Ғафу Қайырбеков. Ана тілі
Сабақтың тақырыбы:
Ғафу Қайырбеков. Ана тілі
Мектеп:
Күні:
Мұғалім:
Сынып:
Қатысқан:
Қатыпағандар:
Сабақта меңгерілетін
дағдылық мақсаттар
Өлеңді мәнерлеп оқуға, мазмұнын жүйелі түсінуге ықпал жасау. Қазақ тілінің қасиетін, құдіреттілігін өлең бойынша ашу арқылы оқушыларды таза сөйлеуге, тілді құрметтеуге тәрбиелеу, оқушылардың ой белсенділігін арттыру, сөздік қорын дамыту.
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар білуге тиісті:
Автордың өмірі мен шығармашылығы туралы біледі.
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:
Тақырып мазмұнын түінуі тиіс
Кейбір оқушылар білуге тиіс:
Автордың өзге де шығармаларын.
Бұрыннан бар білімдері
Тапсырмаларды сатылай кешенді талдауды біледі.
Жоспар
Жоспарланған
уақыттар
Жоспарланған уақыт (жаттығулар)
Ресурстар
Басталуы
Ұйымдастыру кезеңі
Мен саған сенемін
Әуен ойнап тұрады. Жұп құрып, бір- бірінің көздеріне қарап отырады. «Мен саған сенемін …» өйткені сен жақсы адамсың.
Қызығушылықты ояту
Ана тілі сөзіне түрлі ассосациялар ойлау.
Аңыз «Тілден қымбат қазына жоқ»
Даналардан шыққан сөз. Үш би.
Таныcтырылым.
Ортасы
Жаңа сабақ
А) Автор туралы қысқаша мағлұмат.
Ә) Өлеңді мәнерлеп оқу, түсіндіру.
Оқулықпен жұмыс.
Өлеңді іштей оқу, танысу.
Адасқан жолдар ойыны
4 топ әр шумақты өз ретімен құрастырып шығып, түсінгенін айтады.
Автор портреті.
Сергіту сәті
Жолдарыңа үңіліп,
Екі бақа жүгіріп,
Секіреді, бақ-бақ,
Ағаштарды аттап.
Олар ерте тұрады,
Беті-қолын жуады.
Оңға-солға шайқалып,
Бақылдайды ән салып.
Судан шіркей табады,
Өсіп үлкен болады.
Бақ-бақ, нақ-нақ,
Біздер айттық тақпақ.
Сергіту жаттығуы жазылған парақша
Аяқталуы
Біліміңді байқап көр.
І топ. Мақал мәтел айту.
ІІ топ. Өздері білетін өлең шумақтарын айту.
ІІІ. Нақыл сөздер.
Ана тілі туралы ән айту. Мен не айтқым келеді?
Қимылмен көрсетілген мақалдарды табу.
Басқа бәле тілден.
Бас кеспек болса да, тіл кеспек жоқ.
Өнер алды қызыл тіл.
Ең ащы да — тіл,
Ең тәтті де – тіл.
Өз ойыңды жеткізе біл.
Нақыл сөздің мазмұнын аш.
Тілге деген құрмет,
Елге деген құрмет.
«Таза мінсіз асыл сөз,
Ой түбінде жатады» демекші, көркем сөздерді пайдалана отырып, берілген сурет бойынша табиғатты шағын әңгіме арқылы баяндау.
Сөздік жұмысын жүргізу.
Үйге тапсырма: мазмұндау.
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау
көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау – оқушы білімін
тексеруді қалайша
жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс –
Денсаулық пен қауіпсіздікті
тексеру, АКТ
Рефлексия
Сабақтың мақсаты
мен оқу міндеттері
анық па?
Бүгін оқушылар не
үйренді?
Сабақ қалай өтті,
қандай деңгейде
өтті?
Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?
Не ұнады? | Неліктен? |
|
Дифференциялау
жоспарым жүзеге
асты ма?
Тапсырмалары
сәйкес болды ма?
Уақыт дәлдігі қалай
болды? Жоспарыма
қандай өзгерістер
енгіздім?
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау.
2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу.
2: Рефлексия.
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?