Фалес теоремасы
Автор: Кушкимбаева Фарида Ерахметкызы
Бағыты: Геометрия Бөлімі: Ашық сабақ Сыныбы: 8 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-01-05
Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға көмегім тиіп қалар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Көпбұрыштар. Төртбұрыштарды зерттеу | Мектеп: Талдысай ЖОББМ | |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Кушкимбаева Ф.Е | |
Сынып: 8 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: | Фалес теоремасы | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 8.1.1.7 . Фалес теоремасын білу және қолдану | |
Сабақтың мақсаты: | Барлық оқушылар: Фалес теоремасын біледі, түсінеді.Көптеген оқушылар: Есептер шығаруда Фалес теоремасын қолдана аладыКейбір оқушылар: Фалес теоремасын қолданбалы есептер шығаруда қолданады | |
Бағалау критерийлері: |
|
|
Тілдік мақсаттар: | Пәнге тән лексика мен терминология:бұрыш, ортақ қабырға, параллель түзулер, тең кесіндіДиалогқа қажетті тіркестер:-параллель түзулер дегеніміз………….-тең кесінділер дегеніміз ………………-теорема дегеніміз……………-дәлелдеу дегеніміз……….. | |
Құндылықтарға баулу: | Жалпыға бірдей еңбек қоғамы | |
Пәнаралық байланыс: | Тарих, физика | |
Алдыңғы білім: | -параллель түзулер-кесінділердің теңдігі |
Сабақ барысы:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы | 1.Қызығушылықты ояту2.«Ішкі және сыртқы шеңбер» әдісі бойынша оқушылар бір -бірлеріне сұрақтар қояды
3. Бүгінгі оқу мақсатын айқындау үшін оқушыларға проблемалық сұрақ қойылады: Берілген АВ кесіндісін тең үш бөлікке қалай бөлуге болады?(Оқушылар бүгінгі сабаққа байланысты мақсатын айқындайды) |
Интербелсенді тақта |
Сабақтың ортасы | Мағынаны тану.(интерактивті тақта арқылы мәлімет беру)
(оқушылар өздері теореманы дәлелдейді) Дескрипторлар:
Қалыптастырушы бағалау: « Бес сұрақ» әдісі(оқушылар сұрақтар дайындайды) Саралау: ресурс немесе мәтін бойынша саралаймынФалес теоремасын практикада қолдануға тапсырмалар беріледі:Топтық жұмыс:« Ротация » әдісі №1. Аспалы көпірді бекіту кезінде арқандарды орнату үшін үшбұрышты конструкция қолданылды. Бұл үшбұрыштың төбелерін АВС арқылы белгілеп, АВ ретінде конструкцияның 150 м болатын ең ұзын арқанын қабылдайық. Берілген конструкцияның көлденең бетінде (ВС қабырғасы) басқа арқандарды бекітуге арналған екі нүкте белгіленген, олар осы қабырғаны тең 3 бөлікке бөледі. Осы бекіту нүктелері арқылы өтетін арқандардың ұзындықтарын табыңыз, егер олар АВ қабырғасына параллель орналасқаны белгілі болса. Дескрипторлар:
Қалыптастырушы бағалау. «Бас бармақ» әдісімен бағалау. Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінемін. Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін. Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім. Кері байланыс: мұғалім оқушыСаралау: мақсатқа байланысты қолдану үшін берілген тапсырма№2. (жеке жұмыс) Берілген кесіндіні : 1) өзара тең төрт ;2) өзара тең бес кесіндіге бөліңізДескрипторлар:
Қалыптастырушы бағалау: оқушылармен жеке әңгімелесуСаралау : оқушыға жеке қолдау көрсету арқылы саралау№3. (жұппен жұмыс). Бұрыш қабырғаларымен шектелетін кесіндісі А нүктесінде 2:1 қатынасында бөлінетіндей етіп , бұрыштың ішкі А нүктесі арқылы өтетін түзу жүргізіңдер.Дескрипторлар:
Қалыптастырушы бағалау: «Көршіңді тексер» әдісіКері байланыс : оқушы оқушығаСаралау: оқушының дербестігі мен жауапкершілігі бойынша №4.(Өзіндік жұмыс). ВС кесіндісі берілген . Осы кесіндіні: 1) 1:2; 2) 2:3 қатынасында екі бөлікке бөліңдер.Дескрипторлар:
Қалыптастырушы бағалау: «Өзін-өзі » бағалауСаралау: оқушыға жеке қолдау көрсету №5. Оқушылардың алған білімін тексеру мақсатында «Проблемалық есеп» беремін, сонымен оқушылар сабақ басында келесі проблема қойғанбыз және енді шығарайық: Берілген АВ кесіндісін тең үш бөлікке қалай бөлуге болады?Дескрипторлар:-Фалес теремасын қолданадыҚБ: бірін-бірі бағалау. |
Интерактивті тақта,сызғыш, маркерлер, портреттер, флипчарт,оқулық |
Сабақтың соңы | Ой толғаныс: Кесте. Фалес теоремасын қаншалықты меңгергендігін кестеге толтырады (БББ)Үйге тапсырма: №3 , №4 | Оқушыларға БББ кестесін толтыру кестесі |
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
Топтық, жұптық, жеке жұмыстар арқылы өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады. Жұмыс жасау кезінде «Ротация » әдісі бойынша топтар басқа топтармен алмасып берілген тапсырмаларын толықтырып, өз ойларын жеткізіп отырды. Оқушылардың білімін саралау мақсатында өзіндік жұмыстарға тапсырмалар берілді. | Бес сұрақ әдісі бойынша оқушылар бір-біріне сұрақтар дайындады. Бір-бірімен жеке әңгімелесу арқылы бірін-бірі бағалады.Жұппен жұмыс кезінде көршісін көршіңді тексер әдісін қолдандым. Өз бетімен жұмыс кезінде оқушылар өз шамаларына қарай өзін-өзі бағалады. | АКТ қолдану ережесімен және жеке, жұппен жұмыс, топтық жұмыс жасау ережелерін сақтау |
Сабақ бойынша рефлексия |
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
1.Топтық, жұптық, жеке жұмыстар арқылы өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады. өкіл әдісі бойынша өкілдерге топтардың жұмысы бойынша түсіндіру кезінде тапсырмалар берілді. Оқушылардың білімін саралау мақсатында өзіндік жұмыстарға тапсырмалар берілді. | 1.Оқушылардың қажетті білімдерін Санитарлық — білу мақсатында ашық сұрақтар гигиеналық беріледі ережелерді 2. «111» стратегиясы сақтау. 3.Медальдар арқылы марапаттау Техникалық- 4.Кері байланыс .«Ұялы телефон қауіпсіздікарқылы смс хабарлама» ережелерін сақтау. |
Материалды сайттан тегін жүктеу
Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!
Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.