Балабақша сабақ жоспары: Мысық пен торғай

0

Күн тәртібі Уақыты Дүйсенбі Сейсенбі Сәрсенбі Бейсенбі Жұма

Балаларды қабылдау
Ата-аналармен әңгімелесу

Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. )

Таңертеңгі гимнастика (5 мин) 7.30-8.00

Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: отбасы дәстүрлері туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату.
Үстел үсті, саусақ және т.б. ойындар. Құрылыс ойындары

«Қуыршақтарға үй құрастырамыз». Фотосуреттер қарастыру «Құстар түрлері».
Фотосуретте бейнеленген отбасы мүшелерін атау. Саусақ жаттығуы «Құстар қанат қағады » «Қай құс немен қоректенеді» дидактикалық ойын.
Жаттығулар кешені №10
Таңғы ас 8.30 8.50 Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі.
Ойындар, Ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық 9.00 9.15 Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар
«Әр құсқа өз орны » дидактикалық ойын
«Қандай құстарды білесіздер?»
Қимылды ойын «Жапалақ» Ненің басы, ненің аяғы дидактикалық ойын.
Сөздік ойын
«Қимылын көрсет»

Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі 9.00 9.20

10.00-10.20 Дене шынықтыру
Түрлі қимылдарды түрлі қарқында музыкалық сүйемелдеу: ырғақты жүру, жеңіл жүгіру. Мұзды жолдармен өздігінен сырғанау. Екі аяқтың ұшымен итеріліп, орташа биіктікке секіру.

Сөйлеуді дамыту
Тілдің қарқынын өзгерту біліктерін бекіту. Құстар туралы тақпақ оқу. Құстарға қамқор болуға тәрбиелеу.

Сурет салу
Пішіні дөңгелек заттардың суретін салу және пішінін ескере отырып, қарындашпен бояу дағдыларын бекіту. Құстың суретін салып, денесінің пішінін (сопақ), бөліктерін көрсетуге үйрету.

Құрастыру Құрылыс материалдарының негізгі бөліктерін, олардың бөлшектерін атауға үйрету, оларды көлемі, түсі бойынша ажырата білуге баулу.

Аппликация
Қайшыны дұрыс ұстау, кесу, бөліктерді мұқият жапсыру дағдыларын бекіту. Бөліктерді дұрыс орналастырып және оларды мұқият жапсырып, суретті құруға үйрету.

Ертегілер елінде

.
. Денешынықтыру
Шашырап жүру және жүгіру. Екі аяқтың ұшымен итеріліп, орташа биіктікке секіру. Алақан мен табанға сүйеніп төрт тағандап еңбектеу.

ҚМҰҚ
Сандарды ретімен атау біліктерін дамыту. Сезім мүшелерінің (көру, есту, иіс сезу) көмегімен санау дағдысын дамыту.

Музыка
Шығарманың бөлімдерін ажырата білуге үйрету. Әртүрлі сипаттағы әндерді орындау біліктілігін жетілдіру. Қозғалысты өзгерту, шапшаңдық пен ептілік таныту біліктіліктерін дамыту.
Көркем әдебиетСурет бойынша құстар туралы шағын әңгіме құрастыру.Құстарға деген сүйіспеншіліктерін арттыру, оларға қамқорлық жасауға тәрбиелеу.

Жаратылыстану
Табиғаттағы маусымдық өзгерістер қыс, мезгілінде табиғатты бақылау дағдыларын дамыту. Қыс мезгіліндегі ауа райының жағдайларын бақылау және бақылаулардың нәтижелерін табиғат күнтізбесіне белгілеу дағдыларын жетілдіру.

Шебер қол
Ақ ұлпа қар

Денешынықтыру
. Жетекшінің ауысуымен, қарқынды жылдамдатып және ақырын жүгіру. Биіктігі 5-10 см 2-3 заттың үстінен кезектесе секіру. Допты жоғары лақтыру, еденге ұру және оны екі қолымен қағып алу.

Қоршаған ортамен танысу
Балаларды
заттық әлеммен таныстыру және онымен әрекет жасау дағдыларын қалыптастыру. Жақын маңайдағы заттарды ажыратып, атай білу біліктерін жетілдіру.

Серуен:
10.25-11.30 Аула сыпырушының еңбегін бақылау.
Бақылау.
Үлкендердің еңбегі туралы білімдерін кеңейту. Олардың еңбегін бағалай білуге үйрету.

Аула сыпырушыға қыста қандай еңбек құралдары керек? (күрек,сыпырғыш, шелек)
Ол қыста қандай жұмыс істейді? (жолдағы қарды тазалайды)
Аула сыпырушының еңбегі қажет пе? (Балабақша ауласы таза болуы үшін керек)

Серуеннен оралу Балалардың реттілікпен киімдерін шешуі, дербес ойын әрекеті .
Түскі ас 11.30-12.30 Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі.
Сон 12.30-15.00 Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату.
Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары 15.00-15.30 Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру.
Білімді кеңейту және мәдени-гигеналық дағдыларды орындау.
Ойын- жаттығу : Ұзын құлақ сұр қоян
Естіп қалып сыбдырды.
Ойылы,қырлы жерлермен.
Ытқып ытқып жүгірді.
Бесін ас 15.30-16.00 Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс
Ойындар, дербес әрекет

Баланың жеке даму картасына сәйкес бестін асы

16.00-16.20

«Еркін ойындар»
құрылыс материалдарымен және конструкторлармен ойындар. Ойын – жаттығу «»
Альбомдар, сюжетті картиналар қарастыру,
Ірі құрылыс материалдарымен ойындар.
Ойын «Кімнің заттары?» (жақын адамдарының заттарын анықтау);
Суретті кітапшаларды бояу, пазлдар, мозаика және т.б.
сюжеттік ойыншықтармен ойындар,
ертегі оқып беру;
үстел үсті театры және т.б.

Жыл мезгілі туралы әңгімелесу
«Қыс»(сурет қарастыру)
Мақсаты:қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету. Әңгіме құрастыру «Қыста жылы жаққа ұшып кететін құстар жайлы»
Мақсаты: баланың сөздік қорын сөздермен байыту. Дидактикалық ойын «Қырау басқан ағаштар»
Мақсаты: баланың сөздік қорын ойыншықтардың атауларын білдіретін сөздермен байыту. Жыл мезгілі туралы әңгімелесу
Мақсаты:қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету. Дидактикалық ойын «Топтағы гүлдер»
Мақсаты: түсті қабылдауды және қолдың ұсақ моторикасын дамыту.
Жеке жұмыс 16.20-17.00
Балалардың үйге қайтуы 17.30
18.00 Ата-аналарға кеңес:
«Үйде ойын бұрышын ұйымдастыру». Балабақшаның маңында қандай өсімдіктер өседі.
Үйде қайталап келу. Балалар отбасында өздері не істей алатындары туралы әңгімелесу. Кеңес:
«Бала өміріндегі ойыншықтың маңызы». Сурет көрме ұйымдастыру. …..

Рахмет ретінде жарнамалардың біреуін басуды сұраймын!