ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ НЕГІЗІНДЕ, ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ ПӘНІНЕН ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН АРТТЫРУ»
Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-778-389-9292 номеріне ватсап арқылы қоюға болады
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ НЕГІЗІНДЕ, ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ ПӘНІНЕН ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН АРТТЫРУ»
Бағыты: Қазақ тілі Бөлімі: Коучинг жоспары Сыныбы: Барлық сыныптар
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ НЕГІЗІНДЕ, ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ ПӘНІНЕН ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН АРТТЫРУ»
Шығармашылық –бұл адам іс-әрекетінің түрі,бұл адамның өмір шындығында өзін-өзі тануға ұмтылуы, ізденуі.Өмірде дұрыс жол табу үшін адам дұрыс ой түйіп, өздігімен сапалы, дәлелді шешімдер кезінде қабылдай білуге үйренуі керек.Оқушылардың шығармашылық қабілетін арттырып, ынталандыру үшін сабақтарымды мынадай жолдармен өткіземін:1.Сабақта АКТ-ны тиімді пайдалану;2.Сабақты түрлендіріп өткізу;3.Сабақта оқушылар өздері жасаған суреттер, кестелер мен сызбаларды пайдалану;4.Сабаққа қатысты бейнетаспаларды, фильмдерді көрсету.Оқушылардың шығармашылық қабілетін арттыруда мынадай нәтижеге жеттім:1. Өз бетімен оқуға, жұмыстануға дағдыланады.2. Шығармашылық ізденіске жетелейді.3. Өз ісіне деген сенім пайда болады.4. Әр нәрсеге сын көзбен қарауға үйренеді.5. Салыстыруға, қорытынды жасауға үйренеді.6. Шығармашылдық белсенділік артады.Осылардың нәтижесінде дарынды, қабілетті жеке тұлға қалыптасады. Жаңартылған білім беру бағдарламасында қазақ тілі пәнінің берілу жайы да өзгеше. Бағдарлама оқушының төрт тілдік дағдысын: тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым жетілдіруге бағытталған. Бұл төрт дағды оқу жоспарында «Интеллектуалдық футбол», «Үштік одақ» әдістері орналастырылған және бір –бірімен тығыз байланысты.
Сабақтың тақырыбын ашуҰжымдық жұмыс «Үшінші артық» ойыныТапсырма: Оқып шығып, артық аттарды тауып алыңдар-Роза Рымбаева, Ольга Шишигина, Алишер Каримов-Мұқағали, Абай, В.Винокуров-А.Қастеев, И.Ильин, Г.ИсмаиловаФБ:мұғалімнің коментарийіСұрақтар бойынша әңгіме-Артық деген аттар кімге тиесілі?-Қалай ойлайсыңдар олар бірден олимпиада чемпионы атанды ма?-Оған не себеп болды?-Жаттығулар қайда өтеді?—Біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай? (Сабақтың тақырыбы: Олимпиадаға жол. Біз бүгін не үйренемізСпорт туралы мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастыру, диалогқа қатысу.)
Мәтінмен жұмыс. Мәтін алды кезеңі.Жұптық, топтық жұмыс.Тапсырма:Көз алдарыңа Олимпиадалық мектепті елестетіңдер.2-3 фрагменттің суретін салыңыз, Бұл мектепте балалар не істейді?Мәтіндік тапсырма:мәтінді оқып сіздің өміріңіз бен олимпиадалық мектеп балаларының өмірі немен ерекшеленеді.Мәтіннің атауы:«Олимпиадалық мектеп»Олимпиадалық резервті спорттық мектепте ұлдар 1 сыныптан бастап футболдық ғылымды үйренеді. Балалар таңғы алтыда тұрып таңертеңгілік жаттығуға жүгіреді. Жас футболистердің сабақтары сағат10-да басталады. Мектептен кейін балалар кешкі жаттығуға жиналады. Олар жасөспірімдер командаларының халықаралық турнирлеріне үнемі қатысады.
