Программалау жүйелері

0
481
Сабақтың басы1.Ұйымдастыру кезеңі:психологиялық ахуал 2 мин

Топқа бөлумазайка” әдісі 3 мин

2. Үй тапсырмасын тексеру«Доп лақтыру» әдісі5 мин

Сабақтың ортасыОқылым,білу, түсіну«Джигсо әдісі»10 мин

«Сәйкесін тап» әдісіЖеке жұмыс 5 мин

«Ойлан, тап » әдісі 6 мин

Сергіту сәті.«Ыстық лебіз» 3 мин

Сабақтың соңы«ВЕНН диаграммасы » 6 мин

Кері байланыс «Бес саусақ » әдісі3 мин

Үйге тапсырма беру2 мин

Оқушылардың назарын сабаққа аудару, сабаққа психологиялық ахуал орнатамын. “Досымның қасиеті” тренингінде оқушылар бір-бірлеріне  жылы лебіздерін  білдіріп, әр оқушының  жақсы  қасиеттерін  айту  арқылы  сыныпта  оқушылар арасында еркіндік атмосферасын  орнату.

Қағаз қиындыларын пайдалана отырып, топқа бөліп аламын. 1- топ: Программалау жүйелері 2- топ: Программалау тілдері

Сұрақ қою арқылы тексеремін.1. Программалау тілі дегеніміз не ?2. Программалау тілдерінің қандай түрлері бар ?3. Транслятор дегеніміз ?4. Транслятордың неше түрі бар ?5. Компилятордың көмегіне не үшін жүгінеміз ?6. Интерпретатор дегеніміз не және қандай қызмет атқарады ?

Оқушыларды бағалау жұлдызша,төртбұрыш, үшбұрыш арқылы жүзеге асырылады.

”ДЖИГСО” әдісі. Топпен жұмыс. Оқуға ұсынылған материалдың тақырыбы талқыланған соң, осы мәтінді түсіну керектігі ескертіледі Оқулықтағы тақырыпты топ атауларына сәйкес мәтінді бөліп оқу беріледі. Топта жұп болып, топ болып талқылайды. Әр топ өз топтарының атауына сәйкес түсінгендерін постерге түсіріп, қорғайды . Топтық жұмыс Модель жасау. “Программалау жүйелері” және “Программалау тілдері ” постерін жасатып, қорғатады, дәлелдетеді.

Оқушылар тақырыпты түсінгендерін топ болып көңіл смайликтері арқылы бағалайды

Тапсырма 2. «Сәйкесін тап» әдісі. Жеке жұмыс . Оқушылар төмендегі сөздерден программалау жүйесі мен программалау тілдеріне жататын сөздерді сәйкестендір.

Оқушыларды бағалау жұлдызша,төртбұрыш, үшбұрыш арқылы жүзеге асырылады.

Тапсырма 2. Жұппен жұмыс«Ойлан, тап » әдісі бойынша интербелсенді тақтада программалау тілдерінің анықтамалары берілген программалау тілдерініің мүмкіншіліктеріне қарай бос орынға тиісті атауын жазу қажет. Мәтін бойынша диалог/жазылым мәтін беріледі. Мәтінде берілген программалау тілдерінің мүмкіншіліктеріне қарай бос орынға тиісті атауын жазыңдар.1. Программалау жүйесі – жоғарғы дәрежелі арнайы тілдерді пайдалану мүмкіндігін береді. 2. Pascal – оқытуға қолайлы, структураланған, түсінікті жіне тез үйренуге болатын бағдарлама.3.Delphi – қолданбалы программалар жасауда программалау жұмыстарын жоғары дәрежеде қамтамасыз ететін күрделі жан-жақты мүмкіндігі зор көп терезелі жүйе.4. Программалау тілі – бұл жасанды тіл. Ол сөйлеу тілдерінен сөздік қорының аздығымен, жазу ережесінің қатаң сақталуымен ерекшеленеді.5. Visual Basic – шағын бағдарламалар жасауға арналған бағдарлама және бағдарламалау тілінің ең оңай түрі . Мысалы : Visual Basic пен тест,калькулятор т.б бағдарламалар жасауға болады.

«Бағдаршам» арқылы бағалау

Оқушылар қарама – қарсы тұрғызып, сергіту сәтін ұйымдастыру.Орнымыздан тұрайық,Алақанды ұрайық.Бір отырып, бір тұрып,Біз дем алып алайық.Оңға, оңға түзу тұр,Солға, солға түзу тұр.Артқа қарай бір адымАлдыға қарай бір адымЖоғары төмен қарайықОрнымызды табайық .Сабақты бекітіу Тапсырма 3. ВЕНН диаграммасында Программалау жүйелері мен программалау тілдерінің ерекшеліктері мен ұқсастықтарын қилысқан шеңберге, ал ортақ қасиеттерін ортанғы шенберге жазады. Ұқсас ерекшеліктері мен ортақ ерекшеліктерін талқылайды

ВЕНН диаграммасы

Программалау Ұқсастығы Программалау жүйелері тілдері

1. Программалау жүйелері мен программалау тілдеріне реферат, глоссарий жазып келу.

Қағаз қиындылары

Доп,Бағалау парақшасы

геометриялық фигуралар арқылы бағалау

Оқулық , А3 форматты қағаз, маркер

смайлик арқылы бағалау

Слайд

дәптермен жұмыс

геометриялық фигуралар арқылы бағалау

Кеспе қағазы

А4 форматты қағаз маркер

«Бағдаршам» арқылы бағалау

Оқулық, дәптер

Бағдаршам арқылы бағалау

Оқушылардың өтілетін тақырыпқа түсінік беру үшін психологиялық ақуал туғызамын. Оқушылардан үй тапсырмасы «Доп лақтыру» әдісімен жалпы қамтып сұралады. Бұл әдіспен өтілген тақырыпты пысықтап, оқушыларға ой түрткі жасадым. «Джигсо» әдісімен топтық жұмыстар жүргізіліп, постер қорғалады. Оқулықпен жұмыс талқыланып, дәптерге жазылады. Қабілеті жоғары оқушыларға «Ойлан, тап» әдісі арқылы Тапсырма.2 жұптық жұмыс беріледі оқушылар өз ойларын баяндағанда ғылыми терминологияны пайдаланады және қабілеті төмен оқушыларды мадақтай отырып, қолдау жүргізіп, мақсатқа жетелейді.-Дескрипторлар арқылы өзін-өзі бағалау.-Көңіл күй смайликтері, геометриялық фигуралар, топтық, жұптық, жеке жұмыстарда бағалау парақшасын пайдалану.Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтарын ескеру. Осы сабақта қолданылатын «Ыстық лебіз» сергіту жаттығулары мен топтық, жекелей жұмыстарда зайырлыққа, отансүйгіштікке, дәлдікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.