Курстық жұмыс: Физика | Механикалық приводты жобалау
[quote]
Мазмұны
Кіріспе 4
1. Приводтың кинематикалық және күштік есептелуі 5
Приводтың жалпы П.Ә.К. анықтау 5
Электродвигатель қуатын анықтау және электрдвигательді каталог бойынша таңдау 5
Приводтың жалпы берілу санын анықтау және оны берілістер бойынша болу 6
Редуктор валдарындағы айналым моменттерін және айналым жиілігін анықтау 7
2. Тістердің байланыс және майысу (үгілу) төзімділігін есептеу үшін мүмкін болатын кернеуді (ауырпалықты) анықтау 8
Тістердің беткі жағындағы қаттылық, термоөңдеу және тіс дөңгелектері материалдардың таңдау 8
Мүмкін болатын байланыс кернеуін (ауырпалығын) анықтау 8
Мүмкін болатын майысу кернеуін (ауыртпалығын) анықтау 10
3. Тісті беріліс есебі 12
3.1 Тісті берілістің жобалық есебі 12
3.2 Тісті берілістің тексерілу есебі 15
3.3 Тісті берілістің геометриялық параметрлерін анықтау 16
3.4 Ілініс нүктесіндегі күшті анықтау 18
4. Эскизді құрылымын жасау 20
5. Валдар есебі 23
5.1 Валдардың жобалық есебі 23
5.2 Валдарды төзімділікке есептеу 30
6. Айналу подшипниктерінің есебі 34
6.1 Тез қозғалатын вал подшипниктерінің есебі 34
6.2 Жай қозғалатын подшипниктер есебі 36
7. Шпонды байланыс есебі. 38
7.1 Валдың дөңгелекпен шпонды байланысы есебі 38
7.2 Кірмелі валдың муфтамен шпонды байланысының есебі 39
7.3 Шықпалы валдың цепті берілістегі жұлдызшамен шпонды байланысының есебі 39
8. Редуктор бөлшектерінің құрастырылуы 40
8.1 Тісті дөңгелектері құрылысы 40
8.2 Жай қозғалатын валдың құрылысы 43
8.3 Түйіндер подшипниктерінің құрылысы 44
8.4 Редуктор корпусы элементтерінің құрылысы 46
9. Майлау әдісін, маркасын және май көлемін таңдау 48
10. Редукторды құрастыру 49
Қорытынды 54
Пайдаланылған әдебиеттер 55
Кіріспе
Қарастырылып отырған механикалық привод электродвигатель, байланыстырушы муфта, бірсатылы цилиндрлі редуктор және берілістен тұрады.
Жалпақтісті цилиндрлі дөңгелектері бар жобаланып отырған көлденең бірсатылы редуктор айналым моментін екі парралель осьтер арасына беруге арналған. Редуктор — шойын корпуста, валдарға подшипниктермен біріктірілген, және де ол тісті берілістен тұрады. Редуктор корпусы болттармен бекітілген картер мен қақпақтан тұрады. Корпус – көлденең, валдар осьтерінде орналасқан. Картер мен қақпақша үстіне қарай байланысқан, ал толық жинақталғаннан кейін герметикпен Корпус жабылады. Қақпақшалар диаганаль бойынша орналасқан. Картер мен қақпақша үстіне қарай байланысқан, ал толық жинақталғаннан кейін герметикпен Корпус жабылады. Қақпақшалар диагональ бойынша орналасқан екі штиф арқылы корпусқа қатысты бекітілген.
Шестерня негізгі валмен (вал – шестерия) бірге жобаланған. Дөңгелек жетектегі (негізгі) валға Н7/r6 дәрежесінде қондырылған (орнатылған), айналым моменті призматикалық шпонко арқылы беріледі. Дөңгелек қозғалысы бір жағынан тірек втулкасы, яғни подшипниктің ішкі және сыртқы сақинасы подшипник қақпақшасына тіреледі.
Негізгі және жетектегі валдар радиалды шариктік подшипниктерге орналастырылған. Тың қақапашалар жағынан орнатылған тығыз прокладкалар арасындағы металы прокладкалар арқылы подшипниктер реттеліп отырады. Беріліс пен подшипниктерді майлау корпус қақпағының көретін (бақылайтын) тесігі арқылы құйылатын сұйық майдың шашырауы арқылы жүзеге асырылды. Май деңгейін ұзын майкөрсеткіштен тексереді. Қолданылған май резьбалы тығын арқылы жабылатын корпустың төменгі жағындағы тесіктен құйылып алынады.
Редуктордың жоғарғы көру қақпағы ручкамен қамтамасыз етілген, ол редуктордың жабық аумағын атмосферамен байланыстыратын тесік болып табылады. Редукторды көтеру және тасымалдау үшін тросқа арналған тесіктері бар құлақшалар корпус қақпағына қойылған. Қақпақтарды ажыратуды оңайлату мақсатында қақпақ фланцлерінде қыспа винттерге арналған резьбалы тесіктер қарастырылған.
1. Приводтың кинемаатикалық және күштік есебі.
Приводтың жалпы ПӘК анықтау. Жалпы ПӘК привод элементтерінің: ПӘК туындысына тең.