Топтық ұжымдық жұмыс1 әдіс. «Интеллектуалдық футбол» әдісіМұғалім жұмыс алгоритмін түсіндіріп нұсқау береді.Сынып 2 үлкен топқа бөлінеді. Әр топ мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастырады. 1топ 2 топтың қарсы алдына тұрадыТоптар кезекпен бір біріне сұрақтар қояды (топтың 1 оқушысы 2 топтың оқушысына сұрақ қоя отырып, доп лақтырады. Егер оқушы жауап бермесе немесе қате жауап берсе барлық топ гол алады. ) Мәтіннен кейінгі жұмыс.2 әдіс.«Үштік тыңдау» әдісіТоптық жұмысҚиындық деңгейіне қарай диференциалдық тапсырмаларОқу мүмкіндіктері төмен оқушыларға Тапсырма:Топтағы рөлдеріңді анықтаңдар және өз тапсырмаларыңды орындаңдар:Оратор— Олимпиадалық мектептердің қызметіндегі оңтайлы жұмыстарға не жатады? -деген сұрақ бойынша сөз сөйлеу. —Тілші:Ораторға 1-2 сұрақ қояды—хатшы: Оратор мен тілшінің сұрақтары мен жауаптарын қысқаша жазып алу, сұрақ бойынша өз ойын білдіру.Оқу мүмкіндіктер орташа оқушыларғаТапсырма: Топтағы рөлдеріңді анықтаңдар және өз тапсырмаларыңды орындаңдарОратор:Сіз олимпиадалық мектепке түсуге кеңес берер ме едіңіз? -деген сұрақ бойынша сөз сөйлеу. Тілші: Ораторға 2-3 сұрақ қояды—Хатшы: Оратор мен тілшінің сұрақтары мен жауаптарын тезис түрінде жазып алу, сұрақ бойынша өз ойын білдіру.Оқу мүмкіндіктер жоғары оқушыларғаТапсырма: Топтағы рөлдеріңді анықтаңдар және өз тапсырмаларыңды орындаңдарОратор-Олимпиадалық мектептің үміткері қандай болуы тиіс? -деген сұрақ бойынша сөз сөйлеу. Тілші-Ораторға 3-4 сұрақ қоядыХатшы: Оратор мен тілшінің сұрақтары мен жауаптарын жазып алу, қорытындылау
Критерий | Дискрипторлар |
Диалогқа түседі, кері байланыс ұсына отырып, айтылған сөзді дұрыс ұғыну, | Сұрақ бойынша өз ойын білдіреді; өз ойын түсінікті жеткізеді; сұхбаттасушының ойы туралы өз ойын айтады. |
«Олимпиадалық мектеп»Олимпиадалық резервті спорттық мектепте ұлдар 1 сыныптан бастап футболдық ғылымды үйренеді. Балалар таңғы алтыда тұрып таңертеңгілік жаттығуға жүгіреді. Жас футболистердің сабақтары сағат10-да басталады. Мектептен кейін балалар кешкі жаттығуға жиналады. Олар жасөспірімдер командаларының халықаралық турнирлеріне үнемі қатысады.
«Олимпиадалық мектеп»Олимпиадалық резервті спорттық мектепте ұлдар 1 сыныптан бастап футболдық ғылымды үйренеді. Балалар таңғы алтыда тұрып таңертеңгілік жаттығуға жүгіреді. Жас футболистердің сабақтары сағат10-да басталады. Мектептен кейін балалар кешкі жаттығуға жиналады. Олар жасөспірімдер командаларының халықаралық турнирлеріне үнемі қатысады.
«Олимпиадалық мектеп»Олимпиадалық резервті спорттық мектепте ұлдар 1 сыныптан бастап футболдық ғылымды үйренеді. Балалар таңғы алтыда тұрып таңертеңгілік жаттығуға жүгіреді. Жас футболистердің сабақтары сағат10-да басталады. Мектептен кейін балалар кешкі жаттығуға жиналады. Олар жасөспірімдер командаларының халықаралық турнирлеріне үнемі қатысады.
«Олимпиадалық мектеп»Олимпиадалық резервті спорттық мектепте ұлдар 1 сыныптан бастап футболдық ғылымды үйренеді. Балалар таңғы алтыда тұрып таңертеңгілік жаттығуға жүгіреді. Жас футболистердің сабақтары сағат10-да басталады. Мектептен кейін балалар кешкі жаттығуға жиналады. Олар жасөспірімдер командаларының халықаралық турнирлеріне үнемі қатысады.
«Олимпиадалық мектеп»Олимпиадалық резервті спорттық мектепте ұлдар 1 сыныптан бастап футболдық ғылымды үйренеді. Балалар таңғы алтыда тұрып таңертеңгілік жаттығуға жүгіреді. Жас футболистердің сабақтары сағат10-да басталады. Мектептен кейін балалар кешкі жаттығуға жиналады. Олар жасөспірімдер командаларының халықаралық турнирлеріне үнемі қатысады.
«Олимпиадалық мектеп»Олимпиадалық резервті спорттық мектепте ұлдар 1 сыныптан бастап футболдық ғылымды үйренеді. Балалар таңғы алтыда тұрып таңертеңгілік жаттығуға жүгіреді. Жас футболистердің сабақтары сағат10-да басталады. Мектептен кейін балалар кешкі жаттығуға жиналады. Олар жасөспірімдер командаларының халықаралық турнирлеріне үнемі қатысады.
«Олимпиадалық мектеп»Олимпиадалық резервті спорттық мектепте ұлдар 1 сыныптан бастап футболдық ғылымды үйренеді. Балалар таңғы алтыда тұрып таңертеңгілік жаттығуға жүгіреді. Жас футболистердің сабақтары сағат10-да басталады. Мектептен кейін балалар кешкі жаттығуға жиналады. Олар жасөспірімдер командаларының халықаралық турнирлеріне үнемі қатысады.
«Олимпиадалық мектеп»Олимпиадалық резервті спорттық мектепте ұлдар 1 сыныптан бастап футболдық ғылымды үйренеді. Балалар таңғы алтыда тұрып таңертеңгілік жаттығуға жүгіреді. Жас футболистердің сабақтары сағат10-да басталады. Мектептен кейін балалар кешкі жаттығуға жиналады. Олар жасөспірімдер командаларының халықаралық турнирлеріне үнемі қатысады.
Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.