Блокнот және Калькулятор. Сандық ақпаратты өңдеу.

0
Сабақ: Информатика Мектеп: Күні: Мұғалім есімі: Наурызбаева А.А. Сынып 5 Қатысқандар саны: 12 Қатыспағандар саны 0 Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Блокнот және калькулятор бағдарламасын таныстыру арқылы онымен жұмыс жасай білуді үйрету. Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар Жасалу жолын біледі, түсінеді, құрастыраалады. Оқушылардың басым бөлігі Сөздерді ажырата алады. Кейбір оқушылар Талдау жасай алады. Тілдік мақсат Оқушылар бірігу арқылы жасалған сөздер-ді таба алады, мағнасын түсінеді, мәтін құ-растыра алады

…. (істей алады)

Негізгі сөздер мен тіркестер Біріккен сөздер, туынды сөздер Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Талқылауға арналған мақсаттар: Екі түбірдің бірігүінен жасалып, жаңа мағы-налы сөз шығатынын түсінеді. Сіз неліктен…. екенін айта аласыз ба? Жаңа сабақ Жазылым бойынша ұсыныстар: Алдыңғы оқу – жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздер. Жоспар Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз ) Ресурстар Жоспарланған уақыт – 45 мин Басталуы 5 мин

9 мин

Психологиялық ахуал:Шаттық шеңберге тұрғызу. Блокнот, калькулятор тақырыбына сәйкес оқушылар 2 топқа бөлінеді. І бөлім «Ой қозғау» Үй жұмыстарын тексеру. «Сіз білесіз бе?» әдісі бойынша үйтапсырмасына жауап береді. ( жеке жұмыс) Тест сұрақтары Ортасы 3 мин

6 мин

10 мин

10 мин

Жаңа сабақ: «Презентация» 1 слайд: Ақтөбе, Үштөбе, Сырдария, Болатбек, Көкшетау.Сұрақ қою:— Бұл қандай сөздер?— Бұл сөздерде қандай ұқсастық бар?— Сөздер қалай жасалған?2 слайд: Екі немесе одан да көп сөзден бірігіп, жаңа лексика- лық мағына беретін сөздер жасалады. Жаттығу жасау:3 слайд: 376- жаттығу-жеке жұмыс: «Галереяға саяхат» «Кім жылдам?».

  • берілген уақыт ішінде оқушылар галереядағы сөздер-
  • ден бір сөзден алып, сөйлем құрайды

  • тапсырманың мақсаты: кім жылдам және кім көп сөз
  • қолданады

  • оқушылар тізбектеп оқиды
  • Шекара, жолбарыс, қалжыңбас, меймандос, алабота, алабұға, әнеугүні, жазғытұрым, демалыс, еңбекақы,Жезқазған, Әзімхан, көкжиек.4 слайд: 377- жаттығу- жұптық жұмыс: «Кластер құру» 1 жұп- бірігу тәсілмен жасалған құс аттарын жазыңдар 2 жұп- бірігу тәсілмен жасалған аң аттарын жазыңдар 3 жұп- бірігу тәсілмен жасалған жер аттарын жазыңдар

    1 жұп 2 жұп 3 жұп

    Жұппен шығып өз жұмыстарын қорғайды.

    Сергіту сәті-интербелсенді тақта

    5 слайд: 381- жаттығу-топтық жұмыс 1 топ 2 топ Өлеңнің бірінші шұмағы- Өлеңнің екінші шұмағы- мен жұмыс. мен жұмыс.

  • Мәнерлеп оқыңдар
  • Өлеңге ат қойыңдар
  • Туынды сөздерді тауып, жасалу жолын түсіндіріңдер
  • Қарамен жазылған сөздердің мағынасын анықтаңдар
  • Интербелсенді тақта. Постер, маркер,өлең шұмақтарыжазылған плакат,сөздер жазылғанкарточкалар, қа-зақ тілі кітабы. Аяқталуы 8 минут Үйге тапсырма беру.

    Сабақты бағалау.

    рефлексия

    6 слайд: 182 бет – ереже жаттау 183 бет – 379 жаттығу

    7 слайд: Формативті бағалау Критериалды бағалау

    8 слайд: «Алма ағашы» Қызыл алма- түсінбедім Сары алма- жартылай түсіндім Жасыл алма- бәрі түсінікті

    Бағалау парақта-ры, алма ағашы,алма суреттері.