мектепке дейінгі оқушылардың коммуникация және танымын дамыту
Тақрыбып: Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуда балалардың коммуникациясы мен тамыным дамытудаға арналған әртүрлі әдіс-тәсілдер қолдану
мастер класс
Орындаған: Новоишим қазақ орта мектебінің мектепалды даярлық топ мұғалімі: Нурумова З.А.
Жаңартылған бағдарламаны балалардың меңгеруіне жеңілдету;Топпен, жұппен жұмыс жасауға дағдыландыру;Балалардың жазбаша және ауызша сөйлеуін дамыту;Фонемді есту қабілетін дамыту;Қағаз бетін бағдарлауды қалыптастыру.
Мақсаты:
Әдістеменің жұмыс істеу сатысы
І саты Сөздің фонемдік құрлымы
ІІ саты Сөздерді құру және өзгерту операциясы
ІІІ саты жазбаша сөйлеу меңгеру
ІV сатыБала сөз тіркестерінің әртүрлі түрлерін меңгереді және келісілген сөздердің синтаксистік үлгілерін үйренеді.
Осы әдісте ең бірінші балалар дене мүшелерін меңгереді
І нұсқа
Мұғалімніңадам бейнесінің жоғары және төмен бөліктерін көрсетеді. Ол қағаз бетінің жоғарғы және төменгі шегі болып саналады
ІІ нұсқа
Оқушы айнаның көмегімен сұқ саусағымен өзі айнадағы бейнесіне әріпті жазып көресетеді.
ІІІ нұсқа
Оқушы сұқ саусағымен өзінің алдында айнасыз ауада әріпті 10 см; 5 см; 2 см; 1 см экран бейнесінде жазады. Тек әрқашан оқушылардың бейнені тек өз алдарында жасауын қадағалау
ІV нұсқа
Оқушы А 4 ақ қағаз бетіне әріпті жоғарғы шегінен төменгі шегіне дейін жазады және екіге бөктейді де тағы жазады. Солай ақ қағаз кішкене өлшемге дейін жеткенше жазып болады.
Сергіту сәті Бас бармағым АтамҮйдің ол данасыСұқ саусағым ӘжемОшақ анасыОртаң қолым әкемОтау тынысыШылдыр шүмек шешемШаңырақ анасыКішкене бөбек мен Бәрінің базары
Өлеңнің әр шумағын3-4 рет қайтара қайталауНан қоқымын шашпаңдар 3 -4 рет Жерде жатса баспақдар 3 -4 рет Теріп алып қастерлеп 3 -4 рет Торғайларға тастаңдар 3 -4 рет
Төртінші сөзді тап
От -өрт, cу — …Мектеп – оқу, аурухана — …Күрте- киім, туфли-…
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!