Менің отбасым 2 сынып

0
Сабақтың тақырыбы:Менің отбасым Мұғалімнің аты-жөні:Күні: СЫНЫП: 2 Қатысқан оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар саны: 0 Сабақ негізделген оқу мақсаттары 2.1.1.3 Түрлі дереккөздерді зерттеу арқылы жалпыға ортақәдеп нормаларын анықтау Сабақ нәтижесі: Оқушылардың барлығыОқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Отбасы туралы түсініктері кеңейеді.Оқушылардың көбісі:Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.Оқушылардың кейбіреуі:Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. Бағалау критерийі Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. Тілдік құзіреттілік

Отбасы мүшелері.

Ресурстар Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. Әдіс-тәсілдер Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. Пәнаралық байланыс Музыка, қазақ тілі. Алдыңғы оқу Сабақтың жоспары Жоспарланғануақыт Сабақ барысы : Бағалау түрлері Басталуы5 минут Бағалау парақшасымен таныстыруТоптарға бөлу.

Психологиялық ахуал қалыптастыру:«Аялы алақан»Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды)

Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын түске сай маркерлер алады.

«Аялы алақан»Тренинг.

Жаңа білім10 минут Білу және түсінуБерілген мәтіндерді балалар оқып алады.Кез-келген адамның өз отбасы бар. Отбасы-қоғамның бір бөлшегі. Оған бір үйде тұратын ең жақын адамдар жатады. Олар: атасы мен әжесі, әкесі мен анасы, ағасы мен әпкесі және іні-қарындастары.«Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісіБерілген жаңа тақырыпты түсіндіру үшін сыныптан өз еркімен бір оқушы Көшбасшы ретінде өзін ұсынады. Көшбасшының қалауынша мәтінмен жұмыс жүргізу.

Оқулық,мәтіндер.

«Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі

Ортасы10 минут ҚолдануСенің Отбасыңда қанша адам бар?Өз отбасыңдағы адамдар жайлы әңгімеле.Қамқор болу, қамқорлық деген ұғымды қалай түсінесің?Талдау«Ыстық орындық» орындық әдісі(Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.Жаттығудың сипаттамасы:

Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.

Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер«Ыстық орындық»орындық әдісі, сұрақтар, орындық. Сергіту сәті2 минут «Қыдырып қайтайықби билеу Оқушылар би билеп сергіп қалады. АяқталуыСабақты бекіту10 минут Синтез«Таңда да таста» әдісіhttps://www.akavideos.com/watch?v=RAo-zw5U8gQ

«Таңда да таста»әдісі

Бағалау

5 минут

Кері байланыс3 минут

«Жетістік» баспалдағы. Кері байланыс парағыЖетістік» баспалдағы. Үйге тапсырма: Өз Отбасы мүшелерің туралы фотоальбом жаса. СаралауСіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? БағалауОқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?