ЭЕМ даму тарихы

0
Мұғалімніңатыжөні 6 апта _ күн 6 сабақ Уақыты: ____________ Сабақ атауы Есептеу техникасының даму тарихыү Электрондыы-есептеуіш машиналарының кезеңдері Сілтеме Білім стандарты, пән бағдарламасы,  «Информатика» оқулығы – 6-сынып, Интернет материалдары Жалпы мақсаты Есептеу техникасының даму тарихынан мәлімет алады Міндеттері
  • Есептеу техникасының даму тарихы жөнінде түсінігін кеңейту
  • Электронды-есептеуіш машиналарының кезеңдерін түсіндіру
  • Күтілетін нәтиже
  • Есептеу техникасының даму тарихы жөнінде түсінігін кеңейтеді
  • Электронды-есептеуіш машиналарының кезеңдерін айтып бере алады
  • Негізгі идеялар Жаңа ұғымдармен танысады Тапсырмалар /Wiki материалдары/  Ғаламтор, Power Point, ресурстар, «Білім беру платформасы»1

    Сабақ бойынша мұғалім жазбалары

    Уақыты Мұғалім іс-әрекеті Оқушы іс-әрекеті

    3 минут

    10 минут

    2 минут

    3 минут

    15 минут

    2 минут

    7 минут

    2 минут

    2 минут

    І.Ұйымдастыру кезеңіа) сәлемдесуб) сабаққа дайындығын тексерув) оқушылар назарын сабаққа аудару үшін топқа бөлу.ІІ. Маңызын арттыру

  • Өткен тақырып бойынша эссе жазу
  • Ортада қаламсап»
  • cтратегиясы «Шын жүректен шыққан сөз»

  • Бағалау — «Сэндвич»
  • Жұмыс барысын бақылау нысандары, өзін — өзі және өзара бақылау тәсілдері

    ІІІ. «Миға шабуыл»

    (Оқушыларды жаңа сабаққа дайындау)

  • «ЭЕМ даму тарихы» деген не?
  • 2.Мәтінмен жұмыс «Ойлан.Бірік. Бөліс» — әдісіТақырыпқа талдау жасау

    3 .« 9 ромб» — бағалау (Топтардан өзара бағалау сұралады)Жұмыс барысын бақылау нысандары, өзін — өзі және өзара бақылау тәсілдері

    IV.Білімді жинақтау және жүйелеу «Сиқырлы қоржын » әдісі

  • Есептеу техникасының даму тарихы
  • Электрондыы-есептеуіш машиналарының кезеңдері
  • V. Оқушылар білімін бақылау және бағалауБағалау «Бағдаршам» парағы»

    VI. Сабақты қорыту, бағаларды хабарлау

    Үйге берілген тақырыпқа сәйкес 3 топқа бөлінеді.

    1. Оқушылар эссе жазып, оны оқиды. 2. Оқушылар әңгімедегі түйінді, ойларды жинақтап, дәптерге жазады.

    Оқушылар үйге берілген тапсырма бойынша «Сэндвич» арқылы бағалайды

    Оқушылармен бірлесе отырып, аталған ұғымға қатысты білімдері жинақталады

    Оқушылар постер арқылы ауызша және жазбаша береді.

    Оқушылар өз-өздерін 9 ромб стикерді жапсыру арқылы бағалайды.

    Ортаға ішінде сұрақтар жазылған карточкалар бар қоржын әкелінеді. Топтар өздері таңдаған карточкадағы сұраққа жауап дайындайды

    Оқушылар өздерінің сабақты меңгеру дәрежесін «Бағдаршам» арқылы бағаланады;

    Сабақтың жабдықтары Мультимедиа, интерактивтік тақта, компьютер,постер, маркер, қарындаш, электронды оқулық Келесі тапсырмалар / портфолио/ ЭЕМ даму тарихы Келесі оқу ЭЕМ даму тарихы туралы мәліметтер даярлау Сабақты талдау 1. 2. 3. Тәжірибелік сабақты бағалау 1.2. Сабаққа өзгертулер енгізу  Топтық жұмыстар қорғау, жұптық жұмыстар