«Мен WhatsApp-та тәулік бойы отырып, үй тапсырмасын тексеремін»: БҚО мұғалімдері қашықтан оқыту жайлы – Қазақстан жаңалықтары

0
0

Ғаламтордағы, «Күнделік» бағдарламасындағы шексіз ақаулар, психоэмоционалды стресс және басқа да қиындықтарды күн сайын қашықтан оқыту кезінде мыңдаған мұғалімдер басынан өткеруде, деп хабарлайды Stan.kz ақпарат агенттігі «МГ» сайтына сілтеме жасап.

Қашықтан оқытудың алғашқы күндері мұғалімдерге, мектеп оқушылары мен ата-аналарға оңай болған жоқ. Ғаламтордағы апатқа, «Күнделік» бағдарламасының жұмысындағы көптеген проблемалар, сондай-ақ Zoom бағдарламасындағы сенсациялық оқиға оқу процесіне қатысушылардың барлығының жүйкесін біршама толғандырды.

Мұғалімдердің пікірінше, оқушыларды онлайн режимінде оқыту дәстүрлі сабақтарға қарағанда әлдеқайда күрделі.

«Ашығын айтқанда, қазақстандық мектептер қашықтан оқытуға көшуге дайын емес. Біз үшін бұл жаңалық, тосын сый. Әрине, пандемия жағдайында бұл ең оңтайлы шешім болғанын бәріміз жақсы түсінеміз. Балаларды қорғау үшін біз онлайн-білім беруге көшуге мәжбүр болдық. Алайда көптеген адамдар тыныштықты ұнатады. Бірінші мәселе – ғаламтор, ол мұндай жүктемеге соншалықты бейімделмегендіктен, ол бірден «қатып» қала бастайды. Екінші мәселе – «Күнделік» бағдарламасының жұмысы, оған ештеңе жүктеу мүмкін емес. Сонымен қатар, 5 мегабайтқа дейін шектеу бар. Егер файлдың салмағы көп болса, оны архивтеу керек», – дейді БҚО мұғалімі.

Мұғалімдер желіде 24 сағат болу керек дейді. Өйткені, олардың әрқайсысында кемінде 100 оқушы бар, олар видео сабақтардан кейін тақырыпты бекіту үшін материалдарды толтыруы керек.

«Біздің күніміз чатқа 10-15 минуттық видео сабақтарды тастайтынымыздан басталады.Сонымен, Zoom бағдарламасы арқылы біз конференцияға қатысып, балаларға сұрақ қоюға болады, сосын WhatsApp мессенджері арқылы біз әр оқушының тапсырмаларын жібереміз. Кешке қарай балалар оларды орындауы керек. Мен бәрін тексеріп, келесі күнге дейін баға беруім керек, егер менде 25-30 оқушы болса, онда қиындықтар болмайды. Бірақ мен ағылшын тілінен сабақ беремін, менде 180 оқушы бар. Олардың тапсырмаларын тексеру үшін бірнеше сағат қажет, кейде таңертеңге дейін отыруға тура келеді. Күн сайын болатын психологиялық стресс туралы айтпасам да болады. Түнде менің көздерім ауыра бастайды, мен өзімді нашар сезіне бастаймын, басым, арқам және омыртқам ауырады. Сонымен қатар, менің тағы екі балам бар, оларға да назар аудару керек. Олардың сабақтарынада көмек қажет», – дейді аймақтың тағы бір мұғалімі.

Алайда мұғалімдер бұл жағдайға ата-аналардың бәрі бірдей жанашырлық танытпайды дейді. Көптеген аналар мен әкелер кейде мұғалімдердің қашықтан оқыту кезінде балаларға назар аудару туралы өтініштерін елемейді.

«Көптеген түсінбеушілік ата-анадан туындайды. Көбісі бізге қашықтан оқытуды ұйымдастыруға көмектесті, бірақ жаңа форматтағы оқытуды елемейтін ата-аналар да бар. Кейде балалар уақытында байланыспайды, тапсырмаларды дұрыс емес уақытта орындайды. Мұның бәрі оқу процесіне теріс әсер етеді. Телесабақтар отандық арналарда көрсетіледі, оны көбінесе балалар мен ата-аналар түсінбейді. Сонымен қатар, мектеп басшылығы күн сайын таңертең қоңырау шалып, атқарылған жұмыстар туралы есеп беруді талап етеді. Жұмыс көлемі өте үлкен, деп мұғалімдер ашуланады.

«Білмеймін, біз де, балалар да мұндай оқытуға қашан үйренеміз. Бірақ қазір бұл өте қиын. Чаттағы тапсырмаларды жіберемін, дәл сол жерде 25 бала қайтадан сұрайды, түсініктеме береді, сосын тапсырманың өзі жоғалады. Мен сөйлесуге жазылу мүмкіндігін алып тастаймын, сондықтан олар жекеге жазады. Бұл балалар, олардың миллион сұрақтары бар және бұл қалыпты жағдай, бірақ қазір бұл бәрімізге қиын», – дейді бастауыш сынып мұғалімі.

 

stan.kz

Загрузка...

ПІКІР ҚАЛДЫРУ

Пікіріңізді енгізіңіз!
мұнда сіздің атыңызды енгізіңіз