Сабақтың тақырыбы:§ Қатты денелердің сипаттамасы. Кристалдар. |
«Мыңжасар Әдекенов атындағы Қарқаралы ауылшаруашылық колледжі» |
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Мусабекова А.М |
Пәні: физика |
|
Мамандығы: Автокөліктерге техникалық қызмет көрсету, жөндеу және пайдалану, Дәнекерлеу ісі, Ветеринария, Туризм, Тамақтандыруды ұйымдастыру |
Курс: І |
Тобы: АЖ-11, Вет-11, ГЭД-11, Тур-11 |
Сабақтың оқу мақсаты |
Оқушыларға кристалл және аморфты денелер жайлы мәліметтер бере отырып, олардың «агрегаттық күй» туралы ұғымы жайлы дүниетанымын кеңейу.
Деңгейлік тапсырмалар орындату арқылы оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту. Оқушылардың шығармашылығын дамыту мақсатында интербелсенді әдістеменің практикасын қолдану
Өзін-өзі реттеуге, топтастарын сыйлауға
|
Өткен сабақ материалдары |
Жұғу. Капиллярлық |
Сабақ түрі : аралас |
Жоспар |
Уақытты жоспарлау |
Жоспарланған іс-шаралар |
Ресурстар |
0-2 |
Ұйымдастыру кезеңі. Сабақтың тақырыбын, мақсатын айқындау. |
|
2-12мин |
Өтілген тақырыпты пысықтауҚайталау сұрақтары:
Еркін энергия деген не?
Сұйықтың еркін бетінің ауданы қандай күйге өтуге тырысады?
Қандай дененің көлемі аз?
Салмақсыздық жағдайында сұйық қандай пішін қабылдайды?
Тамшының пішіні неге жақын?
Беттік керілу күші қалай пайда болады?
Формуласы?
Жұғу процесі
Сұйық қай кезде жұғады?
Шеттік бұрыш деген не?
Жұғатын, жұқпайтын сұйықтаро үшін шеттік бұрыш қандай?
Мениск деген не?
Сұйықта ойыс, дөңес менисктер қашан пайда болады?
Лапластық қысым қалай п.б? Оның мәні неде?
Каппиляр түтікшелер деген не?
Сұйық толық жұғатын кезде шеттік бұрыш неге тең?
Қаппилярлық құбылыстар табиғаттағы өмірдегі маңызы қандай
|
|
|
Дәптерге мына 3 сұраққа жауап жазады
Бұл тақырыптан
Не білемін?
Не білгім келеді?
Жаңа білімнің маған берер пайдасы қандай болмаы? |
|
7-27мин |
Жаңа тақырыпты меңгеруЖоспарЖоспар:
Аморф денелер қасиеті, қолданысы.
Кристалдар, монокристал, поликристал
Кристалдық құрылымының түрлері.
|
|
27-45 |
Тақтада есептер шығару А деңгей-№ В деңгей- № Сдеңгей-№ |
|
45-75мин |
Жұптық жұмысА деңгей № В деңгей № Сдеңгей № |
Есептер жинағы |
75-87мин |
Жеке жұмыс Тесттік тапсырма |
|
87-90мин |
Қорытындылау , рефлексия |
|