Екі таңбалы сандарды салыстыру
Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады
Екі таңбалы сандарды салыстыру
Автор: Макытаева Толкын Турсынгазиевна
Бағыты: Математика Бөлімі: Ашық сабақ Сыныбы: 1 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-01-02
Материал туралы қысқаша түсінік
1 сынып ұстаздарына
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспардың атауы: 2.А. 20 көлеміндегі сандарды қосу және азайтуСынып : 1 «Ә»Сабақтың тақырыбы : Екі таңбалы сандарды салыстыру.Күні: 22.11.2018 | Мектеп: №25 орта мектеп Мұғалімнің аты-жөні: Макытаева. Толкын Турсынгазиевна Қатысқандар:
Қатыспағандар: жоқ |
Оқу мақсаттары: | 1.1.1.2. Екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру .1.5.2.2. «+», «-», «=» белгілерін пайдалану. |
Сабақтың мақсаты | а) Екі таңбалы сандарды оқиды, жазады, салыстырады және. «+», «-», «=» белгілерін пайдаланады.в) 20 көлеміндегі сандардың құрамын біледіс) Суретке қарай отырып өз бетімен есеп құрастырады. |
Бағалау критерийі
Ойлау деңгейінің деңгейі:Білу.Түсіну.Қолдану.Талдау. |
«+», «-», «=» белгілерін орынды пайдалана алады;Екі таңбалы сандарды оқиды , жазады, салыстырады; |
Тілдік мақсаттар | Ондық, бірлік. |
Құндылықтарға дамыту | Құрметтеуге, бірінің сөзін бірі тыңдауға үйрету; |
Пәнаралық байланыс | Музыка «Көңілді күн» әні сергіту сәтінде пайдаланамын. |
АКТ қолдану дағдылары | Интербелсенді тақтамен жұмыс. |
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
Сабақтың басы
3— мин |
Психологиялық ахуал.Математика керек әр күнге,Математика қажет өмірдеМатематиканы оқимызМиымызға тоқимыз Топқа бөлу:
1топ үшбұрыш2-топ тіктөртбұрыш3-топ шаршы |
Шаттық шеңбер Геометриялық пішіндер |
Білу
Сабақтың ортасы: 27 мин Талдау |
Оқушылармен өткен сабақтар бойынша тапсырмалар.Алманың суреті бар қағазда тапсырмалар.«Алма кетті домалап..» ойынын ойнату. Ойынның шарты: Алма кетті домалап,Өзен бойын жағалап,Кім алманы қуады,Сол алманы алады,- деп мұғалім кезегі келген оқушыға алманы береді. Алманы алған оқушыға тапсырманы оқып беру.Ойынды алудағы мақсатым: оқушының оқуға деген қызығушылығы арттыру, оқушы сандардың айтылуын, жазылуын, құрамын пысықтату.Топтық жұмыс: Белсенді оқыту түрі: Нұсқау беру жəне айту.1-топқа: Қарлығаш пен Асхаттың қарындаштарын сана, салыстыр.2-топқа: 1-ден 20ға дейінгі сандардан сандық сәуле құрастыр.3-топқа: Машиналарда жазылған сандарды салыстыр.Дескриптор: 1-ден 20-ға дейінгі сандарды салыстырады, жазады.Сандық сәуле құрастырады.Артық,кем, тең белгісін қоя алады.ҚБ:»Отшашу» әдісі арқылы бағалаймын.
Ширату жаттығуы: «Көңілді күн» Жұппен жұмыс:Саралау әдісі «Қорытынды» тәсілі.Барлық оқушылар бір тапсырманы орындаса да олардың нәтижелері әртүрлі боладыОқушыларға тапсырмалар тарату. Жұппен орындауын қадағалау. Орындалған тапсырманы тақтадағы қалтахатка салу.ҚБ: «Смайлик» бағалаймын. Ойын: «Артық, кем,тең»Сөйлеу кезінде “артық”, “кем”, “тең” сөздерін қолдану дағдысын бекітуге арналған ойын ұйым-дастырыңыз. Тірек сөздермен әмір беретініңізді айтыңыз.“Артық!” деп әмір бергенде — оқушылар аяқтарының ұшына тұрып, қолын жоғары көтеруі тиіс.“Кем!” деп әмір бергенде — оқушылар жүрелеп отырады да, тізесін қолымен құшақтайды.“Тең!” дегенде — оқушылар қолдарын жанына қойып түзу тұрады. |
Қарындаштар Сандық сәуле сызылған кесінді парақтар. Бейне ролик |
Сабақтың соңы2 минут | Рефлексия |
Кеменің суреттері |
Қосымша ақпарат | ||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс |
Топтық жұмыс Жеке жұмысҰжымдық жұмысЖұптық жұмыс | Бағалау. Мадақтау, жетістік баспалдағы, жапалақ, бағдаршамбасбармақ | 1. Дүниетану, әдебиеттік оқу, еңбекке баулу2. АКТ арқылы |
Материалды сайттан тегін жүктеу
Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.