Орта мерзімді жоспар. Информатика 5 сынып. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар. (4сағ.)
Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады
Орта мерзімді жоспар. Информатика 5 сынып. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар. (4сағ.)
Автор: Наурызбаева Ажар Амирбаевна
Бағыты: Информатика Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: 5 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-01-03
Материал туралы қысқаша түсінік
Информатика пәні мұғалімдеріне арналған
№ |
|
|
|
|
|
|
|
1 | Ақпарат. Ақпарат және басқару. Информатика. | Ақпарат ұғымын, ақпарат формалары мен қасиеттерін ажырату, ақпараттық процестерді талдау. | ЖТ: әңгіме-дебат (топтық жұмыс).СТО: тірек- сызбалар әдісіАКТ: таныстырылым, сергіту сәті.Дарынды балаларды оқыту:кеңейтілген тапсырмалар. | Ақпарат ұғымын, ақпарат түрлерін және ақпарат алу көздерін ажырата алады, қабылдау және беру ортасын, ақпараттың қасиеттері мен оның формаларын сипаттай, талдай алады. | Критерий бойынша бағалау. Рефлексия | А) Сұрақ-жауап.В) Кесте толтыру.С) Берілген мысалдарға сәйкес ақпараттық үрдістерді өз бетімен жазу. | Оқулықты, Интернет ресурстарын қолданады |
2 | Санау жүйелері туралы түсінік. Екілік, сегіздік, ондық, оналтылық санау жүйелері. | Санау жүйесі ұғымын аша алу, санау жүйелерінің негіздерін ажырату. | ЖТ: топтық жұмыс. АКТ: таныстырылымСТО:ЖИГСО, Венн диаграммасы.Insert әдісіДарынды балаларды оқыту:кеңейтілген тапсырмалар. | Санау жүйесі туралы айқын тұжырымдайды, кез келген жүйедегі санды қосынды түрінде көрсете алады. | Критерий бойынша өзін-өзі бағалау.Рефлексия. | А) Кесте толтыру «Позициялық санау жүйелері».. В) 3678,98910, 7,2908310, 101000112, 3548 сандарын негіз дәрежелерінің қосындысы түрінде көрсету. | Оқулықты, Интернет ресурстарын қолданады |
3 | Сандарды бір санау жүйесінен басқа санау жүйесіне ауыстыру. | Сандарды бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне ауыстыру ережелерін тұжырымдау, есеп шығаруда қолдану. | ЖТ: «Алдын ала болжау» бойынша зерттеушілік әңгіме.АКТ: таныстырылым, сергіту сәті.Дарынды балаларды оқыту:кеңейтілген тапсырмалар. | Сандарды бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне ауыстыру ережелерін анықтайды, санды жиі қолданылатын жүйелерге ауыстыру жолдарын тізбектейді. | Критериалды бағалау, өзін-өзі бағалау. | Кеңейтілген тапсырмалар: Ондық сандарды сегіздік санау жүйесіне, екілік санды сегіздік санау жүйесіне, оналтылық сандарды, кестені пайдаланып, екілік санау жүйесінеауыстыру. | Оқулықты, Интернет ресурстарын қолданады |
4 | Екілік сандармен орындалатын арифметикалық амалдар. Қосу, азайту, көбейту, бөлу. | Екілік сандармен орындалатын арифметикалық амалдарды қолдану, ондық жүйеде орындалатын амалдармен салыстыру. | ЖТ: «Пилот, штурман».АКТ: таныстырылымСТО:Блум кубигіДарынды балаларды оқыту:кеңейтілген тапсырмалар. | Екілік сандармен арифметикалық амалдар орындай алады, ерекшеліктеріне назар аударады, қорытынды жасайды. | Өзін-өзі бағалау | Кеңейтілген тапсырмалар: ережелерді қолдана отырып, бөлу, көбейту амалдарын орындау. | Оқулықты, Интернет ресурстарын қолданады |
орта мерзімді жоспар 5-сынып
«Қосымша стандарттық бағдарламалар» | |||||||
Пән бойынша оқу мақсаты: Қосымша стандарттық блокнот, калькулятор және дыбыстық ақпаратты жазу бағдарламаларымен жұмыс жасау іскерліктерін, теориялық білімдерін тәжірибеде ұштастырады. | Пән бойынша лексика мен терминология:
|
Қысқаша шолу: Компьютерде блокнот, калькулятор және фонограф бағдарламасымен жұмыс істеу қабілеттерін арттырады. | |||||
№ | Сабақтың тақырыбы | Сабақтың мақсат(тар)ы | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқущылардың әрекеті | Оқушылардың жұмысқа қатысуын қамтамасыз ету. | Бағалау | Ресурстар |
Негізгі мақсат: | |||||||
1-сабақ | Блокнот және Калькулятор.Сандық ақпаратты өңдеу. | Блокнот бағдарламасы туралы түсініктерін қалыптастыру.Калькулятор және оның екі түрі жайлы мағлұматты игеру. Калькуляторда жұмыс атқару принциптерін үйрету. | Сынып оқушыларына жағымды ахуал орнату.Шаттық шеңберге тұрғызу. Блокнот, калькулятор тақырыбына сәйкес оқушылар 2 топқа бөлінеді.
