Сабақтың тақырыбы: Химиялық элементтердің табиғи топтары. |
Мұғалімнің аты-жөні:Каргабаева .А.БКүні: |
СЫНЫП: 7 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
Периодтық кестенің құрылысының принципін түсіну.Д.И.Менделеевтің периодтық кестесінің заманауи құрылысын білу ,сипаттау.Периодтық кесте және ХЭПЖ туралы білімдерін қалыптастыру.Табиғи ұяластар түсінігін білу ,сілтілік металдар ,галогендер ,инертті газдарға мысалдар келтіру. |
Сабақ нәтижесі: |
Периодтық кестенің құрылысын біледі. Элементтердің топтарын біледі .Элементтердің табиғи топтарына мысалдар келтіре алады. Өздерінің білімдерін бағалай алады.және обьективті тұжырымдар жасай алады.Ақпаратты салыстыры ,талдай алады. |
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.Сілтілік металдар ,галогендер ,инертті газдарды кестеден көрсетеді . Ұяластар тобына жататын химиялық элементтердің қасиеттерінің ұқсас болатынын түсінеді. |
Тілдік құзіреттілік |
Периодтық кестенің құрылымы |
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс |
Ағылшын тілі , физика , |
Алдыңғы оқу |
Химиялық элементтердің периодтық кестесі |
Сабақтың жоспары |
Сабақтың кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс -әрекеті |
Ұйымдастыру кезеңдері.2 минут |
Оқушылармен сәлемдесу .Сыныпта қолайлы психологиялық климат қалыптастыру. |
Оқушылар бір-бірімен амандасады. |
Үй тапсырмасын тексеру 5 мин |
Желпуіш әдісі. Оқушылар алдарына таратылған түрлі –түсті қағаздан желпуіш жасап, сұрақтар жазады.Ортаға шығып сұрақтарын бір –біріне қояды.
|
Оқушылар сұраққа жауап береді. |
Топтарға бөлу 1 минут |
Түрлі –түсті қағазбен үш топқа бөлінеді. |
Топқа бөлінеді. |
Жаңа тақырыпты ашу. |
Берілген сөзжұмбақты шешу. |
Құпия сөзді анықтау. |
Білімді өзектендіру, жаңа тақырыпты түсіндіру. |
Мәтінмен жұмыс .Мұғалім оқушыларға оқулық және берілген мәтін бойынша постер құрастыруға тапсырма береді. |
Оқушылар постерді құрастырып ,қорғайды. |
Жаңа терминдер |
Оқушылар жазған жаңа терминді тақтамен салыстырып ,оқиды. |
Оқушылар жаңа терминдерді жазады
|
Жұптық жұмыс |
Ағылшын тілінде берілген тапсырмаларды орындайды. 1 нұсқа1 Fill in gaps the correct words Six Lithium Sodium Potassium Rubidium Calsium Francium 1) There are … alkaline metals 2) Alkaline metals … , … , … , … , … … .2 Are the sentences Nrue or Folse 1) Lithium is the lighetest of the alkaline metals . 2) Calsium halogens .2-нұсқа1 Fill in gaps the correct words .Bromide Halogen 1 ) … derivatives of salt .2 ) Liquid mercury … . 2 Are the sentences Тrue or Folse 1) The Kind of non metals – florine.2 )The most reactive alkaline metals is Sodium. |
Берілген тапсырмаларды орындап , бір –бірімен алмасып , тексереді. |
Оқулықпен жұмыс |
Оқулықта берілген тапсырмаларды орындауI- топ № 6 II-топ № 7 III –топ № 8 |
Оқушылар ауызша және тақтаға тапсырмалар орындайды. |
Топтық жұмыс |
«Пазл құрастыру » тапсырма орындау. Электрондық оқулықтан тапсырма орындайды |
Кескіндерді жинау,түсінік беру.
|
Бағалау
5 минутКері байланыс3 минут
|
«Бағдаршам » әдісі
25- 20 балл “5 ” баға
19- 14 балл “4 ” баға
13- 10 балл “3 ” баға
Рефлекция «3:2:1» әдісі
Сабақта есінде қалған үш негізгі ұғым;
Сабақтағы сен үшін қызықты екі жағдай;
3. Жаңа сабақ бойынша бір сұрақ.
Үйге тапсырма:§15. № 5
|
«Бағдаршам » әдісі.Оқушылар өз ойлары мен пікірлерін баяндайды.
|