Төтенше жағдайға байланысты жәрдемақы үшін алматылықтарға қайда бару керек — Қазақстан жаңалықтары

0

Алматыда төтенше жағдайдың енгізілуіне байланысты уақытша жұмыссыз қалғандарға қайда жүгіну керектігін және қандай жәрдемақы алуға болатындығын айтты, деп хабарлайды Stan.kz ақпарат агенттігі.

Зейнетақы жинағының бір бөлігін кімдер және қалай ала алады? Министр жауап берді

Әлеуметтік қамсыздандыру басқармасы басшысының орынбасары Айнұр Мұқажанова 42,5 мың теңге көлемінде төлем алуға өтініш білдіре алатын азаматтардың санаттарын атады. Олардың ішінде:

— Микро, макро-, шағын және орта бизнес субъектілері;

  - Жеке кәсіпкерлер;

— Жеке практикамен айналысатын адамдар: нотариустар, жеке сот орындаушылары, адвокаттар, кәсіби медиаторлар;

— Бірыңғай жиынтық төлемді төлеушілер, соның ішінде өзін-өзі жұмыспен қамтыған азаматтар.

Мұқажанова төлемдерді қабылдау тетігін де түсіндірді. Өтінішті жұмыс беруші электрондық үкімет порталындағы электрондық айналым қызметі арқылы беруі керек.

«Өтінішке бірқатар құжаттар қосылуы керек. Кәсіпкердің төтенше жағдайға байланысты шынымен жұмысын тоқтатқанын растайтын құжат, сонымен қатар барлық қызметкерлерге арналған бұйрықтар мен қызметкерлердің тізімі керек», — деді ол.

Әлеуметтік қамсыздандыру бөлімі басшысының орынбасарының айтуынша, өтініштер жұмыспен қамту мәселелері жөніндегі аудандық штабтарда қаралатын болады. Содан кейін бір күн ішінде құжаттар мемлекеттік корпорацияға тапсырылады.

«Төрт жұмыс күні ішінде әр қызметкерге қатысты шешім қабылданады. Басқа екі жұмыс күні ішінде тізім жасалады, содан кейін қызметкерлерге шешім туралы SMS-хабарлама жіберіледі», — деп түйіндеді Мұқажанова.

Бұған дейін ақпарат және қоғамдық даму министрі Дәурен Абаев төтенше жағдайдың енгізілуіне байланысты әлеуметтік жәрдемақыларды қалай алуға болатынын айтқан болатын. Ол төлемдерді алудың міндетті шарты — төтенше жағдай енгізілгенге дейінгі соңғы 12 айда мемлекеттік әлеуметтік сақтандыру қорына жарналардың кем дегенде үш ай ішінде болуы екендігін атап өтті.

stan.kz