Магнит өрісінің тогы бар өткізгіштер әрекеті. Электроқозғалтқыш. Электр өлшеуіш құралдар 8 сынып

0
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Электромагниттік құбылыстар Мектеп: Достық жалпы орта мектебі Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Буркутбаев Е Сынып: Қатысқандар: Қатыспағандар: Сабақтың тақырыбы Магнит өрісінің тогы бар өткізгішке әрекеті, электроқозғалтқыш, электр өлшеуіш құралдар. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 8.4.3.5 – магнит өрісінің тогы бар өткізгішке әсерін сипаттау;8.4.3.6 – электрқозғалтқыштың және электр өлшеуіш құралдардың жұмыс істеу принципін түсіндіру; Сабақтың мақсаты
  • Электр тогы жүріп тұрған өткізгіштің магниттік әсерін магнит тілшелерін қойғандағы құбылыс арқылы түсіндіру;
  • Тогы бар өткізгішті күшті магниттің арасына орналастырғанда қозғалысқа түсуін сипаттау;
  • Электрқозғалтқыш, электр өлшеуіш аспаптарының жұмысы тогы бар өткізгішке магниттің күшпен әрекет етуіне негізделіп жасалынғанын түсіндіру;
  • Бағалау критерийі
  • Электр тогы жүріп тұрған өткізгіштің магниттік әсерін магнит тілшелерін қойғандағы құбылыс арқылы түсіндіре алады;
  • Тогы бар өткізгішті күшті магниттің арасына орналастырғанда оның қозғалысын түсіндіре алады
  • Электрқозғалтқыш, электр өлшеуіш аспаптарының жұмысы тогы бар өткізгішке магниттің күшпен әрекет етуіне негізделіп жасалынғанын біледі.
  • Тілдік мақсаттар Электр тогыэлектр қозғаушы күштің әсерінен зарядтардың (зарядталған бөлшектер немесе дене) бағытталған қозғалысыМагнит өрісіқозғалыстағы электр зарядтары мен магниттік моменті бар денелерге әсер ететін күштік өріс.Электрқозғалтқыш деп электр энергиясын механикалық энергияға айналдыруға арналған электр машинасы. Құндылықтарға баулу Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу және экономия үнемдеу. Пәнаралық байланыс География пәні, Қазақстанның жылу электр станциясы. Алдыңғы білім Магниттің тартатын қасиетін бастауышта және тұрмыста қолдануын біледі

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар Сабақтың басы 1. Сәлемдесу шаттық шеңбері.2. Үй тапсырмасы «Борт журналы» -тәсілі бойынша сұраймын. 1. Тапсырма

  • Тұрақты ток деп . . .
  • Ток күші қандай формуламен анықталады?
  • Электр кернеуі дегеніміз не?
  • Ом заңы қалай айтылады?
  • Өткізгіштерді тізбектей жалғау
  • Өткізгіштерді параллель жалғау
  • Тұрақты магниттер дегеніміз не?
  • Құлабыздың негізгі бөлігі қандай?
  • Магниттің қанша полюсі бар?
  • Смайликтер әдісі бойынша бағалау.Дескриптор.

  • Тұрақты ток — уақыт бойынша бағыты және шамасы өзгермейтінін айтты.
  • Ток күші I=q/t екенін білді.
  • Тізбектің берілген бөлігіндегі заряд бірлігінің орын ауыстыруы үшін токтың атқарған жұмысын анықтайтын физикалық шаманы айтты.
  • Ом заңы – өткізгіштегі ток күшінің осы өткізгіштің ұштары арасындағы кернеумен байланысын айтты.
  • Егер бірінші өткізгіштің соңы екінші өткізгіштің басымен, екіншінің соңы үшіншінің басымен жалғанса, бұндай қосуды тізбектей жалғану екенін білді.
  • Егер өткізгіштердің бастарын бір ғана А нүктесінде, ал ұштарын екінші бір В нүктесінде жалғасақ, онда мұндай жалғауды өткізгіштерді параллель жалғауын айтты.
  • Магниттелуін ұзақ уақыт сақтайтынын айтты.
  • Құлабыздың негізгі бөлігі магнит тілшесін айтты.
  • Оңтүстік және солтүстік полютерін білді.
  • Сабақтың ортасы 2.Тапсырма «Ақпарат жинау»- тәсілі бойынша Физикалық диктант Магниттелуін ұзақ сақтайтын денелер ……… деп аталады. Мұндай заттарға табиғи магниттік ……….. жатады. Ең көп магниттік тартылу күші ……. деп аталатын магниттің ұштарында болады. Магниттік қасиеттері бойынша бір – бірінен ұқсамайтын ………. және полюстері болады. S — . ……… N- ……….. деп аталады. Тұрақты магниттің айналасында ……… өріс болады. Оның күш сызықтары тұйықталған. Магнит сызықтары магниттің ……… полюсінен шығып ……..полюсіне енеді.

    Смайликтер әдісі арқылы бағалау.Дескриптор. 1.Тұрақты магниттің айналасында магнит өрісі болатынын білді. 2.Оның күш сызықтары тұйықталғанын айтты. 3.Магнит сызықтары магниттің оңтүстік полюсінен шығып солтүстік полюсіне енетінін айтты.

    3.Тапсырма «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі бойынша адасқан әріптер бойынша физикалық терминдер мен шамалардың атауын табыңдар.

    « Смайликтер»- әдісі арқылы бағалау Дескриптор. Магнит, өріс, құлабыз, тұрақты, ток, өткізгіш деген терминдер мен шамаларды тапты.

    8 сынып оқулығы

    1.Сабақтың соңы «БББ кестесі» әдісі бойынша қорытындылау Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

    Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. Жалпы бағалау

    Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

    2:

    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

    2:

    Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?