Сабақ: Информатика |
Мектеп: |
Күні: |
Мұғалім есімі: Наурызбаева А.А. |
Сынып 5 |
Қатысқандар саны: 12 |
Қатыспағандар саны 0 |
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
Блокнот және калькулятор бағдарламасын таныстыру арқылы онымен жұмыс жасай білуді үйрету. |
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар |
|
Жасалу жолын біледі, түсінеді, құрастыраалады. |
|
Оқушылардың басым бөлігі |
|
Сөздерді ажырата алады. |
|
Кейбір оқушылар |
|
Талдау жасай алады. |
Тілдік мақсат |
Оқушылар бірігу арқылы жасалған сөздер-ді таба алады, мағнасын түсінеді, мәтін құ-растыра алады
…. (істей алады)
|
|
Негізгі сөздер мен тіркестер |
|
Біріккен сөздер, туынды сөздер |
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
|
Талқылауға арналған мақсаттар: |
|
Екі түбірдің бірігүінен жасалып, жаңа мағы-налы сөз шығатынын түсінеді. |
|
Сіз неліктен…. екенін айта аласыз ба? |
|
Жаңа сабақ |
|
Жазылым бойынша ұсыныстар: |
|
|
Алдыңғы оқу – жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздер. |
Жоспар |
Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз ) |
Ресурстар |
Жоспарланған уақыт – 45 мин |
|
|
Басталуы 5 мин
9 мин
|
Психологиялық ахуал:Шаттық шеңберге тұрғызу. Блокнот, калькулятор тақырыбына сәйкес оқушылар 2 топқа бөлінеді. І бөлім «Ой қозғау» Үй жұмыстарын тексеру. «Сіз білесіз бе?» әдісі бойынша үйтапсырмасына жауап береді. ( жеке жұмыс) |
Тест сұрақтары |
Ортасы 3 мин
6 мин
10 мин
10 мин
|
Жаңа сабақ: «Презентация» 1 слайд: Ақтөбе, Үштөбе, Сырдария, Болатбек, Көкшетау.Сұрақ қою:— Бұл қандай сөздер?— Бұл сөздерде қандай ұқсастық бар?— Сөздер қалай жасалған?2 слайд: Екі немесе одан да көп сөзден бірігіп, жаңа лексика- лық мағына беретін сөздер жасалады. Жаттығу жасау:3 слайд: 376- жаттығу-жеке жұмыс: «Галереяға саяхат» «Кім жылдам?».
берілген уақыт ішінде оқушылар галереядағы сөздер-
ден бір сөзден алып, сөйлем құрайды
тапсырманың мақсаты: кім жылдам және кім көп сөз
қолданады
оқушылар тізбектеп оқиды
Шекара, жолбарыс, қалжыңбас, меймандос, алабота, алабұға, әнеугүні, жазғытұрым, демалыс, еңбекақы,Жезқазған, Әзімхан, көкжиек.4 слайд: 377- жаттығу- жұптық жұмыс: «Кластер құру» 1 жұп- бірігу тәсілмен жасалған құс аттарын жазыңдар 2 жұп- бірігу тәсілмен жасалған аң аттарын жазыңдар 3 жұп- бірігу тәсілмен жасалған жер аттарын жазыңдар
1 жұп 2 жұп 3 жұп
Жұппен шығып өз жұмыстарын қорғайды.
Сергіту сәті-интербелсенді тақта
5 слайд: 381- жаттығу-топтық жұмыс 1 топ 2 топ Өлеңнің бірінші шұмағы- Өлеңнің екінші шұмағы- мен жұмыс. мен жұмыс.
Мәнерлеп оқыңдар
Өлеңге ат қойыңдар
Туынды сөздерді тауып, жасалу жолын түсіндіріңдер
Қарамен жазылған сөздердің мағынасын анықтаңдар
|
Интербелсенді тақта. Постер, маркер,өлең шұмақтарыжазылған плакат,сөздер жазылғанкарточкалар, қа-зақ тілі кітабы. |
Аяқталуы 8 минут Үйге тапсырма беру.
Сабақты бағалау.
рефлексия
|
6 слайд: 182 бет – ереже жаттау 183 бет – 379 жаттығу
7 слайд: Формативті бағалау Критериалды бағалау
8 слайд: «Алма ағашы» Қызыл алма- түсінбедім Сары алма- жартылай түсіндім Жасыл алма- бәрі түсінікті
|
Бағалау парақта-ры, алма ағашы,алма суреттері. |