І бөлім «Ой қозғау»Үй жұмыстарын тексеру ІІ бөлім «Ой түю» Жаңа тақырыпты хабарлап мақсатын түсіндіру. ІІІ бөлім «Ой қорыту» «Сіз білесіз бе?» әдісі бойынша үйтапсырмасына жауап береді. ( жеке жұмыс)Деңгейлік тапсырма беремін. ( жеке жұмыс) Сергіту сәті Галереяны шарлау стратегиясы бойынша – 1- топқа блокнот тақырыбына 2- топқа калькулятор тақырыбына 5 сұрақтан жазу. |
Ауызша мадақтау« Жарайсыңдар!»
Смайлик арқылы бағалау Тәжірибелік жұмыс Жеке жұмыс Топтық бағалауБелгілермен бағалауКритериалды бағалау |
Информатика-5 сынып, «Арман-ПВ» баспасы-2013 | ||
2-сабақ | Калькулятордың жады. | Оқушыларды теориялық білімдерін практикада ұшстастыра отырып жұмыс істеуге дағдыландыру, ойлау қабілетін, іскерлік белсенділігін дамыту. | Үштік жұмыс«Кафель» әдісіСергіту сәтіББҮ кестесі | Оқушылар тапсырмалар орындау арқылы теориялық білімдерін тәжірибемен ұштастырады. | Топтық бағалауБелгілермен бағалауКритериалды бағалау | Тәжірибелік жұмыс Жеке жұмыс | Информатика-5 сынып, «Арман-ПВ» баспасы-2013 |
3-сабақ | Дыбыстық ақпаратты өңдеу. Дыбыс жазу. | Оқушыларға фонограф, ойнатқыш бағдарламалары жайлы мағлұматты өз беттерінше игеріп және де ойлау қабілеттерін тапсырмалар арқылы дамыту. | Шаттық шеңберге тұрып , оқушылар бір- біріне жылы лебіз айтып бір-бірінің қолдарынан ұстайды.
Сұрақ- жауап арқылы үй тапсырмасын сұрау. Жаңа сабақты Оқушыларға экранда қандай фотобейнені көріп тұрғандарын айтып, мазмұнын ашу. |
Ыстық алақан жылуын сезінеді , достық қарым -қатынасты байқайды.
Алған білімдерін ортаға салып талқылау. Фотобейненің мазмұнын ашып , мазмұны жайлы ойларын ортаға салу.Адасқан әріптерді орнына орналастырып тақтаға жазу. |
Топтық бағалауБелгілермен бағалауКритериалды бағалау | Тәжірибелік жұмыс Жеке жұмыс | Информатика-5 сынып, «Арман-ПВ» баспасы-2013 |
4-сабақ | Практикум. Дыбыс жазу. | Компьютерде жұмыс істеу қабілеттерін дамыту. | «Маршрут картасы»Еске түсіру стратегиясыОйлан, бірік, бөлісБағдаршам әдісі | Алған білімдерін тапсырмалар арқылы қорытындылап, саралайды. | Топтық бағалауБелгілермен бағалауКритериалды бағалау | Тәжірибелік жұмыс Жеке жұмыс | Информатика-5 сынып, «Арман-ПВ» баспасы-2013 |
Материалды сайттан тегін жүктеу
Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.