Төменгі люктер арқылы теміржолдың жартылай вагондарын жүксіздеу

0





Жұмыс түрі: 
Материал

Көлемі: 2 бет
Бұл жұмыстың бағасы: 500 теңге

Таңдаулыға:   




ТӨМЕНГІ ЛЮКТЕР АРҚЫЛЫ ТЕМІРЖОЛДЫҢ ЖАРТЫЛАЙ ВАГОНДАРЫН ЖҮКСІЗДЕУ
Қазіргі кезде теміржол көлігіндегі қауіпсіздік азаматтардың өмірі мен денсаулығын қорғауға, қоршаған ортаны қорғауға, теміржол көлігін ұйымдастырудың апатсыз жұмыс жағдайын жасауға, теміржол жолдарын, жылжымалы құрамды, үймереттерді, жабдықты, механизмдер мен айлақұралдарды жөндеулі жағдайда ұстауға бағытталған ұйымдастыру және техникалық іс-шаралар кешенімен қамтамасыз етіледі. Теміржол көлігінде қауіпсіздікті қамтамасыз ету бойынша негізгі ұйымдастыру және техникалық іс-шаралардың бірі жаңа құрылғыларды, қауіпсіздік аспаптары мен жүйелерін құру және енгізу бойынша тұрақты жұмысты жүргізу болып табылады. Теміржол көлігінде жүксіздеу жұмыстарын жүргізу қауіпсіздігі төмендегідей қамтамасыз етілуі тиіс: жұмыстар жүргізу тәсілдерін, жүксіздеу жабдығын және технологиялық жарақтарды дұрыс таңдау; жұмыстарды жүргізетін орындарды дайындау және ұйымдастыру; жұмыс істеушілерді қорғау құралдарын қолдану және т.б. Шанақ еденінде сусымалы жүктерді түсіруге арналған төменгі люктері бар теміржол жартылай вагондарын жүксіздеу кезінде жүксіздендіру жұмыстарының қауіпсіздігін арттыруға мүмкіндік беретін тәсілді әзірлеу маңызды мәселе болып табылады. Бүгінгі күні теміржол жартылай вагондарын төменгі люктер арқылы жүксіздеу тәсілі белгілі, сол кезде люктердің қақпақтарының бекіткіш құрылғыларын арнайы аспаптармен — қармақтармен, зілбалғамен немесе массасы 5 кг дейін жеңіл сүйменшемен ашады және жабады. Осындай тәсілдің кемшілігі жүксіздендіру жұмыстарын орындаған кезде қауіпсіздіктің төмен деңгейі, сонымен қатар арнайы аспаптардың қатты соққысынан туындайтын секторлардың саусақтарының опырылуы немесе майысуы болып табылады. Шешілетін есеп пен қол жеткізілетін техникалық нәтиже бойынша ұсынылатын техникалық шешімге анағұрлым жақыны теміржол жартылай вагондарын жүксіздендіру тәсілі болып табылады, ол сусымалы жүкте қабаттың толық биіктігіне қима саңылауды түзуімен шектеледі және оның бұзылуы үшін соққы импульстерін пайдаланады, ал жүксіздеу жартылай вагон түбінде ашық төменгі люктер арқылы өз салмағының әсерінен жүксіздегіш эстакадада дәстүрлі тәсілмен жүзеге асырылады. Осындай тәсілдің кемшілігі, жартылай вагондарды жүксіздеуді жүзеге асыратын жұмысшыға, түрегеп тұрып сектор қармақтарымен … жалғасы

Ұқсас жұмыстар


Пәндер