Тұңғыш саяхатшы. Сан есім

0
Сабаққазақ тілі Мектеп Күні Мұғалімнің аты-жөні Сынып 5 Қатысқандар24 Қатыспағандар 0 Сабақтың тақырыбы Тұңғыш саяхатшы. Сан есім Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары Т/А1. Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау.О5. Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру.Ж1. Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру.ӘТН1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелікерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормағасайжазу. Сабақтың мақсаты Барлық оқушы орындай алады1.Шоқанды тарихи тұлға ретінде таниды. 2.Сан есімнің не екендігін, сұрақтарын біледі, сөйлемнен таба алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады 1. Мәлімет бойынша сұрақтар құрастырады .2. Сан есімдерді құрамына қарай ажыратады. Кейбір оқушылар орындай алады1.Тапсырма бойынша өзіндік ой қорытып, оны жүйелі жеткізеді. 2. Сан есімдерді құрамына,тұлғасына қарай талдай отырып, емлеге сай жазады. Бағалау критерийі — Оқыған мәтін бойынша өздігінен талдау жасап, ондағы негізгі мәселені түсіндіреді.Мәтіннен сан есімдерді тауып, құрамына қарай талдайды.Сан есімнің емлесін біледі. Құндылықтарға баулу Қазақ тарихында өмір сүрген тарихи тұлғаларға деген құрметі артады, бала бойында елжандылық қалыптасады. Пәнаралық байланыс Жаратылыстану,тарих,әдебиет, математика, бейнелеу өнері. ТақырыпбойыншаАлдыңғыбілім Шоқан Уалиханов туралы мәліметпен таныс. Сан есімнің не екенін, оның сұрақтарын біледі. Сабақ барысы Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар Сабақтыңбасы

3 мин.

7 мин.

Сергіту сәті«Шаттық шеңбері» арқылы бүгінгі күнге есімдерінің бас әріпі бойынша сәттілік тілейді.Геометриялық фигуралар арқылы 3 топқа бөлу.

Үй тапсырмасын сұрау5-тапсырма. Өлеңді оқып, қатыстық сын есімдердітауып, олардың қай сөз табынан жасалғанын анықтаңдар. Шоқпардай кекілі бар, қамыс құлақ (Үзінді) Шоқпардай кекілі бар, қамыс құлақ,Қой мойынды, қоян жақ, бөкен қабақ.Ауыз омыртқа шығыңқы, майда жалды, Ой желке, үңірейген болса сағақ. Абай Құнанбайұлы«Сен маған, мен саған» әдісі арқылы сұрап, бағдаршам арқылы бағалау.

Суреттер Сабақтың ортасы

Болжау 5 мин.

15 мин.

10 мин.

2 мин.

Миға шабуыл. «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы ой қозғау.

Шоқан саяхатшы

Сан есім

Жаңа сабақтың оқу мақсатымен таныстыру. Тұңғыш саяхатшы. Сан есім

Дәптер, қарандаш, суреттер,кестелер

Смайлик арқылы бағалау

Бағалау парағы

Топтық жұмыс.1 – тапсырма. Шоқан туралы мәтінді оқу. Мәтін бойынша 3 топқа тапсырма бөліп беріледі.Сөздікпен жұмыс

1 – топ.Жүзеге асу қадамдары әдісі арқылы «Сандар сөйлейді» кестесін толтыру.

2 – топ.1A. Жауаптарға қарап сұрақ құрастыра отырып, диалог құру.

3 – топ. . Қарамен жазылған сөздердің мәтіндегі қолданыстық мағыналарын екінші бағаннан тауып, мәтінге қарапайым жоспар құру.

«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бағалау.

Электронды оқулық арқылы сан есіммен таныстырылады.

Жеке жұмыс. Сөйлемдерден сан есімдерді тауып, құрамына қарай талдау. Сан есімдерді қолдана отырып, ой түйін жасау.

Үйге тапсырма.

5-тапсырма. Берілген сан есімдерді жазбаша бағанға жіктеп жазыңдар. 8, 6, 14, 236, 1000, 1050, 1, 8, 1000000, 23 , 78 .

Сабақтың соңы

3 мин.

«Шолиер табақшасы» әдісі арқылы кері байланысТақырыпты меңгеруде қай тапсырма тиімді, қай тапсырма қиын және ұсынысың қандай? Сурет Қосымша ақпарат Ғаламтор материалдары Саралау – Сіз қандай тәсілменкөбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағандақабілетті оқушыларға қандайтапсырмаларбересіз? Бағалау – Сізоқушылардыңматериалды игерудеңгейін қалай тексерудіжоспарлапотырсыз? Денсаулық жәнеқауіпсіздік техникасынсақтау Мәтіннен тірек сөздерді тауып, мазмұнын топтық тапсырма арқылы анықтату және қабілеті жоғары оқушылармен жеке жұмыс түрлерін жүргізу. Топтық,жұптық, жеке жұмыс, бағалау. Сергіту сәтін өткізу, жас ерекшеліктеріне байланысты тапсырма беру, АКТ –ны қолдану, балалардың өмір қауіпсіздігін қамтамасыз ету. СабақбойыншарефлексияСабақ мақсаттарынемесеоқумақсаттарышынайы,қолжетімдіболдыма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылароқу мақсатына жетпеген болса неліктен деп ойлайсыз? Сергіту сәті арқылы сабақ басталып, үй тапсырмасы сұралды. Сыныпқа жағымды ахуал тудырып, жұптық, топтық, жеке тапсырмалар орындалды. Тілдік дағдылар оқу мақсатына сай қолданылды және бәріне тиімді әдіс-тәсілдер арқылы сұралды. Сабақ жоспарланған мақсатына жетті. Оқушылар мәтінмен жұмыс жасау барысында сан есім туралы білді. Оқушылар мәтінді оқи отырып,тарихи тұлғаны таныды, теорияны меңгерді. Десе де қабілеті жоғары оқушыларға тапсырмаларды күрделендіру керектігі байқалды. ЖалпыбағалауСабақта еңжақсыөткенекінәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1. Сурет-сызбалардың тиімді қолданылуы баланың қызығушылығын оятты.2.Тілдік дағдылар оқу мақсатына жетуге сай болды.Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оңықпалетереді? (оқыту мен оқуға қатысты)1. Оқушыларға ауызекі сөйлеу мәдениетін қалыптастыруда мәтінді ауызша оқыту.2.Логикалық тапсырмалар беріп, оқу сауаттылығын қалыптастыру.Осы сабақтыңбарысында мен сыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістіктері/ қиыншылықтарытуралыненіанықтадым, келесісабақтарда не нәрсегеназараударуқажет?Қабілеті төмен, жоғары оқушыларға қосымша деңгейлік тапсырмалар беру керек екендігін аңғардым.