2019 жылы «Химфарм» жарнама мен маркетингке 3 млрд теңге жұмсаған
Polpharma поляк тобына тиесілі «Химфарм» Шымкент фармацевтикалық зауыты 2019 жылы жарнама мен маркетингке үш млрд теңге жұмсады. Бұл туралы 10 ақпанда қаржылық есептілік депозитарийінде өңделген осы жылдық кезең үшін компания есебінің «іске асырудың өзіндік құны» бөлімінде айтыл, деп хабарлайды dalainform.kz сайты.
«Маркетингтік шығындарға дайын өнімді тасымалдау және сақтандыру, жәрмеңкелер мен көрмелерге қатысу шығындары, іссапар шығындары, Өкілдік шығындар, жарнамалық материалдарды басып шығару шығындары, сату бөлімдерін материалдық қамтамасыз ету, жылжыту және дайын өнімді сақтау шығындары, сату, жылжыту және дайын өнімді сақтау қызметкерлерінің жалақысы мен өтемақысы кіреді.
2019 жылғы 31 желтоқсанда аяқталған жыл ішінде компанияның маркетингтік шығыстары 6 475 077 мың теңгені құрады (2018 жыл: 6 444 630 мың теңге)», — Қаржылық құжатта көрсетіледі.
Егер есепке сенер болсақ, компанияның өнімін сату кезінде жалақыға жұмсалатын шығындар әлдеқайда аз болды — 2,3 млрд теңге. Айта кетейік, «Химфарм» таза табысы 2019 жылы сатудан 33,1 млрд теңгеге түскен жалпы түсім кезінде бар болғаны 4,3 млрд теңгені құрады.