Опера театрына барамын – Қазақ тілі және әдебиеті – Bilim

0

Ұ  Ұжымдық топ орындайтын жұмыс алған себебім бүкіл сыныпқа арналған жұмыс жүргізу үшін


«Прожектор моделі» әдісі  арқылы жаңа сөздермен танысу.


Жаңа сөздер: қабілетті, өнер қайраткерлері, алғашқы құрамы, сәулетші, қасбеті, сомдау, қойылым, басты рөл, әртістер,  театр шымылдығы, жалпы аумағы, маңдайша, патшайым, қос доңғалақты, т.б.




Бағалау китерийлері

Ойлау дағдыларының деңгейлері

 – Жаңа сөздермен жұмыс жасайды;


– Сөздерді аударма сөздігінен іздейді;


– Мағынасын түсінеді;


– Сөз тіркесін, сөйлем құрастырады

Білу, түсіну ( анықтау, түсіндіру)

Ж  


Оқушылардың өз бетінше оқу мен сөзді қалай меңгергенін қадағалау үшін (Krasher &Terrell, 1995)  «Табиғи әдіс»  қолдана отырып жаңа сөздерді балалар  бір-бірлеп қайталап, сөйлем құрау


Дескрипторлар


1. Жаңа сөздермен жұмыс жасады


2. Сөздердің мағынасын түсінді


3.  Сөз тіркесін, сөйлем құрастырды


Қалыптастырушы бағалау: Жеке жұмыста  оқушылар өзінөзі бағалау


Кері байланыс: «Басбармақ» әдісі арқылы


 оқушылардың басбармақтарын көрсету арқылы тапсырманы қалай түсінгендері жайлы кері байланыс жүргізіледі.


Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінемін.


Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін. 


Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім.


ЖЖ


Қабілеті жоғары оқушылар бірігіп жұмыс істеуі


 




Бағалау критерийлері

Ойлау дағдыларының деңгейлері

 -сұрақтарға жауап береді;


-көзқарасын білдіреді;


– мағынасын түсінеді

Қолдану (орындау, қолдану)

 


І. Өзінің көқарасын білдіруге аранаған мәтін алды сұрақтар:


 – Театр деген не?


 – Сен театрға барасың ба?


 – Қай театрға көбірек барасың?


 – Саған қандай қойылым ұнайды?


 – Сүйіктің әртісің немесе актерің кім?


Дескрипторлар


 1. Сұраққа жауап берді

 2. Жаңа сөздің мағынасын біледі

 3. Көзқарасын білдірді

Қалыптастырушы бағалау: әр жұп бірін-бірі «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі бойынша пікірлерімен бөліседі, жұптар бірігіп топтық талқылауға ұласады, бағалайды (сұрақты түсініп, лайықты жауап берді)


Кері байланыс:  «Негізі, сен дұрыс жауап беріп отырсың, алайда ол жеткіліксіз. Келесі жолы өз жауаптарыңды мұқият қара және


барлық мәліметтерді қолданғаныңа  көз жеткізуге тырыс»


ІІ.   Видео көрсетіледі. Алматы опера театры туралы және Астана опера театры туралы. Мәтінді «Үнсіз оқу»  әдісі бойынша оқып, постер құрайды.


Т  Берілген керекті суреттерді тауып қойып, орынды қолдану,


Постерді қорғау.


Мәтіннен керекті ақпаратты алу. Екі топқа бөлінеді. Әр топ мәтінді оқып, жаңа сөздер қатарын анықтайды. Топтарында талқылайды.




Бағалау критерийлері

Ойлау дағдыларының деңгейлері

– мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіруде үйренген сөздерін қолданады;


– мәтіннің негізгі аспектісін анықтайды;


– сұрақтардың мағынасын түсінеді

Білу, түсіну ( анықтау, түсіндіру)

Дескрипторлар


1. Мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіруде үйренген сөздерін қолданды;


2. Мәтінге сай негізгі аспектісін анықтады;


3. Сұрақтардың мағынасын түсінді;


Қалыптастырушы бағалау: топтық жұмыста  бірін-бірі топ ішінде бағалайды


Кері байланыс:  жұмыс істегенде не қиындық тудырды?


Мәтіннен кейінгі талқылауға арналған сұрақтар


Т  


 Топ мүшелері өздерінің  және басқалардың идеясын түсінуді алға бастыру.


(топтық жұмыстардың орындау барысын бақылайды)


«Пікір алмасу» әдісі арқылы әр топ  3 сұрақ дайындап стикердің бірінші жағына сұрақтарын, ал жауабын екінші жағына жазып келесі топпен стикерлерін ауыстырып, тексереді. Әр топ бірін – бірі бағалайды.


Мәтін бойынша сұрақтар құрастыру.


Дескрипторлар


  1. Мәтінің мазмұнын түсінді

  2. Сұрақтың мағынасын түсінді

  3. Топпен маңызды сұрақтар құрастырды

Кері байланыс: Мәтін  мазмұнын түсіндік пе? Сұрақтарға жауап бере алдық па?  




Бағалау критерийлері

Ойлау дағдыларының деңгейлері

– сұрақтың мағынасын түсінеді


– топпен маңызды сұрақтар құрастырады

Білу


Түсіну


Қолдану

ІІІ.


Ж ТБ бойынша берілген етістіктерді  шақ формасына келтіру, жұрнақтарды дұрыс, қатесіз қолдану, жалғау.




Бағалау критерийлері

Ойлау дағдыларының деңгейлері

1.Дыбыс үндестігіне сай жұрнақтарды дұрыс қолданады;


2. Жұрнақтарды дұрыс жалғайды.

-түсіну


– білу


– қолдану

 


Дескрипторлар


Кестені дұрыс толтыра алады.


Жұрнақтарды орынды қолданады.


Қалыптастырушы бағалау:  «Екі  жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы әр жұп бір –бірін бағалайды.


Кері байланыс: «Бағдаршам» әдісі (қызыл –түсінген жоқпын,сары –түсінбеген сұрақтарым бар, жасыл–толық түсіндім)


Дереккөз: http://bilim-all.kz/

Загрузка...

ПІКІР ҚАЛДЫРУ

Пікіріңізді енгізіңіз!
мұнда сіздің атыңызды енгізіңіз