ь дыбысы, ь дыбысын таныту, меңгерту, бастауыш сыныпқа сабақ

0
75

Сабақтың тақырыбы: ь дыбысы мен әрпі
Сабақтың мақсаты: ь дыбысын таныту, меңгерту
Сабақтың міндеті:
1. ь дыбысы бар сөздерді буынға бөлдіріп үйрету, ь дыбысының жіңішкелік белгісі екенін меңгерту
2. ь дыбысы бар сөздерді буынға бөліп жаза алуға, сөз ішінде жіңішкелік белгіні дұрыс пайдалануға дағдыландыру
3. Оқушылардың логикалық ойлауын дамыту
Сабақтың түрі: жаңа
Әдісі: түсіндіру, жұмбақ жасыру, көрнекілік
Көрнекілігі: ь белгісі кездесетін заттар суреттері
Сабақтың барысы
I. Ұйымдастыру
– Оқушылармен амандасу
– Сабаққа зейіндерін аудару
– Партада дұрыс отыруларына көңіл бөлу
II. Өткенді пысықтау
– Өткен сабақта қандай дыбыспен таныстық?
– Ч дыбысы сөздің қай жерінде кездеседі?
– Ч дыбысы бар қандай сөздерді білеміз?
III. Жаңа сабақ
Мақсаты: жаңа ь дыбысын таныстыру, оның орыс тілінен енген дыбыс екенін айтып өту
1) мағынаны тану
– ь – жіңішкелік белгісі деп аталады. Ол сөздің ортасында және соңында кездеседі. ь дыбысы бар сөз жіңішке айтылып айтылады. ь дыбысы орыс тілінен енген дыбыстардың бірі.
2) жұмбақ жасыру
– Темір аяқты,
Ағаш таяқты (циркуль)
3) ь дыбысы кездесетін сөздермен таныстыру
Мақсаты: ь дыбысы кездесетін сөздердің айтылу ерекшелігін меңгерту
– лагерь, рояль, альбом, циркуль, фильм, рельс, коньки, компьютер
– Сөздердің мағыналарын түсіндіру
Лагерь – балалардың демалыс орны
рояль – музыкалық аспап
альбом – сурет салатын арнайы дәптер, фото сақталатын арнайы жабдық
циркуль – өлшеуіш құрал
фильм – кино
рельс – пойыз жолы
коньки – сырғанақ жабдығы
компьютер – техника
– ь дыбысы ортада айтылып тұрған сөзді тапқызу
– ь дыбысы аяғында кездесетін сөздерді тапқызу
– осы сөздерді буынға бөлдіру
– 1 буынды сөзді тапқызу
– 2 буынды сөзді тапқызу
– 3 буынды сөзді тапқызу
4) Суретпен жұмыс
Мақсаты: сөздік қорларын байыту, ойлау кеңістіктерін кеңейту
Сурет бойынша әңгіме құрастыру: Лагерь суреті беріледі. Осы суретке байланысты мәтін құрату
– мәтінде неше сөйлем бар екенін анықтату
5) Оқулықпен жұмыс
Мақсаты: Өлең жаттату арқылы есте сақтау қабілеттерін дамыту
– «Лагерь жыры» өлеңін оқу
– Өлең не туралы екенін түсіндіру
– Өлеңді жаттату
6) Дәптермен жұмыс
– ь әрпінің жазылу түрін көрсету
– Ауада жазу
– Тақтаға жазу
– ь әрпіне берілген сөздерді жаздыру
– диктант жаздыру
ь, лагерь, альбом, фильм, коньки, циркуль, компьютер. Балалар жазда лагерьге барды. Оқушылар лагерьде қызықты ойындар ойнады.
IV. Сабақты қорытындылау
– Біз бүгін қандай дыбыспен таныстық?
– Оның жазылу түрін кім көрсетеді?
– ь дыбысы сөздің қай жерінде кездеседі?
– Дидактикалық ойын: «Жоғалған буындар»
….. – бом, ла -….., ро -…..,….. – ки
Мадақтау

Кері қайту