Тіл байлықтарын кеңейту, қыс туралы әңгіме құрастыру
Білім беру саласы: Қатынас, шығармашылық.
Бөлімі: Тіл дамыту, сурет салу.
Тақырыбы: «Қыс қызығы»
Мақсаты: Шығармашылықты әңгіме құрастыруды жетілдіру.
1) Картинадан нақты нысананы бөліп алуды және оған ат қоя білуді, жұмбақ маз мұнын аша білуге үйрету.
2) Монолог тілін дамыту; бөлініп алынған нысандарды сызба арқылы қосуды, олар жайында шығармашылықты әңгіме құрастыру дағдыларын қалыптастыру. Тіл байлықтарын кеңейту: қыс қатты, аязды, қар сықырлайды, жылтыр, тайғақ.
Зейіндерін, естерін, байқағыштықтарын, шығармашылықтарын, қиялдарын дамыту.
3) Достыққа, бір — бірін тыңдауға, мейірімділікке тәрбиелеу.
Технология: ТРИЗ
Құралдар: «Қысқы ойындар»картинасы, нысандардың үлгілері, мольберт, сиқыр
лы таяқша, сиқыршылардың суреттері, «сиқырлы» фломастер.
Сөздік жұмыс: аязды, сықырлайды, боран, тайғақ, жылтыр.
Билингвальды компонент: қыс қатты – железная зима, аязды – морозная, қар
сықырлайды – скрепучий снег, жылтыр – блестящий, тайғақ – скользкий.
Алдын — ала жасалатын жұмыс:
1. Табиғат құбылыстарын бақылау.
2. Қыс мезгілі, қысқы ойындар туралы иллюстрацияларды қарастыру.
3. А. Құнанбаевтің «Қыс», Н. Жанаевтің «Қыста»өлеңдерін, орыс халық ертегілерін
«Екі аяз», «Аяз» оқып беру.
4. «Қыс келді» атты тақырыпқа әңгімелесу.
5. Қыс туралы жұмбақтар, мақалдар оқу.
6. «Біз қыста қалай ойнаймыз?» атты тақырыпқа өз тәжірибелерінен әңгіме құрау.
Бөлімі: Тіл дамыту, сурет салу.
Тақырыбы: «Қыс қызығы»
Мақсаты: Шығармашылықты әңгіме құрастыруды жетілдіру.
1) Картинадан нақты нысананы бөліп алуды және оған ат қоя білуді, жұмбақ маз мұнын аша білуге үйрету.
2) Монолог тілін дамыту; бөлініп алынған нысандарды сызба арқылы қосуды, олар жайында шығармашылықты әңгіме құрастыру дағдыларын қалыптастыру. Тіл байлықтарын кеңейту: қыс қатты, аязды, қар сықырлайды, жылтыр, тайғақ.
Зейіндерін, естерін, байқағыштықтарын, шығармашылықтарын, қиялдарын дамыту.
3) Достыққа, бір — бірін тыңдауға, мейірімділікке тәрбиелеу.
Технология: ТРИЗ
Құралдар: «Қысқы ойындар»картинасы, нысандардың үлгілері, мольберт, сиқыр
лы таяқша, сиқыршылардың суреттері, «сиқырлы» фломастер.
Сөздік жұмыс: аязды, сықырлайды, боран, тайғақ, жылтыр.
Билингвальды компонент: қыс қатты – железная зима, аязды – морозная, қар
сықырлайды – скрепучий снег, жылтыр – блестящий, тайғақ – скользкий.
Алдын — ала жасалатын жұмыс:
1. Табиғат құбылыстарын бақылау.
2. Қыс мезгілі, қысқы ойындар туралы иллюстрацияларды қарастыру.
3. А. Құнанбаевтің «Қыс», Н. Жанаевтің «Қыста»өлеңдерін, орыс халық ертегілерін
«Екі аяз», «Аяз» оқып беру.
4. «Қыс келді» атты тақырыпқа әңгімелесу.
5. Қыс туралы жұмбақтар, мақалдар оқу.
6. «Біз қыста қалай ойнаймыз?» атты тақырыпқа өз тәжірибелерінен әңгіме құрау.
Дереккөз: http://bilimsite.kz/