мырыш және оның қосылыстары

0







Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-778-389-9292 номеріне ватсап арқылы қоюға болады




мырыш және оның қосылыстары

Автор: Малдагулова Динаш Кожахметовна

Бағыты: Химия Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: 10 сынып

Жарияланған уақыты: 2018-12-27


Материал туралы қысқаша түсінік

Бұл материал 10 сыныпқа арналған маңызды d-элементтер және олардың қосылыстары тарауындағы Мырыш және оның қосылыстары тақырыбы. Бұл тақырыпта оқушылар мырыштың жалпы сипаттамасы, қосылыстары,қасиеттері жайлы түсініктеме алады.




Химия пәнінен 10 сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспарКүні: Пән мұғалімі:

1 Сабақтың тақырыбы: Мырыш және оның қосылыстары
2 Сілтеме: Электрондық оқулық. 10-сынып химия оқулығы Н.Н.Нұрахметов,Қ.Б.Бекішев , Н.А.Заграничная, Г.В.Абрамова
3 Жалпы мақсаттар: Мырыш және оның маңызды қосылыстарын меңгерту, химиялық реакцияларды құра білуге үйрету.
4 Оқытудың нәтижесі: Мырыш және оның маңызды қосылыстарын меңгереді, химиялық реакция теңдеулерін құрастырып,теңестіре алады.
5 Сабақтың әдісі Топтық жұмыс,Ой қозғау,мағынаны тану,БББ,СТО жаттығулары,Деңгейлік тапсырма,кері байланыс
6 Негізгі дерек көздері: АКТ,постер,маркер мен стикерлер,оқулық,А4
Кіріспе Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Оқытуды бағалау
КезеңдеріТопқа бөлу Амандасу,оқушылардың назарын сабаққа аудару.Шаттық шеңбер арқылы сыныпты ынтымақтастық атмосферасын құру, топқа бөлу Сабаққа дайындық жасайды,зейіндерін аударып сабаққа ден қояды.

Басбармақ

Үй тапсырмасын сұрауПостер қорғау

Миға шабуыл

І-топ Мыстың периодтық жүйедегі орны мен атом құрылысын сипаттау.ІІ-топ Мыстың табиғатта таралуын сипаттау.ІІІ-топ Мыстың физикалық және химиялық қасиеттерін сипаттау.

«Мырыш» сөзіне ассоциация жасау

Постер қорғау

Оқушылар жұмбақты шешеді және «Мырыш» сөзіне ассоциация жасайды.

Екі жұлдыз, бір тілек

Мағынаны тану Сонымен балалар, бүгінгі сабақтың тақырыбы не туралы деп ойласыңдар?Бүгінгі біздің тақырыбымыз: Мырыш және оның қосылыстары Мәтінмен жұмыс 1. Мырыштың периодтық жүйедегі орны; 2. Атом құрылысы3. Табиғатта таралуы және маңызы; 4. мырыштың ашылу тарихы; 5. Физикалық қасиеттері; 6. Мырыштың химиялық қасиеттері; 7. Биологиялық маңызы;

БББ кестесімен жұмыс

  

Кесте толтырады

Формативтік бағалау

Теориялық білім Таныстырылым: «Мырыш және оның қосылыстары» Оқушылар жаңа сабақ туралы толық мағлұмат алады. Бағдаршам
Деңгейлік тапсырмаІ деңгей1.Мырыш →мырыш оксиді →мырыш хлориді Мырыш →мырыш сульфаты2 .6,5 г мырыш күкірт қышқылымен әрекеттескенде (қ.ж) қанша литр сутек бөлінеді? ІІ деңгей1. Мырыштың электрондық формуласы2. Қайсы қосылыстың құрамында мырыш көп кездеседіА) ZnO, В) ZnS, С) ZnCO3, D) ZnCl2, Е) ZnSO4.ІІІ деңгейМына айналымды жүзеге асырыңыз.І. Мырыштың табиғатта таралуы2. 6,5 г мырыш пен 6,5 күкірт қыздыру нәтижесінде түзідген мырыш сульфидінің массасы

Тапсырмаларды орындайды

Оқушылардың қорытынды бағасы

Ойтолғаныс

1.Сәйкестендіру кестесі. формулалар аттары

  • ZnSO4 а)хром(III)гидроксиді
  • FeO ә) мыс сульфаты
  • CuSO4 б) темір оксиді
  • 4. Cr(OH) 3 в) мырыш сульфаты

    2. Графикалық диктант «ия» немесе «жоқ»1. Мыс ІІ топтың негізгі топшасында орналасқан.2. Мырыштың сыртқы энергетикалық деңгейінде 2 е бар.3. Мырыш жай заттармен әрекеттескенде тотықтырғыш қасиет көрсетеді:4. Мыс қиын балқитын металл.5. Мырыш екідайлы қасиет көрсетеді.6. Zn атомы ядросының құрамында 30 р +, 35 n 0 бар.7. Мыс электр тоғын жақсы өткізеді.8. Сумен және кәдімгі қышқылдардың ерітінділерімен жеке мыс әрекеттеседі.9. Мырыш темірден жасалған бұйымдарға қорғаныш, қаптамалар жасау үшін қолданылады.10. Адам организмінде мыс жетіспесе, қаназдық (анемия) ауруы пайда болады.

    3. Жаңа тақырып бойынша терминологиялық сөздерді үш тілде қайталау

    Сәйкестендіру кестесін толтырады.

    Оқушылар графикалық диктант орындайды

    Өзара бағалау

    Кері байланыс

    Сабаққа рефлексия жасатуОқушылар, бүгінгі сабағымыз туралы не ойлайсыңдар?оқушыларға стикерлер таратылады)

    Оқушылар стикерлерге өздерінің ойларын жазады.

    Сэндвич

    Үйге тапсырма §6.3 №5,6 Оқушылар үй тапсырмасын белгілеп алады.







    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!


    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.