Перпендикуляр түзулер

0
Перпендикуляр түзулер

 

Автор: Кусаинова Раш Опиновна

 

Бағыты: Математика Бөлімі: Ашық сабақ Сыныбы: 4 сынып

 

Жарияланған уақыты: 2018-12-26

 

Материал туралы қысқаша түсінік

 

Бастауыш сынып 4 сынып 2 — тоқсан


3сынып.Сабақтың тақырыбы:Сүт тағамдары.Сабақтың мақсаты:Білімділік:Оқушылардың сөздік қорын оқылым,тыңдалым, айтылым,жазылым әрекеттері арқылы қалыптастыруды жалғастыру.»Мен,бен,пен»жалғаулық шылауларын меңгерту. Оқу техникасын жандандыру.Тәрбиелік: Тақырып бойынша оқушыларды өз бетінше жұмыс жасауға бағыттау.Дамытушылық: Байланыстырып сөйлеу дағдыларын және жеке қабілеттерін дамыту. Сабақтың түрі:аралас.Әдіс-тәсілі:сұрақ-жауап,пікірталас,диалогтік оқыту,қызығушылықты ояту,миға шабуыл,ой қозғау.Нәтижесі: Өз пікірін қорғай алу,дәлелдей алады,әр түрлі шығармашылық жұмыстарға топпен жұмыс істеуге дағдыланады.Сабақтың барысы:

Мұғалімнің іс-әрекетіІ Кіріспе бөлімҰйымдастыру кезеңі.Психологиялық дайындық.« Ризашылық» әнін айтады.

Үй тапсырмасын тексеру.Нан тағамдары. Ө. Тұрманжановтың «НАН» атты өлеңін сұрау. Сайыс ұйымдастыру.Қай топ өлеңді мәнерлеп, жатқа жақсы айтады.Сол топ марапатталады.

Топқа бөлу.

Шаттық шеңберіне тұрып«Ризашылық » әнін айту.Ризамын бүгінгеРизамын бүгінгеРизамын бүгінгеРизамын қазіргеРизамын қазірге.

Оқушыларды түстер арқылы топқа бөлу.

Тұсау кесер. Қызығушылықты ояту.Кітап та алма ағашы;Жемісін біздер теретін.Тәтті алмаға балашы,Кітаптың әр бетін.Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы-

Негізгі бөлім.Бағыт-бағдар беру. Сүт тағамдары.

Екі топқа берілген сөздерден сөз тіркесінЖасау,сөйлемдер жазу.Мысалы: Қант пен шай.Нан мен май жедім.Мәтінмен жұмыс.

Келесі тапсырма 1-тапсырма бойынша, Сүт тағамдарын жазып, ұнаған бір Суретті салу. Сайыс ұйымдастыру.Топпен. Жылдам орындаған топ марапатталады.

Сергіту сәті.Қорытынды бөлім.Кластер арқылы сүт тағамдарын қорытындылау.Үй жұмысы.Жұмбақ жаттау.75-бет, 3-тапсырма.Кері байланыс. Екі жұлдыз, бір тілек.Бағалау.

Сүт тағамдары.

Жазған сөз тіркестерін оқиды.

Топ басшысы бағалайды:

Мәтінді түсініп оқып, мазмұнын айту.Мәтіннен І-топ дауысты дыбыстарды,ІІ-топ дауыссыз дыбыстарды іріктеп жазады.Оқушыларды әр түрлі түстер мен марапаттау.

Жігер деген-МенКүш деген-МенКешірім деген-МенЖастық деген- МенОқушылар сабақтан алған әсерлерін жазады.Сабаққа баға береді. Топ басшысының бағалауТыңдалады.

Материалды сайттан тегін жүктеу

 

Жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

 

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.