санкция, АҚШ, Ресей, газ, саясат, Солтүстік ағын

0

АҚШ — да Газпромды қатаң санкциялармен қорқытты

Егер Газпром «Солтүстік ағын — 2» газ құбырының құрылысын аяқтаса, онда оған желтоқсан айында қабылданған АҚШ санкциялары толығымен әсер етеді. Бұл туралы Техас штатының сенаторы Тед Круз мәлімдеді.
Оның айтуынша, «Солтүстік ағын — 2»- ге санкцияларын АҚШ үкіметі мақұлдады және тұжырымдамада ешқандай ерекшелік немесе түсіндірме мүмкіндік жоқ. «Егер Газпром құрылысты аяқтау үшін «Академик Черский» кемесін пайдаланатын болса, АҚШ президентіне санкциялар енгізуі керек», — деді Круз.
Желтоқсанда санкциялар қолданылғаннан кейін швейцариялық Allseas мердігері жұмысын жалғастырудан бас тартты. Ресей билігі бірнеше рет маршрутты өз бетімен аяқтай алатындықтарын хабарлады.
Бұған «Академик Черский» жұмысты аяқтауға қабілетті кеме деп аталды. Осы жылдың ақпан айында ол Находка портынан кетіп, мамыр айында құрылыс базасы болып табылатын Германияның Мукран портына келді. Оның бағытының ресми мақсаты жарияланбады.
«Солтүстік ағын — 2» құрылысын алға жылжытатын компанияларға салынған санкцияларға олардың акционерлері мен лауазымды тұлғаларының АҚШ — на кіруіне тыйым салу, сондай — ақ АҚШ компаниялары бақылайтын кез — келген мүлік пен ресурстарға кіруге тыйым салу кіреді. Газпром жағдайы, Ресейдің Мемлекеттік мүлікті басқару жөніндегі федералды агенттігіне, «Роснефтегаз» және «Росгазификация» мемлекеттік компанияларға проблемалар туындайды.
15 мамырда Германияның Федералды тораптық агенттігі Солтүстік ағын — 2 — ді Еуропалық Одақтың жаңартылған директивасының күшінен бас тартты. Нәтижесінде, егер құрылыс аяқталған болса да, Газпром магистральдық қуаттың жартысынан көбін пайдалана алмайды.

Ақпан айында ресейлік компания 2020 жылдың соңын жұмысты аяқтау мерзімі деп атады. Ресей президенті Путин бұған дейін «Солтүстік ағын — 2» 2020 жылдың аяғында немесе 2021 жылдың басында жұмыс істейтінін айтқан еді.
Газпром компаниясының есебіне сәйкес, компания бірінші тоқсанда шығындар алды. Шығындар 300 миллиард рубльден асты. Бұл газ бағасының күрт төмендеуімен, сондай — ақ Еуропаға жеткізу көлемінің төмендеуімен байланысты екен.

Керімсал Жұбатқанов, Қазақ — Орыс халықаралық университетінің доценті, тарих ғылымдарының кандидаты