Саңырауқұлақтар патшалығы.Зең саңырауқұлағы

0







Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады




Саңырауқұлақтар патшалығы.Зең саңырауқұлағы

Автор: Накипбеков Абилкаир Мухтарович

Бағыты: Биология Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: 8 сынып

Жарияланған уақыты: 2019-01-05


Материал туралы қысқаша түсінік

Саңырауқұлақтар патшалығы.Зең саңырауқұлағы: мукор, пеницилл. Біржасушалы саңырауқұлақтар – ашытқы. Көпжасушалы саңырауқұлақтар. Қалпақшалы саңырауқұлақтар. Жеуге жарамды және улы саңырауқұлақтар




Сабақжоспары

Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы:8.Тірі ағзалардың көптүрлігі

Мектеп: Аманкелді атындағы ном

Күні: 25.05.2018ж. Мұғалімніңаты-жөні::Накипбеков А

Сынып:8 Қатысқандар:26 Қатыспағандар:

Сабақтыңтақырыбы Саңырауқұлақтар патшалығы.Зең саңырауқұлағы: мукор, пеницилл. Біржасушалы саңырауқұлақтар – ашытқы. Көпжасушалы саңырауқұлақтар. Қалпақшалы саңырауқұлақтар. Жеуге жарамды және улы саңырауқұлақтар
Осы сабақтақол жеткізілетіноқумақсаттары(оқубағдарламасынасілтеме) 8.1.1.2 Саңырауқұлақтардың негізгі белгілерін сипаттау
Сабақтыңмақсаты Барлық оқушылар: Саңырауқұлақтың құрылысын атау.Оқушылардың басым бөлігі: Саңырауқұлақтардың құрылысына сай қызметін анықтау.Кейбір оқушылар: №3-4 саңырауқұлақтардың түрлерін сипаттау.
БағалаукритерийіОйлау дағдылары:Білу және түсіну,қолдану 1. Саңырауқұлақтың құрылысын атайды.2. Саңырауқұлақтардың құрылысына сай қызметін анықтайды. 3. Суретте берілген №3-4 саңырауқұлақтардың түрлерін сипаттайды.
Тілдікмақсаттар Пәндік лексика және терминология: Балдырлар, мүктер, қырықжапырақтәрізділер, ашықтұқымдылар, жабықтұқымдылар, саңырауқұлақтар.Оқытудың тілдік мақсаты:Оқылым-жазылым дағдылары: Саңырауқұлақтардың құрылысын суреттен қарап кестеге толтыру;Оқылым-тыңдалым дағдылары: Суреттен саңырауқұлақтардың құрылысына сай қызметін анықтау;Оқылым-айтылым дағдылары: Берілген суреттен №3-4суреттердің түрлеріне сипаттама беру барысында дамиды.Диалог құруға/ жазылымға қажетті сөздер топтамасы:Саңырауқұлақтардың құрылысы…………………………..Саңырауқұлақтардың құрылылысының қызметтері…………………..Саңырауқұлақтардың түрлері……………………..
Құндылықтарға баулу «Мәңгілік Ел»жалпыұлттық идеясының «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» құндылығына сәйкес оқушылар саңырауқұлақтардың құрылысы мен құрылысына сай қызметін сипаттап және саңырауқұлақтардың түрлеріне анықтама бере отырып, еліміздегі өсімдіктерді қорғау мен қамқорлық жасауға баулимын.
Пəнаралықбайланыс Химия пәні-саңырауқұлақтардың құрамын анықтау;География пәні-саңырауқұлақтардың тіршілік ортасын біледі.
Алдыңғы білім 7.1.1.2 Жүйеленуде тірі ағзалардың орнын анықтау.

Сабақбарысы

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері Ресурстар
Сабақтың басы5-мин 1. Ұйымдастырукезеңі

  • Сәлемдесу (оқушылардытүгелдеу).
  • Сыныптажағымдыахуалорнату.
  • Оқушыларды топтарға біріктіру.
  • Мозайка әдісі арқылы топтастырамын. Әрбір топ ұқсас бөліктерді сәйкестендіру арқылы топтасады.

    Ширату жаттығуы. Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында «Мозайка» әдісі құрастырылған суреттермен жұмыс жасатамын.

    Оқушыларды оқу мақсатымен, бағалау критерийімен таныстыру.

