Кемпірқосақ, түсті ажырата білу

0
Қорытынды сабақ ересек тобы
Білім беру саласы: Қатынас, таным.
Бөлімі: Сауат ашу және жазу негіздері, қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру, тіл дамыту.
Тақырыбы: Кемпірқосақ жолдармен даярлық тобына көтерілеміз
Мақсаты:
1) Балаларға жыл бойы өтілген оқу іс – әрекеттеріне байланысты тапсырмаларды бере отырып, білімі – білік дағдыларын сараптау
2) Дидактикалық, логикалық ойындар арқылы есте сақтау қабілеттерін дамытуды жалғастыру
3) Ұқыптылыққа, өз ойын еркін жеткізе білуге тәрбиелеу.
Көрнекілік құралдар: суретші, жеті түрлі – түсті хатқалта, слайд, үнтаспа, текшелер, әріптер, сандар
Сөздік жұмыс: хатқалта
Билингвальды компонент: кемпірқосақ – радуга – rainbow

Мотивациялық – қозғаушылық
Шаттық шеңбер.
Арайлап бүгін атты күн,
Шашып бізге шапағын.
Тілейміз сізге ақ таңның,
Қуанышын, шаттығын.
Қайырлы таң, қайырлы күн!
Қуанышты күн бүгін!

— Сәлеметсіздер ме! Здравствуйте! Хэлло!
— Балалар, бүгінгі оқу іс – әрекетіміздің тақырыбы: «Кемпірқосақ жолдармен даярлық тобына көтерілеміз».
Тосын сәт: суретші келеді (қолында бояулар мен қылқалам).
— Сәлеметсіңдер ме, балалар!
— Мені таныдыңдар ма? Мен кіммін?
— Дұрыс айтасыңдар! Мен сендерге әдемі сурет салып алып келдім. Міне қараңдар! (интерактивті тақтада кемпірқосақтың суреті шығады)
— Бұл не?
Билингвальды компонент: кемпірқосақ – радуга.
Тәрбиеші: — Балалар, сендер даярлық тобына көтергілерің келеді ме? Бұл жай сурет емес, кемпірқосақ жолдары сендерді даярлық тобына апарады.
Кемпірқосақ сөніп қалады.
Суретші: — Ой, не болды? Менің суретім қайда? Енді қалай даярлық тобына өтеміз? Ересек тобында қалып қоятын болдық, өйткені мен бұл суретті қайта сала алмаймын. Себебі кемпірқосақтың түстерінің ретін білмеймін.
Тәрбиеші: — Жоқ, жоқ, бізге даярлық тобына көшу керек. Біз балалармен бірге саған ретін есіңе түсіруге көмектесеміз.
Суретші: — Жарайды.
Тәрбиеші: — Көмектесеміз ба?

Ұйымдастыру — шылық – ізденістік
Сол кезде суретші қалтасынан (сөмкесінен) жеті түрлі – түсті хатқалта алып шығады да тәрбиешіге береді:
— Балалар, бұл кемпірқосақты өз қалпына келтіру үшін мына тапсырмаларды орындау қажет. Тапсырмаларды дұрыс орындасаңдар, мен сендерге сыйлық беремін. Іске сәт, мен кеттім!
Суретші шығып кетеді.
Сөздік жұмыс: хатқалта сөзінің мағынасы – конверт.
Тәрбиеші: — Балалар, кемпірқосақ неше түстен тұрады? Сол түстерді атап беріңдерші!

— Қай түстен бастаймыз?
1 тапсырма (қызыл хатқалта):
— жыл мезгілдерін атап бер
— көктем мезгілін сипатта, әңгіме құрастыр
Жұмбақ:
— Қар, мұз еріп, су көбейіп
Сай — салада ағады,
Бүршік шашып, жапырақ ашып,
Гүл бәйшешек басады.
Балаларым, айтыңдаршы,
Бұл қай кезде болады?
— Көктемде неше ай бар? Атап беріңдер.
— Мына суретке қарап көктемнің ерекшеліктерін айтып беріңдер.
— Тағы қандай жыл мезгілдерін білесіңдер?
— Жарайсыңдар!
Кемпірқосақтың қызыл түсті жолы жанады.
2 тапсырма (қызғылт-сары хатқалта):
— дыбыс туралы айтып бер
Үнтаспадан әртүрлі дыбыстар шығады.
— Балалар бұл не? — Дыбыс деген не?
— Дыбыстар нешеге бөлінеді?

Астана қаласы
МКҚК № 44 «Үркер» балабақшасының тәрбиешісі
Сарыбаева Гулжамал Үскенқызы
Кемпірқосақ жолдармен даярлық тобына көтерілеміз жүктеу

Дереккөз: http://bilimdiler.kz/