариум» стратегиясы бойынша сынып екі топқа біріктіріледі. Сұраққа жауап беретін топ шеңбердің ішінде отырады. Сұрақ қоятын топ оларды қоршап тұрады. Ол үшін алдымен бірінші топ мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастырады. Екінші топ мәтін мазмұнымен жұмыс жасайды.(Т; Қ) Бір-бірінің жұмысын бағалау.Екі жақсы жағы мен бір кемшілігінеұсыныс білдіру арқылы рефлексия жасау.«Екі тілек, бір ұсыныс» стратегиясы арқылы бір-бірінің жұмысын бағалайды. Орындаған жұмыстарының екі жақсы жағы мен бір кемшілігіне ұсыныс білдіру арқылы өз іс- әрекеттеріне кері байланыс жасайды. Сергіту сәті2 минут Сергіту сәті. Дене шынықтыру жаттығулары жасалады. видеожазба Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут 3.1.3.1 (МК; Ө; Ж; Қ) Мақалды қатесін түзеп көшіріп жазу.22-жаттығу. Оқушылардың сыни ойлауын, оқу рефлексиясын дамытуға бағытталған «Детектив» стратегиясы бойынша іздену жұмысы ұйымдастырылады. Оқушылардың назары мақалға аударылады. Мақалды оқып, қатесін тауып, қайта құрастырып жазады. Мақалдың мағынасын түсіндіреді.3.1.2.1 (МК; Ө; Т; Қ) Өлеңді оқу. Өз ойын жүйелі жеткізіп, сөйлеу барысында тілдікнормаларды дұрыс қолдану.Дескриптор:

  • Тыңдалған мəтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп, мəтінде жалпы не туралы айтылғанын түсінеді.
  • Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады.
  • Өз ой қорытындысын оқулықтағы жаңа ақпаратпен салыстыра алады. Кез келген жағдайда өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай алады.
  • ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау

    Кері байланыс3 минут

    «Бір сөзбен» стратегиясы Оқушылар шеңберге тұрып, әрқайсысы өзіне қай өнер түрі қолайлы екенін дәлелдеп бір сөйлеммен айтады.

    Рефлексиялық шеңбер

    Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс.

    Оқу ісінің меңгерущісі : Назарқұлов .И

    Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? Бағалау — Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді? Сыныптағы ахуалқандай болды? Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəненеліктен? Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?