Материктер мен мұхиттар

0
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6.1В Ғалам. Жер. Адам. Мектеп: №264 мектеп — лицей Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Нұрылдаева Г. Сынып: 6 Қатысқандар: Қатыспағандар: Сабақтың тақырыбы Материктер мен мұхиттар Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) 6.2.6.1 жоспар бойынша материктер мен олардың физикалық-географиялық аймақтарының табиғат ерекшеліктерін анықтау Сабақтың мақсаты Барлығы материктер мен олардың физикалық-географиялық аймақтарының табиғат ерекшеліктерін картадан көрсетедіКөпшілігі материктер мен олардың физикалық-географиялық аймақтарының табиғат ерекшеліктерін салыстырадыКейбіреулері материктер мен олардың физикалық-географиялық аймақтарының табиғат ерекшеліктерін сәйкестендіреді Бағалау критерийі Жоспарды қолданып, материктің физикалық географиялық жағдайын сипаттайды Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Тілдік мақсаттар Пәнге қатысты лексика және терминология«Арал», «материк», « географиялық орны» Құндылықтарға баулу «Мәңгілік ел» ұлттық идеяларының құндылықтары. Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. Пәнаралық байланыс География, биология Алдыңғы білім Мұхиттар табиғатының ерекшеліктері Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар Сабақтың басы Сабақты ұйымдастыруПсихологиялық ахуал қалыптастыру: «Балалық шақтан қызықты оқиға» «Сіздердің алдыңызда қорапша тұр. Сол қорапшадан билет суыруларыңыз қажет. Ол билеттерде «Балалық шақ», «Балалық шақтан қызықты оқиға» билеті түссе, сол оқушы өзінің балалық шақтан бастан өткізген қызықты оқиғасын айтып береді.Топқа бөлу ( 3 топқа бөлу) «Қағаз қиындылары»Еуразия, Африка және Антарктида материктер қағаздарын топ құрамындағы оқушылар саны бойынша төрт, беске жыртып, оларды араластырып, оқушыларға таратып беру керек. Оқушылар қиықтарды құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға бөлінеді.

Қағаз қиындылары

Сабақтың ортасы Білу және түсінуОқушылар жеке берілген материктер туралы оқып алады. Еуразия тобы: Еуразия және Оңтүстіе Америка материктеріАфрика тобы: Африка және Солтүстік Америка материктеріАнтарктида тобы: Антарктида және Аустралия материктері.

Шамамен 180 млн. Жыл бұрын жалғыз материк Пангея Лавразия мен Гондваннаға бөлінді. Қазіргі таңда алты материк мантияның сұйық заты бетімен ажырап қозғалуын тоқтатқан жоқ. 3 сызбанұсқамен жұмыс.Содан соң топ тапсырманы орындап болғаннан кейін, әр топтан бір адам «өкіл» ретінде таңдалып, түсіндіріп және жинақтау үшін, және басқалардың идеяларын анықтау үшін басқа топқа жіберіледі. Сосын не білгенін айту үшін өкіл өз тобына қайта оралады.

Қолдану (әр оқушы жеке жұмыс атқарады, топ мүшелері жұмысты аяқтаған соң бірін бірі тексереді)

  • Тапсырма
  • Атластан материктердің шеткі нүктелерін, ең биік және ең төмен нүктелерін көрсету.Сергіту сәті.«Мен таптым» әдісіҚатысушылар дөңгелене отырып, кезекпен материктерді ауданы бойынша айтады. Аустралия деп айтатын адам «Аустралия» деудің орнына, орнынан тұрып, «Мен таптым» деп айтуы керек. Кім жаңылысса, сол ойыннан шығады.

  • Тапсырма
  • Венн диаграммасы арқылы өз таңдауы бойынша екіүш матерникті салыстыру Оқулық, мәтін

    «Өкіл әдісі»

    Жұптасып –ойлан- бөліс әдісі Атлас,маркер, ватман

    Сабақтың соңы

    Бағалау

    Талдау « Бірге нөмірлеу» әдісіТапсырма Әр топқа материктің кескін сызбасы және сандық көрсеткіштер беріледі. Аталған материккке сәйкес келетін сандық көрсеткіштерді сәйкестендіріңіз Білім қоржыны арқылы бағалау Оқушылар кескін картамен жұмыс жасайды Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? БағалауСіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

    №264 мектеп – лицейінің география пәні мұғаліміНұрылдаева Гүлжайна