жалпы = м. J ред.Jцы (1)
Мұндағы
Jм- муфта ПӘК
Jред – редуктор ПӘК
Jцы – цепті беріліс ПӘК,
Редуктор ПӘК мыналарға тәуелді анықталады.
Jред=J2к J2м, (2)
Мұндағы
1- тісті жұптық ПӘК
2 — қозғалу подшиптерінің жұбының ПӘК
— сыртқы зацепление саны,
m- редуктор валдарының саны, m =2
(2) формула бойынша ПӘК мәндерін 1=0,97, 2=0,99 (8) деп қабылдай отырып, редуктор ПӘК анықтаймыз.
ред 1к . 2m =0.971.0.992=0.95
(1) формула бойынша ПӘК мәндерін м=0,98, цп0,94 дей отырып приводтың жалпы ПӘК табамыз
жалпы = m. ред. цп=0,88.
1.2 Электродвигатель қуатын анықтау және электродвигательді каталог бойынша таңдау
Жалпы пайдалы әсер коэфициенті пайдалы әсер коэфиценті пайдалы қуаттық Р пайд. Жұмсалған қуатқа Р жұм. Қуатқа қатынасына (немесе жетектегі вал қуатының Р жет. Негізгі вал қуатына Р нег. Қатынасына тең) жалпы=
Осыған сай, талап етілетін электродвигатель қуаты мынаған тең болады
Рнег.=Рдв(расч)= квт.
Негізгі валдың айналу жиілігі мынаған тәуелді анықталады
жет= нег.Иор,
Мұндағы — жет- приводтың жетектегі валының айналу жиілігі
Иор — приводтың берілу санының жобаланған мәні.
Приводтың жетектегі валының айналу жиілігі мына формула бойынша анықталады.
жет = —————87об/мин. Мұндағы привод жетектегі валының бұрыштық жылдамдығы,
Приводтың берілу санының жобаланған мәні редуктор мен цепті берілістің – берілу сандарының туындысына тең.
Ижоб.=Иред.Ицп,
мұндағы Иред — редуктордың берілу саны,
Ицп-цепті берілістің берілу саны .
нұсқалары бойынша берілу сандарының мәндерін қабылдаймыз:
Иред=4, Ицп=4.
Иор арналған формулаға осы мәндерді қоя отырып, мынаны аламыз:
Иор=Иред. Ицп=4 4=16
ал негізгі валдың айналу жиілігі
нег= жет. Ижаб=87 16=1392 айн/мин тең болады.
Негізгі валдың Рнег= 6,8 квт қуатына және негізгі валдың нег = 1392 айн/мин айналу жиілігіне сай сериясы 4А – 3 фазалы асинхродты қысқатұйықталған электродвигательді таңдаймыз. Двигатель маркасы 4А 132 S4, қуаты Рдв=7,5 квт және ротордың айналу жиілігі нам=1455айн/мин.
1.3 Приводтың жалпы берілу санын анықтау және оны берілістер бойынша бөлу.
Электродвигательдің айналуының номиналды жиілігі бойынша берілу санын нақтылайық
Ижал=
бірдей берілу сандар қатарынан редуктор мен цепті беріліс берілу сандарының мәндер, қабылдай отырып Ифред=4, Ифцп =4, , приводтың нақты берілу санын анықтаймыз
Инақты=Ифред. Ифцп=4 4=16
Приводтың берілу санының ауытқуы
Ауытқудың бұл мәні рұқсат етілген болып табылады.
1.4 Редуктор валдарының айналым моменттерін және айналу жиілігін анықтау.
1.4.1. Электродвигательдің айналуының номиналды жиілігіне тең редуктор негізгі валының айналу жиілігі
1.4.2. Цепті берілісті негізгі валдың айналу жиілігіне тең редуктордағы жетектегі валының айналу жиілігі
1.4.3. Приводтың жетектегі валының нақты айналу жиілігіне тең цепті берілістің жетектегі валының айналу жиілігі
1.4.4. Жетектегі валдың нақты бұрыштық жылдамдығы
1.4.5. Приводтың жетектегі валындағы айналу моменті
1.4.6. Цепті берілістің жетектегі валының айналу моментіне тең редуктордың жетектегі валындағы айналу моменті Т2
1.4.7. Редуктордағы негізгі валындағы айналу моменті Т1
1 таблицада редукторды есептеуге қажет параметрлер келтірілген.
№ п/п Параметр атауы Белгіленуі Өлшем бірлігі Мәні
1 Берілу саны И — 4
2 Негізгі валдың айналу жиілігі П1 Айн/мин 1455
3 Жетектегі валдың айналу жиілігі П2 Айн/мин 3638
4 Негізгі валдағы айналу моменті Т1 Н.М 44,2
Жетектегі валдағы айналу моменті Т2 Н.М 168
2. Тістердің байланыс және майысу (үгілу) төзімділігін есептеу үшін мүмкін болатын кернеуді (ауыртпалықты) анықтау.
2.1 Тістердің беткі жағындағы қаттылық, термоөңдеу және тіс дөңгелектері материалдарын таңдау
Тапсырмада беріліс габариттеріне қатысты ерекше талаптар болмағандықтан, тісті дөңгелектерге орта механикалық мінездемедегі материалды таңдаймыз – 45 қалайы НВ
Материалдың толық нұсқасын секундтан кейін жүктеп алыңыз!!!!