Сабақ жоспары My hobby 4 сынып
Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады
Сабақ жоспары My hobby 4 сынып
Автор: Абдуллаева Ульмина Муратовна
Бағыты: Шет тілі Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: 4 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-01-02
Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға сабақ түсінікті және мазмұнды болу үшін этаптарға бөлініп жазылған мұғалімдерге арналған сабақ жоспары.
Пән мұғалімі | Пәні | Сабақтың тақырыбы | Сыныбы | Күні |
Ағылшын тілі | My hobby. | 4 | ||
Жалпы мақсаты | Білімдік- «My hobby» тақырыбы бойынша лексикалық және грамматикалық материалды зерделеу мен бастапқы бекіту бойынша оқушылардың әрекетін ұйымдастыру; оқушыларда орфографиялық дағды мен фонетикалық естуді қалыптастыру; тұйық буында Ее әрпін оқу дағдысын қалыптастыру; тұйық және ашық буындарда Ее әрпін тран оқу дағдысын белсенді ету. Дамытушылық — оқылған лексиканы белсенді ету және тілдік болжауды пайдалану арқылы жаңасын семантикалық жолымен сөздік қорды байыту арқылы оқушылар тілінің дамуына ықпал ету; диалог және монолог сөз мәдениетін дамыту; логикалық ойдың дамуына ықпал ету. Тәрбиелік— үлкендерге, жасы кішілерге, мұғалімге, сыныптастарына құрметпен қарауға баулу. | |||
Күтілетін нәтиже | пәндік: тыңдау мен дыбыстаудың бастапқы дағдыларының болуы; like/love+Ving құрылымы шеңберінде сабақтың белсенді лексикасын дұрыс жазу және пайдалану; hobby, quilling, rollerblading, collecting things, musical instruments, painting, video games, free time, nature, photography: ing жалғауын етістіктің негізіне қосу ережесін білу және пайдалану. тұлғалық: оқылған тілге қызығушылық таныту. жүйелік-әрекеттік: бос уақыты туралы ақпаратты ұсына білу; өзінің әуестігін сипаттай білу. | |||
Ресурстар | Бағдаршам, смайликтер, суреттер, СВ- ойнатқыш, интерактивті тақта, сандар жазылған карточкалар жинағы. | |||
Енгізілген модульдер | СТО, АКТ, оқыту үшін және оқуды бағалау, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу, көшбасшылық | |||
Әдіс-тәсілдер | «Шаттық шеңбер», «Ой қозғау», «Топтық жұмыс», «сұраққа жауап беру, мысал келтіруЖұптық жұмыстар: ауызша орындау, бір-бірімен әңгімелеседіЖеке жұмыс: сұхбат жүргізу |
Мұғалімнің жазбасы
Сабақ кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Org. moment. (2 минут) | Good morning, children!I’am glad to see you!How are you today?I’am OK. Thank you. Sit down, please. | Good morning, teacher!We are glad to see you too!Fine, thanks. And you? |
Warm-up activity.(6 минут)
Phonetic drill ex-s. (4 мин) |
“Find the word” Play football/ hockey/tennis/ games/ video games/ computer games/ play a musical instrument/ the piano/ the dombra/ the violin. Осы сөздерді қолданып сөйлем құрайды.
Children, let’s practice saying English sounds. Listen and repeat after me:[i:]- tree, me, he, reading, free, see[e] – hen, Ben, ten,elephant, pen, desk[f] –photo, photography, free time, fine[v] – violin, video, vet, five,van. |
Сөйлем құрау арқылы жаңа тақырыпты ашу, сабақтың мақсатын бірігіп айту. |
Practice(17минут) | Ex.1 p.9 Listen and repeat. Short e Track 4. Ex.2 p.9. Read. Ex. 3. p.9. Read and choose the word with a short e sound.Ex.4 p.10. Look at the pictures and answer the questions. Then listen and read. Track 5.Ex.5 p.11. learn the new words and phrases.Ex.6 p.11. Practise the dialogue with a partner. | Listen and read after the teacher.
Listen and repeat. Жұптық жұмыс. Суреттер арқылы жұптарымен диалог құрады. |
Relaxation(2минут) | Stand up, sit down. Clap, clap, clap. Point to the window. Point to the door. Point to the board. Point to the floor. Stand up, sit down. Clap,clap,clap. | Оқушылар айтылған сөздерді орындайды. |
Conclusion part(10 минут) | Дәптермен жұмыс.Ex.1. Listen to the children and put the tick in the right place. Track 6.Ex.2. Complete the table with your classmate’s answers.
Ex.3. put –ing ending. |
Мәтін тыңдалып, кесте толтырылады. Оқушылар сыныптастарынан жауап алып, олардың жауаптарын кестеге жазады.Оқушылар жалғау қосуы тиіс. |
Assessment(2минут) | How can you assess your work?If you think everything was perfect, show me red cards. If you suppose that you have worked not very well,- green cards and you have worked bad, on your point of view- yellow | Өзін-өзі бағалау. |
Feedback(pupils’ reflection) (2минут) | — Бүгін мен не үйрендім?-Маған не ұнады/ұнамады?-Жаңа сабақ бойынша сұрақ немесе пікіріңМаған ұнады Мен үшін жаңалық Маған қиын болды | Оқушылар стикерлерге сабақ туралы пікірлерін жазып кетеді |
Hometask | Еx.4Children, your work today was great! We did much work. We learned some new words and revised the words we learned last year. Please ,tell me the new words: form, place, here. That’s great! | |
Сабақтың өзіндік талдауы. | Оқушылар тақырыпты түсінді. Өздері грамматикалық ережені және лексикалық бірліктердің қолданылуын топта талқылай отырып жаттығулармен жұмыстанды. Тақырыпқа қатысты жұпта диалог құрып, оқып аударды. Сабақ мақсатына жетті. | |
Сабақ бойынша өзгертулер, ұсыныстар | Put the missing letters. |
Материалды сайттан тегін жүктеу
Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.