Заттарды массасы бойынша салыстыру
Сабақтың ортасы.Дәлелдеудің 4 кезеңі:Елестету, салыстыру, дәлел келтіру, мақұлдау.
Тыңдалым, айтылым.1. Елестету; 2. Салыстыру.10 мин
Тілдік мақсат2 мин
Оқылым3. Дәлел келтіру.13 мин
Сергіту сәті2 мин
Жазылым6 мин
Сабақтың соңы4. Мақұлдау(2 мин.)
Ашық сұрақтар қойылып, жауап аламын. «Бес қадам» әдісін қолданып білім алушыларға заттарды ұзындығы , жасалған материалы, көлемі мен пішіні бойынша салыстырғаны туралы естеріне түсіріледі. Заттардың бұдан да басқа қасиеттері бар екені айтылады.
Оқушыларға масса туралы «Кинометафора» әдісімен бейне көрініс жіберемін.«Еркін микрофон» әдісі арқылы оқушылар бейнеден көрген салмақ пен масса туралы баяндап өтеді. Оқушыларға көлемдері бірдей екі қорап беріледі. Біреуінің ішінде мақта, екіншісінің ішінде ұсақ тастар салынған. Оқушылар тапсырманы орындау мақсатында түсіндіремін: екі қораптың ұқсастығы мен айырмашылығын атап салыстырады. Критерий: Масса шамаларын ажыратады, өлшеуге құралдарын пайдаланады, өлшем бірліктерін қолданып өлшейді, амалдарды орындайды.
Дескриптор:
Ынталандыру:
Масса- weightАуыр- тяжелый- heavyЖеңіл- легкий- easy
Топтық жұмыс1-топ: «Кім ауыр?», «Кім жеңіл?» таразының көмегімен өздерінің массасын анықтау.
2-топ: «Қарлы кесек» әдісі арқылы «Орындап көр» тапсырмасы.Таразының көмегінсіз оқу құралдарының ішіндегі ең жеңіл мен ең ауыр затты атау.
Дескриптор:
Ынталандыру:
«Мен таразымын» әдісін қолданамын. Оқушылар айтылған нұсқауларға байланысты қимыл жасайды.
Оқушалар қанаттарын жайып оңға, солға қисайып және таразының басы тең дегенде екі қолын да тең ұстап қимылдар жасайды.
Дәптермен жұмыс.Жұмыс дәптеріндегі тапсырмалар орындалады. Дұрыс жауапты құс белгімен белгіле.
Суреттегі жеңіл затты қызыл түспен, ауыр затты көк түспен бояйды. Дескриптор:
Ынталандыру:
«Түйінді сөздер» әдісі арқылы қорытындылаймын.
Қалыптастырушы бағалауда «Жетістік баспалдағының» көмегімен өткіземін.Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып, бүгінгі сабақ бойынша алған білімдерін қандай деңгейде екенін жетістік баспалдағына жабыстыру арқылы көрсетеді.
Бейне көрініс
Таразы.
Жұмарланған ақ қағаз.
Жұмыс дәптері
Стикерлер.
Барлық оқушылар заттың массасының артық, кемін табады.
«Шығарып көр» логикалық тапсырма
Белсенді оқушылар: массаның өлшем бірліктерін салыстырып, амалдарды орындайды. «Қай ойыншық барлығынан жеңіл?»
Ынталандыру: «Жарайсыңдар»
Ынталандыру: «Өте жақсы!»
Пікір қалдырамын: Дұрыс орындапсың
Таразы мен текшелермен жұмыс жасағанда абай болу қажеттігін ескертемін.