Есепті теңдеу құру арқылы шығару

0
322
Сабақтың тақырыбыЕсепті теңдеу құру арқылы шығару. СілтемеМатематика оқулығының әдістемесі,ғаламторСабақтың жабдығықосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, кестелерМақсаты Есепті теңдеу құру арқылы шығару қабілетін қалыптастыру,есептеу дағдысын жетілдіру. Мұғалімнің әрекетіОқушының әрекетіТопқа бөлуҚиындылар арқылы топқа бөлемінЫнтымақтастық атмосферасыКүн жарығын алақанға саламын.Жүрегіме басып ұстай қаламын.Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді,Болып кетер сонда дереу жан-жағым.Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады.Бағалау парақшасымен таныстыруӘр топқа бағалау парағын таратамыз. Онда жалпы бағалау жүйесі мен ұпай көрсеткіштері көрсетілген.Оқушылар бағалау нұсқаларымен танысадыҮй тапсырмасын пысықтау№6Жаңа сабақ №1 ауызша№2 топпен жұмыс№3 Есепті шығар а)Жәшікте бірнеше килограмм алма болды. Жәшіктен алма алынғаннан кейін, онда тағы алма қалды.Бастапқы жәшікте неше килограмм алма болған? Шешуі:х-8=13 13+8 х=21 21-8=13 Жауабы: бастапқы шәшікте алма б)Айғаным 3 қорап айран мен 64 теңге тұратын бір нан сатып алды.Барлық қорап айран неше теңге тұрады?Сызбаға қарап,теңдеу құрастыр.Х х х 64 теңге

514 теңгеY Өткен материалдармен жұмыс. №4 есеп Суреттен параллель және перпендикуляр түзулер мен кесінділерді тап. № 6 тапсырма. Оқушылар өз бетінше орындай отырып дұрыс-бұрыстығын тексереді. №7 тапсырмаКуб мәндерін есепте. 8 -506= 9-67 0 94 857-9 10- 534= 2+4 000 10 009-8

Сергіту сәті«Жалғастыр» ойыныОқушылар өлшем бірліктерге байланысты есептерОй толғаныс№8 тапсырма Есепке нұсқау. 1- машина 1 доп+2 текше 1 машина+ 1 текше 2 доп 1 машина 1 доппен және 2 текшемен алмастырамыз,сода: 1 доп+ 2 текше +1 текше 2 доп,әр бөліктен бір –бір допты алып тастайсыз: 3 текше 1 доп. Есептің бастапқы шарты бойынша, 1 машина 3 текше+ 2 текше, яғни, 1 машина 5 текше. Шығармашылыққа тапсырма Айдостың есебіАйдос 5 дүкенге кіріп, қалтасындағы бүкіл ақшасын жұмсайды. Әр дүкенде, сол дүкенге кірер кездегі ақшасының жартысынан 1 теңге артығын жұмсайды. Айдостың үйінен шығар кезде қалтасында қанша теңге бар еді?

Айдос соңғы дүкеннен шыққанында ақшасы мүлдем қалмағанына қарағанда, сол дүкенге кірерде жартысы 1 теңге болатын ақшасы бар деген сөз. Яғни екі теңгесі қалған еді. Мұнан алдыңғы дүкендерге кеткен ақшаны есептеу үшін бұл ақшаларға 1 теңге қосып, 2 ге көбейтсек, Айдостың әр дүкенге кірер кезде қалтасында қанша ақша болғанын табамыз.

4- дүкенде: 2 (2+1)= 6 теңге

3- дүкенде: 2 (6+1)= 14 теңге

2- дүкенде: 2 (14+1)= 30 теңге

1- дүкенде: 2 (30+1)= 62 теңге

Үй тапсырмасы №5 . Оқушылар күнделіктеріне жазады БағалауКері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек»Бағалау парақшасын толтырадыКері байланыс