«Үйдің суретін саламыз»
Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады
«Үйдің суретін саламыз»
Автор: Қайырбай Амангул Бекболатқызы
Бағыты: Балабақша Бөлімі: Ашық сабақ Сыныбы: Мектепке дейінгі балалар
Жарияланған уақыты: 2019-01-08
Материал туралы қысқаша түсінік
балаларға уйді суретин салгызу
Білім беру саласы: «Шығармашылық» Бөлімдері: «Сурет салу» Тақырыбы: «Үйдің суретін саламыз» (Заттық сурет салу). Мақсаты:Түзу сызықтарды дұрыс сызу және бояй білу дағдыларын қалыптастыру. Білімділік: Бояу түсін таңдай білу, сурет салуға қызығушылығын арттыру. Дамытушылық:Заттардың түсін айыра білуге үйрету. Саусақ маторикаларын дамыту. Тәрбиелік:Ұқыптылыққа , бастаған ісін аяғына дейін жеткізуге, шыдамдылыққа тәрбиелеу. Қажетті құралдар: қарындаштар, ақ парақ, сүлгі. Көрнекілік: геометриялық пішіндер, үйдің суреті. Сөздік жұмыс: Қабат, көп қабатты. Билингвальді компонент: Үй –дом, есік-дверь, достар-друзья. Әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті Мотивациялық -қозғаушылық Біз қандаймыз-қандаймыз. Арайлап атқан таңдаймыз. Күлімдеген күндейміз. Еш уайымды білмейміз. Ғажайып сәт. Топқа аю келеді. Амандасады. -Балалар аю ренжіп отыр, оның үйі жоқ екен. Біз оған үй салып берсек қайтеді. Балалар жартылай шеңбер құрып, өлең жолдарын айтады. -Сәлеметсің бе ,аю? Балалар келіседі. Ұйымдастыру- іздестіру -Балалар қарындаштарды ауызға салуға болмайды. Бір-бірімізге сілтеуге болмайды. «Үй» тақырыбына сурет салу технологиясы. 1.Қағаздың сол жағына жоғарыдан төмен қарай сыза отырып төртбұрыш, қағаздың оң жағына төменнен жоғары қарай сызып, текше саламыз. 2.Үшбұрыш пішінімен үйдің төбелерін және терезелерін саламыз. 3.Үйдің есігін кішкентай төртбұрышты пішін арқылы саламыз және суретті бояймыз. Сергіту сәті. 06-04 «Ә»№6 Орнымыздан тұрайық, Қарлығаш боп ұшайық. Бір отырып, бір тұрып, Жақсы сергіп алайық. Сөздік жұмыс: Қабат, көп қабатты. Билингвальді компонент: Үй –дом, есік-дверь, достар-друзья. Мақал айтып үйренейік. «Туған елдің түтіні жылы» (Мағынасын түсіндіру). -Балалар мен сендерге Ғ. Өкеевтің «Біздің үй» деген өлеңін оқып берейін. Сендер мұқият тыңдап алыңдар. Сосын барлығымыз қайталап жаттап алайық. Қалаушы да табылды, Үй салынды, жабылды. Қосып құмға лайды, Сылақшылар сылайды. Терезе, есік, едені, Қиюласты әдемі. Құрылысшы боламыз, Зәулім үйлер саламыз. Балалар қауіпсіздік ережесімен танысады. Қағаздың сол жағына жоғарыдан төмен қарай сыза отырып төртбұрыш, қағаздың оң жағына төменнен жоғары қарай сызып, текше салады. Үшбұрыш пішінімен үйдің төбелерін және терезелерін салады. Үйдің есігін кішкентай төртбұрышты пішін арқылы саламыз және суретті бояйды. Балалар қимылдар жасап бойларын сергітеді. Балалар сөздерді айтып қайталайды. Балалар мақалды айтып мағынасын түсінеді. Балалар өлеңді мұқият тыңдап, тәрбиешімен бірге қайталап жаттауға тырысады. Рефлексивті Балалар бүгін бізге қонаққа кім келді? — Біз ненің суретін салдық? -Балалар аю сендердің салған суреттеріңе риза болды. -Аюмен қоштасайық. -Бүгін аю қонаққа келді. -Үйдің суретін салдық. -Сау бол аю. Күтілетін нәтиже: Нені білу керек: геметриялық пішіндердің аттарын; Нені игереді: геметриялық пішіндерді қолданып, үйдің суретін салуды; Нені біледі: дұрыс бояуды, пішіндерден үй құрастыруды.
Материалды сайттан тегін жүктеу
Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.