Күкірт және оның қосылыстары

0
Сабақтың тақырыбы
Күкірт және оның қосылыстары
Сабақтың жалпы мақсаты
Оқушыларды күкірттің маңызды қосылыстарымен таныстыру. Күкірт қосылыстарының физикалық және химиялық рекция теңдеулері арқылы жазып,олардың қандай мақсатта қолданылатынын білу. Өзіне қажетті білімді өзі іздеп тауып ала алатындай тұлғаны тәрбиелеу. 
Оқытудағы мақсат
1. Күкіртке жалпы сипаттама беру;2. Күкірттің маңызды қосылыстарымен таныстыру;3. Күкірттің химиялық және физикалық қасиеттерімен таныстыру.Табыс критерийлері1. Күкіртке периодтық жүйе бойынша сипаттама бере алады;2. Күкірттің маңызды қосылыстарын ажырата алады;3. Күкірттің химиялық және физикалық қасиеттерін біледі.Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдерСергіту сәті ,сын тұрғысынан ойлау,«Миға шабуыл», «Кім жылдам», «Ойлан , тап», сұрақ-жауапМодульдің қолданылуыОқу мен оқытудағы жаңаша тәсілдер,сыни тұрғыдан ойлау, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау,оқыту мен оқуда АКТ пайдалану,талантты және дарынды баламен жұмыс, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу,оқытуды басқару және көшбасшылық.Қолданған бағалау түріОүб,мадақтау арқылы,ұпай сандары арқылы,бағалау парағы,критерий арқылы топтық бағалау,түрлі өзара бірін-бірі бағалау,өзін-өзі бағалау,жиынтық бағалау.Негізгі дереккөздерОқулық,АКТ,тест, бағалау парағы.Сабақ барысында мұғалім мен оқушының іс-әрекетіКезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекетіӘдіс-тәсілКіріспе бөлім(10 минут).Білім1.Сергіту сәті. (3 минут)Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.2.Топқа бөлу (2 минут). 1,2,3,4 деп санау арқылы 4 топқа бөлемін.3. «Миға шабуыл» (5 минут).Үй тапсырмасын пысықтау.1-нұсқа :1. Br2 + H2→ ; MgCl2 + AgNO32.Бейметалдарға тән физикалық қасиеттерін айтып, оттектің аллотропия құбылысын еске түсіріңдер.2-нұсқа :1. NaOH + HCl→ ; KBr + Cl22.Не себепті период саны өскен сайын бейметалл элементтер азаяды. Атом құрылысы тұрғысынан түсіндіріңдерСәлемдеседі.Шаттық шеңберін құрып, бір-біріне сәттілік тілейді.Санау арқылы оқушылар 4 топқа бірігеді.

Сұрақтарына жауап беру арқылы өткен сабақ бойынша білім біліктерін жаңғыртады

Шаттық шеңберіЖаңа материалдың таныстырылымы(5 минут)Түсіну 1. PowerPoint пен сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіремін2. Бағалау әдісін түсіндіріп, бағалау парақшаларын таратамын.Оқушылар өз міндеттерін түсінеді.

Берілген тапсырмалар бойынша өзін-өзі бағалайды.

АКТ

Жаңа материалды қолдану(15 минут)Қолдану1-тапсырма. Оқулықтан топтарға тапсырма бөліп беремін:1)Периодтық жүйеде орналасуы, формуласы және қолданылуы;2) Табиғатта таралуы;3) Физикалық қасиеттері;4) Химиялық қасиеттері;2-тапсырма. Сызба нұсқа бойынша реакция теңдеулерін жазуӘр топқа тапсырма нөміріне сәйкес берілді1.H2S→ S → SO2 → SO3 →H2SO42. Zn→ZnS→H2S→ SO2 → SO33.күкірт →күкірттің (IV) оксиді→күкірт (VI) оксиді→күкірт қышқылы4.күкіртсутек → күкірт→ күкірттің (IV) оксиді→күкірт (VI) оксидіӘр топ өз тақырыбына байланысты кластер жасайды және қорғайды. Бірін-бірі бағалайды.«Бағдаршам» әдісі арқылы

Топтық жұмыс. Топтар өз жұмыстарын алмастыра отырып критерийлер бойынша тексереді.Бірін-бірі бағалауҰпай арқылы

«Кім жылдам»

Талдау 3-тапсырма Тест жұмысы1.Күкірттің физикалық қасиеті:А) сары түсті суда жақсы ериді;Ә) көк түсті, суда ерімейдіБ) сары түсті, суда ерімейді2.Күкірт қосылыстарындағы валенттіліктер қандай? А) І, ІІ, ІІІ Ә) ІІ, ІҮ, ҮІ; Б) ІІ, ІҮ, Ү. 3. Күкірт тікелей мырышпен әрекеттескенде қандай қосылыс түзіледі : А) сульфаттар ; Ә)сульфиттер Б) сульфидтер ; 4. Күкірт жанғанда қандай жалынмен жанады: А) ашық сары ; Ә)көгілдір ; Б) қызыл , 5. Күкірттің аллотропиялық түр өзгерісі нешеу : А) 4; Ә) 3 : Б) 2;Жеке жұмыс.Тапсырманы орындап, дәптерге жазады.Көршісімен алмастырып, бірін-бірі тексереді.Ұпай арқылыАКТҚорытынды (5 минут)Жинақтау. Сұрақтар:1.Күкірттің аллотропиялық түр өзгерісінің болуын қалай түсіндіресіңдер.2.Сульфидтерді қандай реакциялардың көмегімен анықтауға болады.Оқушылар өз ойларын жинақтай отырып ауызша жауап береді. Оқушының сыни ойлау қабілеттері дамиды және бүгінгі сабақтан алған білімі байқалады.
Үйге(1 минут) №5 есеп шығаруКүнделікке жазып аладыАКТБағалау (2 минут)Жиған ұпайларын есептеуді тапсырамынБағаларын өздері шығарады, қоры- тынды бағасының нәтижесін айтады.Бағалау парақшасыКері байланыс(2 минут)Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын білу.Сабақтан алған әсері мен ұсынысын стикерге жазып,іледі.Рефлексия