Балабақша сабақ жоспары: Білім еліне саяхат
Тақырыбы: Білім еліне саяхат
Мақсаты: Сандар қатарын, санның құрамын табу. Қосу азайту амалдарын қолданып есеп шығару тәсілдерін тұрақтандыру.
Дамытушылығы: Ойлап, көріп тану, зейінін, тесте сақтау қабілеттерін ойын арқылы дамыту, дербес іс әрекетке тәрбиелеу.
Тәрбиелігі: Өзін жеке тұлға ретінде сезініп берілген тапсырманы орындап, өз ойын, еркін айтуға жетелеу.
Әдіс — тәсілдер: сұрақ — жауап, түсіндіру, көрсету.
Көрнекілігі: сандар, карточка, фигуралар, эйлер шеңбері, графикалық диктант, кубик, пифокарта, фломастер.
Шаттық шеңберін құру
Біз талантты баламыз,
Оқып білім аламыз.
Апайларды көргенде
Иіліп сәлем береміз.
— Балалар, бүгін біз математика патшалығына саяхатқа барамыз. Бүгінгі біздің саяхатымыз ерекше болайын деп тұр. Қолымдағы сиқырлы таяқшаның көмегімен барамыз. Ал, енді көздеріңді жұмыңдар
Математика патшалығы.
Сәлеметсіңдер ме! Балалар. Міне, біз сендермен математика патшалығына тап болдық.
Математика Патшайымы: Кімде кім бұл жолдан өтіп әрі қарай математика патшалығының сарайын аралағысы келсе ең алдымен менің тапсырмамды орындауларың керек.
1 — тапсырма:
1 — ден 10 — ға дейін тура санау, 10 — нан 1 — ге дейін кері санау.
Карточкамен жұмыс
2 4
5 7
8 10
Балалар үстелге жақындап, кімге қандай түсті шаршы ұнайды сол шаршыны алып әркім өзінің түсіне сәйкес үстелге барып отыра қойыңдар.
2 — тапсырма:
Графикалық диктант.
3 — тапсырма:
Қызыл үстелге тапсырма: Пифокартамен есеп шығару.
Көк үстелге тапсырма: Эйлер шеңбері.
Жасыл үстелге тапсырма: Заңдылығын тауып, орнына қою.
Сергіту сәті:
Мынау – менің жүрегім,
Бәрі осыдан басталады,
Мынау – басым ақылды,
Бәрін осы атқарады.
Мынау – менің оң қолым,
Мынау менің – сол қолым
Барлық істі атқарады.
4 — тапсырма
Сары үстелдің балаларына тапсырма:
Кемпірқосақта неше түс?
Құрамын тап. Әр гүлде көрсетілген сандардың қосындысынан құралады
Жасыл үстелдің балаларына тапсырма:
Екі қоянда неше құлақ?
Тапсырма
Геоконт әдісімен есеп шығару.
Қызыл үстелдің балаларына тапсырма:
Екі түйеде неше өркеш?
Кубизм әдісімен есеп шығару.
5 — тапсырма
«Геоконт» әртүрлі бейне жасау.
Қорытынды:
Математика патшайымы: Сендер ақылды, білімді балалар екенсіңдер мен сендердің жауаптарына өте ризамын әліде көп оқыңдар.
Біздің балабақшаға қайтатын уақытымыз жетті.
Міне балабақшаға келіп жеттік.
Балалар біз қайда саяхатқа бардық?
Балалар математика патшайымының тапсырмасы қиын болды, ал кімге оңай болды?
Тапсырмаларды дұрыс орындап, белсене қатысып отырған балалардың бағасын беріп, мадақтау. …..