Астаналық жедел жәрдем станциясының диспетчерлері коммуникативтік дағдыларын арттыруда

0
75
18 Қараша 2018, 15:55 40 0

Астана, BAQ.KZ. Диспетчердің күрделі жұмысы қысқа мерзімде алынған қоңыраулар саны бойынша бағаланады. Бұл туралы Астана әкімдігінің ресми сайты хабарлайды.

Қалалық жедел жәрдем станциясының мәліметі бойынша, диспетчерлер «күні-түні-48» кестесі бойынша жұмыс істейді. Олар 24 сағат бойы үздіксіз науқастардан қоңырау қабылдайды.

«Егер ол бүгін он сағат жұмыс істесе, ертең кешке 14 сағат жұмыс істейді де, 48 сағат демалады. Олардың барлығында фельдшер немесе медбике медициналық сертификаты бар. Диспетчерлер – жоғары және бірінші санаттағы медицина қызметкерлері. Ең бастысы, олардың барлығы кем дегенде үш жыл жедел жәрдем бригадасында жұмыс істеген болуы тиіс. Содан кейін ғана біз оларды жұмысқа қабылдай аламыз. Себебі телефон арқылы олар науқастың жағдайын айыра білуі керек», – дейді қалалық жедел жәрдем станциясының бас дәрігері Гүлнар Тұяқова.

Сондай-ақ, ол диспетчерлерге артылатын психологиялық жүктемені де атап өтті. Сондықтан олар әр сағат сайын 15 минуттық демалысқа құқылы.

«Егер қоңырау 30 секундқа созылса да, жүктеме өте жоғары. Диспетчерлердің жұмысы эмоционалды түрде өте қиын, ол ауырып тұрған науқас адамдармен жұмыс істейді. Егер жедел жәрдемге қоңырау шалып отырған науқас есінен танып қалса, диспетчер екі есе алаңдай бастайды. Осы ретте дүйсенбіден бері коммуникативтік дағдылар бойынша курстар басталды», – деді Г. Тұяқова.
Диспетчерлер әр ай сайын немесе тоқсан сайын коммуникативтiк дағдыларын арттырады. Себебі ол жұмыс барысында науқасқа псиxологиялық көмек көрсетуге міндетті. Сондай-ақ өзінің де денсаулығына мұқият болуы тиіс.


















Біздің Telegram-парақшамызда Қазақстанның маңызды жаңалықтары. Жазылыңыздар!


Дереккөз: BAQ.KZ