Күндіз ұйқышылдық басса не жеу керек екенін айтты

0
52

Қоғам

Қысқа сілтеме алу

0 0 0

Мамандар ас ішкен кезде тек 200-300 грамм тамақ жеуге кеңес береді. Сондай-ақ, су мен шырынды тамақтанып болған соң 40 минуттан кейін ішу керек екенін айтып отыр

НҰР-СҰЛТАН, 6 шілде – Sputnik. Мамандар көкөніс, ақуыз, жасұныққа бай жарма, жаңғақ пен бадам күндізгі ұйқышылдықтан құтылуға көмек болатынын айтты, деп хабарлайды «Вечерняя Москва».

Олардың айтуынша, сағат  түскі 15-16 шамасында адамның энергиясы азаяды. Бұған шамадан тыс тамақ жеу де себеп болуы мүмкін. Оттегі қан айналымымен бірге асқазанға барады. Салдарынан мида оттегі тапшылығы туындайды.

«Сондықтан бір отырғанда небәрі 200-300 грамм тамақ жеген дұрыс. Ал су мен шырынды тамақтанған соң 40 минуттан кейін ішуге болады «, – дейді мамандар.

Олар түске дейін ақуыз бен көмірсуы бар азық-түлік жеуге кеңес беріп отыр. Ал түстен кейін жеңіл жаттығу жасаған артық болмайды.



sputniknews.kz