Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл» 9 сынып қазақ әдебиеті

0



Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады

Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл» 9 сынып қазақ әдебиеті

Бағыты: Қазақ әдебиеті Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: 9 сынып

Материал Қазақ әдебиет мұғалімдеріне қажетті сабақ жоспары

9- сынып

Тақырып: Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейтқұл»Сабақтың мақсаты:1.Білімділік: Ы.Алтынсарин өмірі мен шығармашылығы туралы мәліметтерін толықтыру, қосымша жаңа мәліметтер беру. 2.Дамытушылық: есте сақтау,ойлау қабілеттерін дамытып,тыңдай білу және оймен бөлісуәрекеттерін ұштастыру,мәтін арқылы сөз қорын байытып,ауызекі сөйлеу қабілеттерін дамыту;3.Тәрбиелік: Тұңғыш қазақ балаларына арнап оқулық жазған ұстаз, ғалым- Ы.Алтынсариннің еңбектеріндегі ғибратқа, өнегеге толы шығармаларын оқи отырып, оқушыларды адамгершілікке, ізденімпаздыққа тәрбиелеу, білімді, , өнерлі болуға баулу.Сабақтың типі: жаңа сабақСабақтың әдіс-тәсілдері: әңгімелеу, түсіндіру,мәнерлеп оқу,сұхбаттасу,сұрақ-жауап,Сабақтың көрнекілігі мен құралдары: Ы.Алтынсариннің портреті,тірек сызбалар, кітап көрмесі.Сабақ барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі: амандасу,кезекшілермен әңгімелесу,сабақтың тақырыбы мен мақсатын айту.

I. Сабақтың тақырыбына қызығушылығын туғызу – побуждение.

* Ұжымдық жұмыс: оқушылардың Ы.Алтынсариннің өмірі мен шығармашылығы туралы өткен тақырыптар бойынша білімдерін тексеру арқылы жаңа мәліметтер беру. «Инсерт» стратегиясы.

Білемін Білдім Білгім келеді

II. Сабақ тақырыбының мазмұнын ашу – осмысление. Мәтін бойынша тапсырмалар:

1 топ – Ы.Алтынсарин кім? Ол қайда туған? Оның қандай шығармалары бар? Деген сұраққа «ассоциация» стратегиясы бойынша жауап беріңдер.2 топ – «Қыпшақ Сейтқұл» мәтінді бөлшектерге бөліп, әр бөлшекке сәйкес 3-4 сұрақтан құрастырыңдар.3 топ – «Салақтық» әңгімесін мәнерлеп оқып шығу. Не туралы айтылады? III. Оқушылардың ой-пікірлерін білу – рефлексия

* Бағалау. Сарапшылар тобына сөз беру.

* Үйге тапсырма: «Қыпшақ Сейтқұл», «Салақтық» әңгімелерін оқып келу.


Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.