Сабақтың тақырыбы: Есеп шығару Математикалық олимпиада |
Күні: 27.11.2018 |
СЫНЫП: 2ә |
Қатысқан оқушылар саны: 19 |
Қатыспаған оқушылар саны: 1 |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.1.2.8. Екітаңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмдерінқолдану.2.5.1.1** Екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу2.5.1.7** Екі амалмен шешілетін есептерді модельдеу жəне шығару 2.5.1.8** Құрама есептердің шешуін санды өрнектер жəне жекелеген амалдар түрінде модельдеу жəне шығару. |
Сабақ нәтижесі: |
Барлық оқушылар:
екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту үшін алгоритмдерді қолданады, саннан қосындыны азайтуға арналған есептерді шығарады.
|
|
Көпшілік оқушылар:•екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмдерін қолданады, саннан қосындыны азайтуға арналған есептерді əртүрлі тəсілдермен шығарады. |
|
Кейбір оқушылар:
саннан қосындыны азайтуға арналған есептердің мысалдарын келтіреді.
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады:
екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмдерінтүсіндіруді.
Пəндік лексика жəне терминология.
екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмдері, саннан қосындыны азайтуға арналғанесептер.
|
|
Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын сөйлемдер.Талқылау.Саннан қосындыны қалай азайтуға болады? Есепті бірнеше тəсілмен қалай шешуге болады? |
|
Жазу.Екі таңбалы сан, екі таңбалы сандарды бағанмен қосу жəне азайту, есептің шешуін жазу. |
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру,көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Ресурстар |
Басталуы0-2
2-5
5-11
|
Психологиялық ахуал қалыптастыру: Қане балалар сәлемдесуден бастайықСәлем деймін достарғаСәлем деймін ата-анағаСәлем деймін ұстаздарғаСәлем деймін құрбыларғаЖарық болсын күніміз,Жарқын шығар үніміз.Елін сүйіп ер жетер,Біз болашақ гүліміз.
Ынталандыру.Сұрақ-жауап арқылы оқушыларды сабаққа деген ынтасын арттыру.
Математикалық олимпиада туралы естулерің барма?
Математикалық олимпиада болған кезде әр оқушы өзінің бағын сынайды. Берілген тапсырманы орындау арқылы ұпайлар жинайды сол ұпай сандары көп оқушы жеңіске жеткен болып саналады.
Ендеше балалар бүгін көбірек есеп шығару арқылы ұпай санының артыуына тырысайық.
Өзектендіру.Математикалық диктант
59 санына нешені қосқанда 63 саны шығады. 59+4= 63
64 санын 6-ға кеміт. 64-6=58
48 санын 14-ке арттыр. 48+14=62
Азайтқыш 62-ге, айырманың мəні 13-ке тең. Азайғышты тап.
**-62= 13 13+62= 73
78 санынан 12 мен 26 сандарының қосындысын азайт.
78-(12+26)=40
85 саны шығуы үшін қандай санды 8-ге кеміту қажет.
**-8=85 85+8=93 |
«Аялы алақан»Тренинг. |
11-16
16-21
21-22
22-27
27-30
30-38
|
Мақсат қою (проблемалық жағдай).Оқулықтағы 1-тапсырма Математикалық олимпиадаға автобуспен бара жатыр. Сызба бойынша есеп құрастыру.Берілгені: Шешуі:Жолаушы- 50 1. 50-(18+17)=15Ұл-18 бала 2. (50-18)-17= 15 қыз-17 бала 3. (50-17)-18=15Ересек адам-? Жауабы: 15 ересек адам
2 Есептің қатесін тап: Дұрыстығын тексер. Интербелсенді тақтада тұрады.66+18=74 74-18=56 80-46=34 34+46=80 100-82=28 28+82=11049+27=66 66-27=39Сергіту сәті; Бір, екі, үш санайықТоптық жұмыс. 1топ25+26= 51 74-48= 26 71-53=18 2-топ27-19= 8 34+57=91 62+35=973-топ38+57=95 73-18=55 19+58=774-топ63-28=35 37+34=71 75-47=28СинтездеуСәйкестендіру:300+400 3онд. 5 бірл.+4онд.2бірл.35+42 3онд. 5бірл.+6онд.5бірл.35+65 3жүзд.+4жүзд.900-500 9онд.8бірл.-5онд.98-50 4онд. 5бірл.-2онд. 3бірл.45-23 9жүзд.-5жүзд.Қалыптастыруға тапсырма Бағалау Кері байланыс
Үй тапсырмасы: №5,6 есеп 33бет
|
Мозайка құрастыру есептеу
Оқулықтан шығару
Постерге түсіру
|