Екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмі

0
258

***Дайындық кезең( жаңа білімге)

4- слайд

Ө.Қ.Б.

1-тапсырма « Тексерейік»

№1 конверттегі тапсырма:

«Үй тапсырмасын тексереміз

Дәптердегі 14-бет 3 тапсырма .Теңдеуді шеше алдың ба?» -депті

Өзің-өзі тексеру, бағалау.

(бағдаршам көзімен)

Мұғалім:

Көк фишкамен бағалайды.

М:Дұрыс 1-тапсырмадағы жарыста  бәріміз

жетістікке жеттік. Жарайсыңдар!

Слайд 5

№2 конверттегі тапсырма:

Ұ.Қ.Б

2-тапсырма « Санайық»

Балалар, тапсырмада былай депті :

«Бірліктерді ағылшын тілінде,ондықтарды қазақ тілінде жатқа айтыңдар».

– Ал, кеттік!

Мұғалім: Өте жақсы!

Қара фишкамен жетістіктерін бағалайды.

 Мұғалім бақылайды, бағалайды

.

6-слайд

Ж.Қ.Б.

3 –тапсырма «Табайық»

№3 конверттегі тапсырмада:

« Ауызша қосу, азайтуды білесің бе? Онда «Жұбыңды тап» ойынын ойна»

Мұғалім өрнек пен жауапты тез таратып береді.

1-жұпта «Өрнектер»

2-жұпта  «Жауаптар»

28+31        59

85-12         73

44+26        70

98-44         54

96-43         53

24+12        36

Мұғалім:

Қонақтар бақылап бағалайды. Дұрыс болса, қол шапалақтайды 3 рет.

Мұғалім жетістіктерін қызыл фишкамен бағалайды.

 8-слайд

СЕРГІТУ СӘТІ

 *** Өзектендіру

 Мақсат қою (проблемалық жағдай).

Жазбаша есептеу алгоритмін тұжырымдау, анықтау.

10- слайд Ұ.Ө.Қ.Б. № 4 конверттегі  тапсырмалар.

 

Тақтамен жұмыс

1.Мұғалім:

Кәне, кім тақтаға шығады?

( 2 оқушы шығады).

Ұжымдық бағалау

«Тақтада екі таңбалы сандарды ауызша есептеуді  түсіндіре отырып алгоритм

бойынша шығарыңдар 

 

2. Дәптермен жұмыс

Дәптердегі 14-беттегі №1 тапсырманы жазбаша есептеп шығарыңдар:

 Екі таңбалы сандар, жазбаша есептеулер тəсілдерін жазу( бағандап).

1,2-ші өрнекті 1-ші қатар. 3,4-ші өрнекті 2-ші қат

11-слайд бойынша тексеру

Өзара тексеру. Бір-бірінің дәптерін тексереді, жетістігін бағалайды жет

 

Мұғалім: Тақтадағы өрнекті жазбаша түсіндіріп орындауға 2 оқушы шығады

Оқушы:Екі таңбалы сандарды алгоритм бойынша жазбаша тəсілмен қосуды

жəне азайтудың тəсілдерін түсіндіреді.

.

Ұжымдық  тексеру..

Мұғалім:Сары фишкамен

бағалайды.