Түрлі — түсті дөңгелектер

0







Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады




Түрлі — түсті дөңгелектер

Автор: Мусилимова Ажар Нуртабысовна

Бағыты: Балабақша Бөлімі: Ашық сабақ Сыныбы: Мектепке дейінгі балалар

Жарияланған уақыты: 2019-01-10


Материал туралы қысқаша түсінік

Балабақша қызметкерлеріне керек материал. Балаларға пішіндерді ажыратуға, түстерді атай білуге үйретеді. Топпен жұмыс жасауға үйретеді.




Ұйымдастырылған оқу іс — әрекетінің технологиялық картасыЖасы: «2 — 3» Бірінші кіші «А» тобыТақырыбы: Түрлі — түсті дөңгелектерБілім беру саласы: «Таным» білім беру саласыБөлімі: СенсорикаМақсаты: Балаларға негізгі төрт түстерді топтастыруға үйрету: қызыл, сары, көк, жасыл.Міндеттері:Білімділік: Балалардың геометриялық пішіндер, соның ішінде шеңбер туралы білімін кеңейту.Дамытушылық: Қызыл, көк, сары, жасыл түстерін ажырата алуды дамыту.Тәрбиелік: Топпен жұмыс істеуге тәрбиелеу.Алдын – ала жұмыс және оқу іс — әрекетіне дайындық: «Түстерді қайталау»Сөздік жұмыс: Қызыл, жасыл, көк, сарыДидактикалық құралдар: Шарлар, қағаз түстеріБлингвистикалық компонеті: Қызыл – красный — red, Көк – синий — blue, Сары – желтый — yellow, Жасыл – зеленый – green.

Іс — әрекет кезеңі Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық-қозғаушы лық Қане түзу тұрайықАмандасып алайық,Сәлеметсіңдер ме, балалар!Здравствуйте дети!Hello children!Сәлеметсіз бе?!

Балалар үштілде амандасады.

Мотивациялық-ізденушілік Біз бүгін дөңгелектер еліне сая хат жасаймыз. Саяхатымыз ұзақ болады. Дөңгелектер еліне жету үшін бізге автобус қажет.Балалар тыңдаңдаршы.Есікті қағатын сияқты. Кім екен?Бұл почташы екен. Оның біз-ге арнаған хаты бар екен. Қане, хатты ашып оқылық. Хатта Арнұр өзінің қонжығын жоғал тып алыпты. Бізден көмек сұ-райды. Көмектесеміз бе?Қане автобусқа отырайық. Ба-лалар біз бір елге келдік.Бұл қай ел екен?— «Шарлар» елі екен. Қайталай мыз.1. «Шарлар» еліБіздің жолымыз жабық. Жолды ашу үшін не істесек болады?Тапсырма: «Шарларды өз себетіне жинаймыз»Шарты: Шашылып жатқан шарларды музыкамен бірге, өз түстері бойынша себеттерге жинау.Жолымызды ашып алдық, енді автобусқа отырып, саяхатымызды жалғастырайық.Ал, енді балалар келесі елге барайық.2. «Үйшік» елі.Тапсырма. «Үйдің терезелерін саламыз»Шарты: Балаларға геометриялық пішінді үйді беріп, сол те-резесін пішіндермен дұрыс орналастыру. Тапсырманы музы камен бірге орындайды.Сергіту сәті:Бала – бала балақан,Қане көрсет алақан.Саусақтарым әйбат,Былай-былай ойнат.Балалар автобусымызға кірей-ік, келесі елге кеттік.3. «Пирамида» еліТапсырма. «Пирамида» жинау.Шарты: пирамиданы музыка-мен бірге реті бойынша жинай ды. Ең үлкенінен кішісіне қа-рай жинаймыз.Балалар біздің енді топқа кете-тін уақытымыз болды. Автобусқа отырып топқа келеді.

Балалар тыңдайды

— КөмектесемізАвтобусқа кіріп, отырады.

Балалар автобустан түседі.

«Шарлар» елі

Иә, орындаймыз

Балалар музыка көмегімен бірге шарларды жылдам себеттерге түстері бойынша жинайды.

Балалар геометриялық пішін дер арқылы үйдің терезесін салады.

Балалар тәрбиешінің түсін-діруі бойынша, ең үлкенінен кішісіне қарай жинайды.

Рефлексиялық — түзетушілік Қане балалар жартылай шеңберге тұрайықшы.Балалар біз бүгін қандай жұмыс жасадық?Қайда саяхат жасадық?

Мадақтау.

Шеңберге тұрады

Саяхат арқылы ойындар ойнадық.Түрлі-түсті дөңгелектер елі-не

Күтілетін нәтиже:Игереді: Түстерді, дөңгелектерді.Біледі: Шарлар арқылы түстерді, ойын арқылы топтастыруды.Меңгереді: Пирамиданы, үйдің терезесін геометриялық пішінмен дұрыс орналастыруды.







Материалды сайттан тегін жүктеу

Жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!


Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.