    Өсімдіктердің суреттері

    Сабақтыңортасы8 мин

    10 мин

    12 мин

    1.Тапсырма «Сәйкесін тап» әдісі. (Жж) Суреттегі саңырауқұлақтың құрылысына назар аударыңыз. Саңырауқұлақтың құрылысының атауларын жазыңыз:

    Дескриптор-саңырауқұлақтардың құрылысын атайды; Қб.: «Сұрақты қағып ал» әдісі

    2.Тапсырма «Мылқау сурет» әдісі ұп ж)Әр құрылымның атқаратын қызметін жазыңыз

    Дескриптор-саңырауқұлақтардың құрылысына сай қызметін анықтайдыҚб.: «Сұрақты қағып ал» әдісі

    3.Тапсырма.«Суреттен сөйлем, сөйлемнен мәтін» (Тж) Суретке назар аударыңыз. № 3 және 4 саңырауқұлақ түрлеріне сипаттама беріңіз.

    3._____________________________________________________________________________________4._____________________________________________________________________________________

    Дескриптор— №3 саңырауқұлақтың түрін сипаттайды; — №4 саңырауқұлақтың түрін сипаттайды.

    Қб.: «Сұрақты қағып ал» әдісі

    Қалыптас -тырушы бағалауға арналған тапсырма жинағы биология 8-сынып 14-бет

    Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма жинағы биология 8-сынып 14-бет

    Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма жинағы биология 8-сынып 14-бет

    Сабақтыңсоңы5 мин Рефлексия «Ойды аяқта» әдісі.

  • Бүгін мен білдім….
  • Мен үйрендім….
  • Қолымнан келді…..
  • Қиындық тудырды…
  • Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандайтапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игерудеңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Денсаулықжəнеқауіпсіздіктехникасынсақтау
    Барлық оқушылар:«Сәйкесін тап» әдісі арқылы саңырауқұлақтардың құрылысын суреттен қарап кестеге толтыру кезінде оқылымжазылым дағдыларын дамытуға барынша қолдау көрстемін.Басым көпшілігі: «Мылқау сурет» әдісі арқылы суреттен саңырауқұлақтардың құрылысына сай қызметін анықтау барысында оқушылардың оқылымтыңдалым дағдыларын дамытуға орташа қолдау көрсетемін.Кейбір оқушылар: «Суреттен сөйлем, сөйлемнен мәтін» әдісі арқылы берілген суреттен №3-4суреттердің түрлеріне сипаттама беру барысында шығармашылық ойлау қабілеттерін дамытатын тапсырма беремін. Қалыптастырушы бағалау оқу үшін бағалауды мақсат ете отырып, белсенді әдістерді тиімді пайдалануға негізделген. Мұнда оқушыларың бірігіп талдау мәдениеті қалыптасады; сыни және шығармашылық ойлауы дамиды; өздерінің жеткен жетістіктерін көру арқылы оны жақсарту сенімі нығаяды.Қалыптастырушы бағалау:Берілген тапсырманы орындау әрекеттеріне қарай оқушыларды «Сұрақты қағып ал» әдісі арқылы кері байланыс орнатамын. Мұғалім оқушылардан сұрақ қою арқылы сұралатын бұл әдіс оларды өз еркімен жауап беруге итермелейді. Оқушы жауапты білмеген жағдайда сұрақты басқа оқушыан сұрауға болады, бұл жағдайда бір ұпайға кемиді. Нәтижесінде оқушылардың өздеріне деген сенімі нығая отырып, өзөзін бағалау және өзара бағалау қабілеттері дамиды. Биология кабинетіндегі қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелерін еске түсіріп отыру. Салауатты өмір сүру салтын ұстануға дағдыландыру.
    СабақбойыншарефлексияСабақмақсаттарынемесе оқу мақсаттарышынайы,олжетімдіболдыма?Барлықоқушылароқумақсатынақолжеткіздіме? Егероқушылароқумақсатынажетпегенболса, неліктендепойлайсыз? Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме?Сабақкезеңдеріндеуақыттытиімдіпайдаландыңыз ба?Сабақжоспарынанауытқуларболдымажəненеліктен?
    Жалпыбағалау

    Сабақтаеңжақсыөткенекінəрсе (оқыту мен оқуғақатысты)?1:2:

    Сабақтыңбұдан да жақсыөтуіненеоңықпалетереді (оқыту мен оқуғақатысты)?1:2:

    Осы сабақтыңбарысында мен сыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістіктері/ қиыншылықтарытуралыненіанықтадым, келесісабақтарда не нəрсегеназараударуқажет?







    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!


    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.