математикалық олимпиада ашық сабақ 2-сыныпқа арналған

0
Сабақтың тақырыбы: Есеп шығару Математикалық олимпиада Күні: 27.11.2018 СЫНЫП: 2ә Қатысқан оқушылар саны: 19 Қатыспаған оқушылар саны: 1 Сабақ негізделген оқу мақсаттары 2.1.2.8. Екітаңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмдерінқолдану.2.5.1.1** Екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу2.5.1.7** Екі амалмен шешілетін есептерді модельдеу жəне шығару 2.5.1.8** Құрама есептердің шешуін санды өрнектер жəне жекелеген амалдар түрінде модельдеу жəне шығару. Сабақ нәтижесі: Барлық оқушылар:

  • екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту үшін алгоритмдерді қолданады, саннан қосындыны азайтуға арналған есептерді шығарады.
  • Көпшілік оқушылар:•екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмдерін қолданады, саннан қосындыны азайтуға арналған есептерді əртүрлі тəсілдермен шығарады. Кейбір оқушылар:

  • саннан қосындыны азайтуға арналған есептердің мысалдарын келтіреді.
  • Тілдік мақсат Оқушылар орындай алады:

  • екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмдерінтүсіндіруді.
  • Пəндік лексика жəне терминология.

  • екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмдері, саннан қосындыны азайтуға арналғанесептер.
  • Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын сөйлемдер.Талқылау.Саннан қосындыны қалай азайтуға болады? Есепті бірнеше тəсілмен қалай шешуге болады? Жазу.Екі таңбалы сан, екі таңбалы сандарды бағанмен қосу жəне азайту, есептің шешуін жазу. Әдіс-тәсілдер Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру,көрнекілік. Рефлексия. Пәнаралық байланыс Музыка, қазақ тілі. Сабақтың жоспары Жоспарланғануақыт Сабақ барысы : Ресурстар Басталуы0-2

    2-5

    5-11

    Психологиялық ахуал қалыптастыру: Қане балалар сәлемдесуден бастайықСәлем деймін достарғаСәлем деймін ата-анағаСәлем деймін ұстаздарғаСәлем деймін құрбыларғаЖарық болсын күніміз,Жарқын шығар үніміз.Елін сүйіп ер жетер,Біз болашақ гүліміз.

    Ынталандыру.Сұрақ-жауап арқылы оқушыларды сабаққа деген ынтасын арттыру.

  • Математикалық олимпиада туралы естулерің барма?
  • Математикалық олимпиада болған кезде әр оқушы өзінің бағын сынайды. Берілген тапсырманы орындау арқылы ұпайлар жинайды сол ұпай сандары көп оқушы жеңіске жеткен болып саналады.
  • Ендеше балалар бүгін көбірек есеп шығару арқылы ұпай санының артыуына тырысайық.
  • Өзектендіру.Математикалық диктант

  • 59 санына нешені қосқанда 63 саны шығады. 59+4= 63
  • 64 санын 6-ға кеміт. 64-6=58
  • 48 санын 14-ке арттыр. 48+14=62
  • Азайтқыш 62-ге, айырманың мəні 13-ке тең. Азайғышты тап.
  • **-62= 13 13+62= 73

  • 78 санынан 12 мен 26 сандарының қосындысын азайт.
  • 78-(12+26)=40

  • 85 саны шығуы үшін қандай санды 8-ге кеміту қажет.
  • **-8=85 85+8=93 «Аялы алақан»Тренинг. 11-16

    16-21

    21-22

    22-27

    27-30

    30-38

    Мақсат қою (проблемалық жағдай).Оқулықтағы 1-тапсырма Математикалық олимпиадаға автобуспен бара жатыр. Сызба бойынша есеп құрастыру.Берілгені: Шешуі:Жолаушы- 50 1. 50-(18+17)=15Ұл-18 бала 2. (50-18)-17= 15 қыз-17 бала 3. (50-17)-18=15Ересек адам-? Жауабы: 15 ересек адам

    2 Есептің қатесін тап: Дұрыстығын тексер. Интербелсенді тақтада тұрады.66+18=74 74-18=56 80-46=34 34+46=80 100-82=28 28+82=11049+27=66 66-27=39Сергіту сәті; Бір, екі, үш санайықТоптық жұмыс. 1топ25+26= 51 74-48= 26 71-53=18 2-топ27-19= 8 34+57=91 62+35=973-топ38+57=95 73-18=55 19+58=774-топ63-28=35 37+34=71 75-47=28СинтездеуСәйкестендіру:300+400 3онд. 5 бірл.+4онд.2бірл.35+42 3онд. 5бірл.+6онд.5бірл.35+65 3жүзд.+4жүзд.900-500 9онд.8бірл.-5онд.98-50 4онд. 5бірл.-2онд. 3бірл.45-23 9жүзд.-5жүзд.Қалыптастыруға тапсырма Бағалау Кері байланыс

    Үй тапсырмасы: №5,6 есеп 33бет

    Мозайка құрастыру есептеу

    Оқулықтан шығару

    Постерге түсіру