Н. Сералиев «Терең су»

0
Сабақ: Әдебиеттік оқу

Мектеп:  «Түрксіб жалпы орта білім беретін мектебі» КММ

Күні:14.03.17

Мұғалімнің есімі: Ж.К.Апбасова

Сынып: 4-сынып

Қатысқандар саны  : 12

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы:

Терең су.  Н.Сералиев

Сабаққа негізделген оқу мақсаты

 «Терең су»  мәтінінің мағынасын ашу, мазмұнын түсіндіру.

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар:

Бейтаныс жерде шомылуға болмайтынын  түсінеді.

Оқушылардың басым бөлігі:

 Судың тілсіз жау екенін, алғашқы көмек көрсете білу   керектігін айта алады

Кейбір оқушылар:

Үлкен-кіілерге  қиын жағдайда көмек көрсете алатынын біледі.

Тілдік мақсат:

Оқушылар… істей алады

Оқушылар алғашқы көмек көрсету керектігін,  түсіндіре алады.

Негізгі сөздер мен тіркестер

Терең өзен, әжесінің ақылы, үлкенді сыйлау, балық  түрлері, суға бату, көмекке  ұмтылу.

Алдынғы оқыту:

 «Адалдық» .Дәулет Қасенов

Жоспар

Жоспар

ланған

уақыт                            

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы

6-7минут

     Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында шеңберге тұру арқылы бір-біріне тілек айтады.

—        Осы сабақта саған сәттілік тілеймін

—        Бүгінгі күнің сәтті өтсін.

—        Көңіл-күйің көтеріңкі болсын.

—        Мен сендерге сенемін, айтқан тілектерің орындалсын.

     Сұрақтар қою арқылы үш топқа бөлу. «Бағдаршам»

1  топ,  2  топ,   3 топ    түстер  бойынша  бөлінеді.

Топ ішінде топ басшысын сайлайды. Топ басшысы топ мүшелерін бағалау парағы арқылы бес балдық жүйемен әр  стратегия сайын бағалап отырады.

кеспе карточкалар

Бағалау үшін:

Бағалау парағы

Ортасы

25 минут

Тапсырма 1.

«Миға шабуыл » стратегиясы арқылы үй жұмысы сұралады.. Жалпыға бірдей сұрақтар қойылады. 12 сұрақ, 4 тапсырмадан бере саламын.

Н.Сералиевтің өмірі мен шығармашылығы жайлы түсінік беру.

Мақал-мәтел

Ат- құлыннан,

Батыр-баладан,- демекші   бүгінгі өтетін «Терең су» әңгімеміз  балалардың ерлігі жайлы болмақ.

«Су — тілсіз жау» жайлы слайд көрсету.

Табыс критерийлері:

Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл

Тапсырма 2.

«Аялдама» әдісі

Оқулықпен жұмыс. 4 минут

Басы (1 бөлікке ат қояды)

Ортасы(2 бөлікке ат қояды)

Соңы(3 бөлікке ат қояды)

-Әр топтан 2оқушы шығып, келесі топқа  түсіндіреді. 6                         0 0 минут

«Постер» құру арқылы оқушылар « Терең су»  мәтіні бойынша сурет салу. Постерді  қорғап шығады.

Бағалау.  Қолмен бағалау. Бас бармақ

Тапсырма 4.

Дәптермен  жұмыс

Бейтаныс сөздер болды ма?

Немесе негізгі ойды жазыңдар. 1 топтан бір оқушы ғана сөйлесін.

Сергіту сәті.

Көктемнің соңғы карымен атысып алайық.

«Қар кесегі» стратегиясы арқылы оқушылар «Терең су» мәтіні бойынша  сұрақтарға жауап береді.

Ешкімге көрсетпеулеріңді сұраймын.

 сұрақ парақшалары

слайд

Плакат,  маркер

Постер

Аяқталуы

10 минут

Жұмбақ жасыру

Аузы бар, тілі жоқ,

Терісі бар, жүні жоқ.

Қанаты бар, ұшпайды,

Су астында қыстайды. (балық)

Ендеше, біз  бүгінгі сабақта

Кері байланыс: «Алтын балық» стратегиясын қолдана отырып, әр оқушы өздерінің бүгінгі сабақтан алған әсерлері мен көңіл-күйлерін білдіреді. Терең су жанындағы балаларға өз тілектерін жазады.

Топтық жұмыстардың жиынтық бағасы қойылады.

Үйге тапсырма беріледі 31 бет түсініп оқу, су туралы мақал-мәтел жазып келу.

«Күн  мен  бұлт» стратегиясы бойынша  балалар бөлініп тұра қалады.

-Неліктен сен сол жаққа бардың?

-Сабақтың қай кезеңі ұнады?

бағалау парағы, плакат, смайликтер күнделік

Смайликтер арқылы бағалау

Қосымша ақпарат

«Интебелсенді әдіс-тәсілдер» әдістемелік құрал Жақсылықова Г.И. Каженова А.М.

Исмагилова Н.З.

«Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау: жаңаша көзқарас» әдістемелік құрал

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Коммуникативті дағдыла-рын дамыту мақсатында құрылған топтар Қазақстан тарихы пәнінен қабілеті төмен оқушыларды қабілеті жоғары оқушылардың қолдау көрсетуін меңзейді. Сондықтан топтық, жұптық  талқылау үрдісі кезінде барлық оқушылардың бірегей қатысуын қадаға-лауға тиіспін. Қабілеті жоғары оқушыларға логикалық сұрақтар беру арқылы ойлау қабі-леттерінің дамуына ықпал етемін.

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

…. түсінгені бағалау

Топтар арасында жұмыс жасалғанда талқылауды тыңдап, талқылауда көмек беріп, қажет болса жекелеген оқушыларға көмек көрсетемін.

Талқылауды бақылауда судың пайдасы мен зияны жайлы  түсіну деңгейін бағалаймын.

 

Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, бейнелеу өнері, музыка

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері: топтық жұмыстың ережелерін сақтау

АҚТ-мен байланыс: Слайд

Құндылықтар: ынтымақтастық, адамға алғашқы көмек көрсету, адамгершілікке  баулу, патриоттық сезім қалыптастыру

 

              

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуда да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектесетінін  білдім?

1:

2: