Химиялық элементтердің табиғи топтары

0
Сабақтың тақырыбы: Химиялық элементтердің табиғи топтары. Мұғалімнің аты-жөні:Каргабаева .А.БКүні: СЫНЫП: 7 Қатысқан оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар саны: Сабақ негізделген оқу мақсаттары Периодтық кестенің құрылысының принципін түсіну.Д.И.Менделеевтің периодтық кестесінің заманауи құрылысын білу ,сипаттау.Периодтық кесте және ХЭПЖ туралы білімдерін қалыптастыру.Табиғи ұяластар түсінігін білу ,сілтілік металдар ,галогендер ,инертті газдарға мысалдар келтіру. Сабақ нәтижесі: Периодтық кестенің құрылысын біледі. Элементтердің топтарын біледі .Элементтердің табиғи топтарына мысалдар келтіре алады. Өздерінің білімдерін бағалай алады.және обьективті тұжырымдар жасай алады.Ақпаратты салыстыры ,талдай алады. Бағалау критерийі Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.Сілтілік металдар ,галогендер ,инертті газдарды кестеден көрсетеді . Ұяластар тобына жататын химиялық элементтердің қасиеттерінің ұқсас болатынын түсінеді. Тілдік құзіреттілік Периодтық кестенің құрылымы Ресурстар Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. Әдіс-тәсілдер Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. Пәнаралық байланыс Ағылшын тілі , физика , Алдыңғы оқу Химиялық элементтердің периодтық кестесі Сабақтың жоспары Сабақтың кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс -әрекеті Ұйымдастыру кезеңдері.2 минут Оқушылармен сәлемдесу .Сыныпта қолайлы психологиялық климат қалыптастыру. Оқушылар бір-бірімен амандасады. Үй тапсырмасын тексеру 5 мин

Желпуіш әдісі. Оқушылар алдарына таратылған түрлі –түсті қағаздан желпуіш жасап, сұрақтар жазады.Ортаға шығып сұрақтарын бір –біріне қояды.

Оқушылар сұраққа жауап береді. Топтарға бөлу 1 минут Түрлі –түсті қағазбен үш топқа бөлінеді. Топқа бөлінеді. Жаңа тақырыпты ашу. Берілген сөзжұмбақты шешу. Құпия сөзді анықтау. Білімді өзектендіру, жаңа тақырыпты түсіндіру. Мәтінмен жұмыс .Мұғалім оқушыларға оқулық және берілген мәтін бойынша постер құрастыруға тапсырма береді. Оқушылар постерді құрастырып ,қорғайды. Жаңа терминдер Оқушылар жазған жаңа терминді тақтамен салыстырып ,оқиды.

Оқушылар жаңа терминдерді жазады

Жұптық жұмыс    Ағылшын тілінде берілген тапсырмаларды орындайды.             1 нұсқа1 Fill in gaps the correct words Six Lithium Sodium Potassium Rubidium Calsium Francium 1) There are … alkaline metals 2) Alkaline metals … ,,,, … … .2 Are the sentences Nrue or Folse 1) Lithium is the lighetest of the alkaline metals . 2) Calsium halogens .2-нұсқа1 Fill in gaps the correct words .Bromide Halogen 1 ) … derivatives of salt .2 ) Liquid mercury … . 2 Are the sentences Тrue or Folse 1) The Kind of non metals – florine.2 )The most reactive alkaline metals is Sodium.       Берілген тапсырмаларды орындап , бір –бірімен алмасып , тексереді. Оқулықпен жұмыс Оқулықта берілген тапсырмаларды орындауI- топ № 6 II-топ № 7 III –топ № 8 Оқушылар ауызша және тақтаға тапсырмалар орындайды. Топтық жұмыс «Пазл құрастыру » тапсырма орындау. Электрондық оқулықтан тапсырма орындайды

Кескіндерді жинау,түсінік беру.

Бағалау

5 минутКері байланыс3 минут

  • «Бағдаршам » әдісі
  • 25- 20 балл “5 ” баға
  • 19- 14 балл “4 ” баға
  • 13- 10 балл “3 ” баға
  • Рефлекция «3:2:1» әдісі

  • Сабақта есінде қалған үш негізгі ұғым;
  • Сабақтағы сен үшін қызықты екі жағдай;
  • 3. Жаңа сабақ бойынша бір сұрақ.

    Үйге тапсырма:§15. № 5

    «Бағдаршам » әдісі.Оқушылар өз ойлары мен пікірлерін баяндайды.