Ресейлік авиакомпания техникалық ақауы бар ұшақтарды да пайдаланып келген
Аэрофлот өз қызметкерлеріне бөлшектердің жетіспеуіне байланысты ұшақ салондарындағы ақаулар туралы көп жаза бермеуді бұйырған. Нәтижесінде ұшақтар сол ақаулармен ұшуға мәжбүр болыпты.
2022 жылдың наурыз айында барлық аға бортсеріктер «Аэрофлот» бейінді департаментінен хат келгенін алға тартады. Онда нұсқау болған: әуе кемесінің командирімен келісілгеннен кейін ғана кабинаның техникалық ақаулары мен жабдықтарының ақаулары туралы мәліметтерді борттық журналға (Cabin Log Book, CLB) енгізу.
Басылымның сұхбаттасушылары соғыс пен санкциялар басталғанға дейін аға стюардессалар CLB-дегі барлық ақауларды өздері жазып, кеме командирін фактінің алдына қойғанын атап өтті.
«Егер ұшпас бұрын сіз қандай да бір ұшақ бөлігінің дұрыс емес екенін байқасаңыз, онда ауызша ғана жеткізесіз. Егер ол бөлшек болмаса, ақаулықтардың орны толтырылмай, сол күйінде ұша береді«, — деп түсіндірді Аэрофлотта 10 жылдан астам жұмыс істеген аға стюардесса жобаға.
«Мұндағы басты мақсат — ұшақтар жарамсыз деп саналмауы керек, тіпті олай болса да ұшуы тиіс. Соғыс басталғанға дейін біз ұшақтың әр кем-кетік тұсына үлкен мән беретінбіз»,-деді Аэрофлоттың бұрынғы қызметкері басылымға.
Мәселен, салон жабдықтарына герметикаланбаған жағдайда немесе борттағы шұғыл медициналық көмек үшін қолданылатын оттегі цистерналары жатады. Аэрофлот стюардессаларының бірі басылымға 2022 жылы авиакомпанияның ұшағы БАӘ-ден Мәскеуге бортында оттегі цилиндрлерінің толық жиынтығынсыз ұшқанын айтты. Бұрын мұндай қателіктер үшін жауапты адам жұмыстан шығарылған.
Ұшақтардың бортындағы дәретханаларда жуу үшін «вакуумдық генератор» деп аталатын құрылғы қолданылады, ол ауа «кәрізінің» жұмысына жауап береді. Өндірушінің ережелеріне сәйкес, ақауы бар генератормен 10 күннен артық ұшуға болмайды. Дегенмен, ресейлік авиакомпанияның ұшағы жұмыс істемейтін генератормен шамамен 6 ай ұшқан. Себебі санкцияларға байланысты логистика бұл қондырғыны алты айдан ерте жеткізе алмаған көрінеді.
ақпарат, фото: http://Theins.ru