Қан айналым мүшелері – жануарлардағы тасымал.

0
295
Сабақтың тақырыбы: Қан айналым мүшелері – жануарлардағы тасымал.Мұғалімнің аты-жөні: Қозыбаева ҰлжанКүні: 21.11.2018 жыл СЫНЫП: 7 Қатысқан оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар саны: Сабақ негізделген оқу мақсаттары7.1.3.6 – жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерді танып білуСабақ нәтижесі:Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды.Бағалау критерийіТақырыптың маңызын түсіндіреді.Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.Тілдік құзіреттілік

Жануарлардағы қанайналым мүшелері: буылтық құрттар, ұлулар, буынаяқтылар және омыртқалылар.

РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі. Алдыңғы оқуТамырдың ішкі құрылысы: флоэма, ксилема, камбий.Сабақтың жоспарыЖоспарланғануақытСабақ барысы :Бағалау түрлеріБасталуыҰйымдастыру кезеңі 2 минутТоптарға бөлу.Тірек сөздер бойынша топқа бөліну.Оқушыларға буын қиындыларын беремін. Буын қиындыларын құрастырғанда тақырыпқа сай сөздер шығуы керек.

Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут«Сәлемдесу» жаттығуыМақсаты: қатысушылармен сәлемдесу, топқа энергия беру;Жаттығу барысы:Қатысушыларға шеңбер құрып тұруға және 4 топқа бөліну ұсынылады: «европалықтар», «жапондықтар» , «африкандықтар» және «италиандықтар». Кейін әрбір қатысушы шеңбер бойымен жүріп, «өз амандасу тәсілімен» барлығымен сәлемдеседі: «европалықтар» қолдарын қысады, «жапондықтар» бастарын иеді, «африкандықтар» мұрындарымен, «италиандықтар» құшақтасады.

1-топ2-топ3-топ

Әрбір қатысушы әр түрлі рольдерді болуы үшін, жаттығуды қайталауға болады.

Жаңа білімБілу және түсінуБерілген мәтіндерді балалар оқып алады.

Оқулық.Кеспе мәтіндер.

ОртасыТақырыпты топ ішінде талқылайды

Топтық жұмыс

1 топ: Буылттық құрттар, ұлулардың қанайналым мүшелерін анықтайды.2 топ: Буынаяқтылардың қанайналым мүшелерін анықтайды .3 топ:Қосмекенділер класына жататын жануарлардың қанайналым мүшелерін анықтайды.

Оқулықтағы мәтінді оқып алады.Суреттер.

Сергіту сәтіЖануарлардың қанайналым мүшелерін видеоролик арқылы көрсетемінМиды шынықтыру тапсырмасын орындайды.Аяқталуы Сабақты бекітуОқушылар сабақ кезінде нені меңгергені жайлы 5 сөйлем жазады.Бағалау

Кері байланыс

Бағалау оқушылар бірін бірі бас – бармақ әдісі арқылы бағалайды.

Рефлексия

«Бір ауыз сөз»Оқушылар стикерге сабақ туралы бір ауыз сөз жазып, оны тақтаға жапсырады.Өз ойларын түсіндіріп береді. Стикерлерге сабақты бағалайтын келесі сөздерді жазуға болады. (Ұнады,қажет,пайдалы, білдім, үйрендім,қызықты, ұмтылдым,есте сақтадым)

Бағалау парақшасы

Түрлі –түсті стикерлер

ҚосымшаақпаратСаралау – СізқосымшаКөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау – ОқушылардыңҮйренгенін тексерудіҚалай жоспарлайсыз?Пəн аралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіҚорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланысРефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайыма?Бүгін оқушыларне білді?СыныптағыахуалҚандай болды?Мен жоспарлағанСаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенУақыт ішіндеүлгердімбе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкесКелетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?