Дәмді әрі пайдалы

0

1 бет

ОҚО. Мақтарал ауданы Асық ата кенті Н.Төрекұлов атындағы №121 ЖОМ бастауыш сынып мұғалімі Боранбаева Жанар Усипбековна
Пән: дүниетану Сынып: 1 Сабақтың тақырыбы: Дәмді әрі пайдалы

2 бет

Ыл

1.1.1.4. Тауар-ақша қатынасының қарапайым түрлерін түсіндіру1.1.1.5. Тұтыну заттарына деген өз қажеттіліктерінің құрылымын, олардың қайдан келетінін анықтау
Оқу мақсаты:
Барлық оқушылар:дұрыс тамақтану туралы біледі.Көптеген оқушылар: тауар-ақша қатынасының қарапайым түрлерін түсінеді.Кейбір оқушылар: тұтыну заттарына деген өз қажеттіліктерінің құрылымын, олардың қайдан келетінін анықтай алады.
Сабақ мақсаты:
Бағалау критерийлері
Тілдік мақсат
Қалай дұрыс тамақтану керектігін біледі. Дұрыс тамақтану ережесін құрастыра алады.
Пәнге тән лексика мен терминология:Дұрыс тамақтану, ұлттық тағамдар

е

3 бет

Пән аралық байланыс
Жаратылыстану, сауат ашу
Құндылықтарды дарыту
Ұлттық тағам мен отандық өнімдерді насихаттау арқылы патриотизмге жетелеу.
Бастапқы білім
АКТ қолдану дағдылары
Зерттеуге, ізденуге, сын тұрғысынан ойлау дағдыларын қалыптастыру.
Тағам түрлерін біледі.

4 бет

Ыл
Белсенді оқудағы әдіс -тәсілдерім
Белсенді оқу оқушылардың белсенді қызметпен айналысып, алған білімдерін есте сақтап, оны қолдана алуын қамтамасыз ететініне көз жеткізе отырып, өз жоспарымда бірнеше белсенді әдістерді пайдаландым
Оқулықпен жұмыс(ТЖ)«Досқа көмек» әдісі мұнда мәтін оқылып сұрақтарға жауап беріледі.Дескриптор: -Русланға қалай көмектесуге болатынын біледі.- Оған қалай дұрыс тамақтануға болатынын түсіндіреді.
(Ұ) Жағымды ахуал Шаттық шеңбері“Сиқырлы дорба” әдісі арқылы топқа бөлуІ-топ: Қазақ халқыІІ- топ: Орыс халқыІІІ-топ: Өзбек халқыІҮ- топ: Татар халқы

( М К, Ұ) «Кинометафа» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашамын. Балаларға пайдалы және зиянды тамақтар туралы мәлімет беремін.Дескриптор:-Адам денсаулығы үшін дұрыс тамақтанудың маңызын біледі. -Дұрыс тамақтану аpқылы адам ағзаға қажетті заттаpды алатынын түсінеді..
(ЖЖ) «Сәйкестендіру»әдісі бойынша бір жағына ұлт өкілдерін, ал екінші жағына ұлттық тағамдарын сәйкестендіреді.Дескриптор:- Қазақстанда тұратын әр ұлт өкілдерін біледі. -Олардың ұлттық тағамдарын айта алады.

5 бет

(Ұ) Сергіту сәті “Көңілді күн” әуені арқылы би қимылын жасайды.

Дәптермен жұмыс.“Орындап көр” әдісіДескриптор: -Тамақтану ережесін құрайды.

«Дүкенде» ойыны.Осы ойын арқылы оқушылар дүкеннен түрлі тағамдарды сатып ала алады.Дескриптор: -Тауар ақша айналымы туралы біледі.-Пайдалы, зиянды тағамдарды ажырата алады.

6 бет

.
Критериалды бағалау
Қалыптастырушы бағалау
.

.

Кері байланыс «Пирамида» әдісі арқылы кері байланыс жүргіземін.

РесурстарОқулық ,дәптер, суреттер, бейнетаспа

7 бет

Саралау –Оқушыларға сабақтың басында “Сиқырлы дорба” әдісі арқылы топта тез біріктіруді “Кинометафа” әдісі арқылы оқушыларды тақырыпты меңгертуге “Досқа көмек әдісі” арқылы оқушылардың ойлау, іздену қабілеті артты, “Дүкенде” ойыны арқылы балалардың нақты жауап беруіне баулыдым.
Бағалау Әр тапсырма барысында қалыптастырушы бағалауда «жарайсың», «тамаша», «керемет» сөздерімен және түрлі түсті жалауша арқылы жүзеге асырамын.
Денсаулық қауіпсіздік техникасының сақталуыСабақ өту барысында өмір қауіпсіздікережесін сақтауын , ресурстарды пайдалануда мұқият болуын ескертемін.

8 бет

Ықшамсабақтың сабақ жоспарлауға ықпалы

Рефлексия Дәстүрлі сабаққа қарағанда, белсенді оқу әдістері арқылы күтілетін нәтижеге қол жеткізетіндігімді түсіндім.Қарым-қатынас жасау дағдыларымен тапсырма беруде бағыттаушы болуды үйрендім.Бағалау критерийі бойынша оқушылардың оқу жетістіктерінде өзін-өзі бағалауды үйрендім.Саралау жұмыстарына көбірек көңіл бөліп, жетекшім мен әріптестерімнен тимді сұрақтар қою мен модельдеуді түсіндім.

9 бет

Назарларыңызға рахмет!